Letar ett par medlemmar till CORE, Diamond+

Permalänk
Entusiast

Letar ett par medlemmar till CORE, Diamond+

EDIT 2014: Vi behöver en protoss eller två. Och en Terran!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CORE skapades tidigt 2011 av SweClockers medlemmar, och har fram tills nu regelbundet tränat tillsammans, spelat i klan ligor, lirat in-house turneringar osv. Många har kommit och gått, men kärnan från 2011 finns fortfarande kvar, över sommaren så har en del gått inaktiva och därför eftersöks nu lite nytt blod så man kan fylla turneringarna och träna med.

Det är en casual klan med väldigt få krav på sina spelare förutom att man gillar att spela SC2.

Vi söker alltså sjyssta spelare som ligger mellan Diamond och Low/Mid master league, helst någon som lirar aktivt och ofta. Även om det inte är ett krav på ladder spelande så finns det ingen mening att ta med någon som knappt spelar alls.

http://nios.kr/sc2/eu/clan/detail/CORE

Släng ett svar i tråden alternativt ett PM till mig om det är något av intresse.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Det är bara att gå med! Vi är ett mycket trevligt gäng med olika mål med vårt spelande (dock spelar vi ju alla främst för att det är kul)! Vi har en skön jargong spelarna mellan, och en hel del tävlingar inom klanen med större prestige än man kan tro. Dessutom utmärkt tillfälle att hitta nya vänner och nya pracckompisar.

Och SC2CL är ju bara sjukt kul, att spöa dryga tyskar och bad mannerd polacker, vem vill missa det?

CORE Fighting! For Aiur!

Visa signatur

CHASSI - BeQuiet Dark Base 900 Pro - CPU - Delidded Intel i7 8700K OC 5000Mhz @ 1,375V LLC 6 - MOBO - ASUS Z370 ROG Strix E-Gaming - GPU - EVGA RTX 3070 - RAM - 16GB G.Skill DDR4 3000Mhz - PSU - Seasonic 750W 80+ GOLD - AIO - NZXT Kraken X62 280mm - SSD - 1TB + 500GB Samsung 970 EVO Plus - MONITOR 25" ASUS ROG Swift PG258Q 1080p 1ms 240Hz - CHAIR - Maxnomic Chief Pro TBE - MISC - Corsair K70 LUX - Steelseries QcK Heavy - BENQ Zowie EC2-B - Sennheiser GAME ONE

Permalänk

Det är mycket roligare att spela i en klan än själv i det kalla tomma Bnet 2.0, finns mer motivation att förbättra sig också i och med klanligor och inhouse-turneringar. Vi är avslappnade men jobbar ändå självklart hela tiden på att bli bättre spelare. Kom kom

Permalänk
Medlem

Låter grymt! Jag hakar gärna på

nick: Export
code: 886

har sett er i sweclockers kanalen en del och även mött ett par av er på laddern:p

Visa signatur

|CPU: Intel i9-13900k |GPU: Gigabyte RTX 4080 OC |MB: Gigabyte Aorus Pro |RAM: 32GB |Chassi: Fractal Design Torrent |PSU: Seasonic PU Titanium 1000W|
Skärm: ASUS PG42UQ, Asus PG279Q

Permalänk
Entusiast
Skrivet av SKaKIG:

Låter grymt! Jag hakar gärna på

nick: Export
code: 886

har sett er i sweclockers kanalen en del och även mött ett par av er på laddern:p

Välkommen!

Finns fortfarande plats ifall fler är intresserade!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

tja jag är en high platinum som jobbar på att ta sig till diamond, jag är väldigt aktiv spelar runt 10 timmar om dagen.
skulle va va väldigt kul om man fick joina och få träna för att kunna ta sig till diamond

WhiteBeard.368

Permalänk
Entusiast

En Diamond+ Protoss och Terran skulle sitta fint.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Fan ibland önskar man att man lyckades ta sig över platinum Tycker starcraft blivit så jävla ensamt på sistone

Visa signatur

Stationär: ASUS SABERTOOTH Z77 / Intel i7 3770K @4,3GHz / Corsair H100 Hydro / Kingston HyperX Beast 1833 16GB / ASUS GTX780 3GB / BENQ XL2420T LED 120Hz / Intel 520 Series 120GB SSD / Western Digital 2TB HDD / Fractal Design Define R4 / Corsair AX850W Modular / QPAD MK-50 / Mionix Naos 5000 / Steelseries Siberia v2 / Win 8 64bit
Laptop: Lenovo X220 / Intel i5 2520M @2,5GHz / 8GB RAM / Samsung 840 EVO 240GB SSD /

Permalänk
Medlem

diamond+ protoss menas det då master?

eller räcker det med hög dia månne?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av pki1980:

diamond+ protoss menas det då master?

eller räcker det med hög dia månne?

Diamond och Master.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Har inte lirat på ett par månader, men börjar bli sugen på att börja lira igen! Var low master när jag slutade i början på sommaren. Skulle tippa på att man är low diamond just nu... Men ge mig en vecka så är man nog på fötter igen!

Lirar Terran iallafall, och tycker detta låter intressant! Alltid bra att ha någon att pracca mot!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Processor: Intel i7 7700K @ 4,5 GHz | Moderkort: ASUS STRIX 270H GAMING | RAM: Corsair 16 GB 3000 MHz VENGEANCE | Grafikkort: GainWard 3070 | Nätaggregat: Fractal Design Integra 750W | Skärm: ROG PG278QR | Tangentbord: Steelseries Apex 7 | Mus: Zowie EC1-A | Musmatta: Steelseries Qck | Ljud: SteelSeries Arctis 7 & Edifier system

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Karlssown:

Har inte lirat på ett par månader, men börjar bli sugen på att börja lira igen! Var low master när jag slutade i början på sommaren. Skulle tippa på att man är low diamond just nu... Men ge mig en vecka så är man nog på fötter igen!

Lirar Terran iallafall, och tycker detta låter intressant! Alltid bra att ha någon att pracca mot!

Hej, svara med din sc2 profil eller via PM så ska det nog gå att lösa.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Tjena,

Det gäller endast 1v1? ... Annars är jag intresserad

Mid master 2v2 EU/US

Permalänk
Entusiast
Skrivet av FatElmo:

Tjena,

Det gäller endast 1v1? ... Annars är jag intresserad

Mid master 2v2 EU/US

Endast 1v1, och vi är nog ganska nöjda med antalet medlemmar nu.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Entusiast

Vi behöver 2 Protosses och en Terran, om det finns något intresse så PM'a gärna eller skriv här i tråden.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Kul att se att ni fortfarande spelar, troll on broskis /skirmisher

Permalänk
Entusiast
Skrivet av m1n1h0p:

Kul att se att ni fortfarande spelar, troll on broskis /skirmisher

Givet!

Har en ny Protoss nu, en Terran till skulle inte skada om det finns någon sjysst här.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Spelar protoss i diamond för tillfället, har dock en klan men den har snabbt blivit väldigt inaktiv. Har ni plats för en till?

Visa signatur

ASUS GTX 780 SLI | i5 2500k 4.6 GHz | 8 GB 1333 RAM | NZXT Phantom 410 | ASUS P8Z68 V-PRO/GEN3 Moderkort | 500 GB Caviar Green Drive | 250 GB 840 SSD │
Windows 8.1 | Supernova 850W G2 |
My wife for hire