Permalänk
Medlem

Det går utmärkt att quicksave varsom med mobilen i spelet

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Skrivet av Fakkahe:

Läs hans inlägg igen. Hans skrev att "EN RYSS STREAMAR" GTV 5.

Läs hans inlägg igen, HAN skrev: En ryss SOM streamar GTA V...

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk

Kommer till PC också, säkraste källan är en läckt "work in progress" version..
Fungera att spela MEN segt vissa stunder, mycket trevligare spel än 4an.
Nej jag har inte laddat ner den, spela hos grannen.. Jag väntar på att spelet kommer ut och optimerat för pc..
Gjorde misstaget med 4an att köpa direkt och fick vänta månader innan det gick att spela.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Skrivet av Randomretard:

Borde inte hela tråden låsas då? Den heter ju GTA V läckt...
Vad är meningen med den om vi inte får diskutera ämnet som som är läckt GTA V?

Får ursäkta det första i meningen jag skrev, var lite trött :/ Men tycker att länka till streams där det visas footage av en som spelar GTA V som inte släppts än är som att länka till te.x. en "piratsida" som då är emot Sweclockers regler.

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Skrivet av Swennis:

Nån som sett om det är checkpoints, eller att man kan spara mitt i uppdragen?
Hatar göra om långa uppdrag... finns inte tid till det när man är tvåbarnsfar, och jobbar skift, kan bara spela när grabben sover, ser han detta, vill han med spela ju, och det får han vänta några år till på!

Hörde på YouTube från CVG att checkpointssystem finns, kan inte hitta videon nu men kan se om jag kan leta fram den senare.

Permalänk
Avstängd

Ingen ide att skriva om detta på en sida som modererar bort skärmdumpar.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweSparky:

Ja enligt microsoft, inte spelutvecklarna.. Tror du att dom kommer bygga spelen efter förra generationens konsoler och porta spelen till dom nya?
De låter i mina öron som idioti iaf..

Skulle inte bli förvånad om det blir så..

Visa signatur

Citera.

Permalänk
Skrivet av Naxos:

PC-elitists everywhere.

Vet någon om det finns ett "Sweclockers" crew till PS3?

Sanningen i den länken..

angående crew, hittade detta:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/swecklockers
Dock oidentiferat vilken konsol de planerar att lira på. men man kan ju vara några hundra i varje crew så vi kan ju fylla den och göra en nr2 senare.

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk

Kan man tanka från YouTube?

Citat:

Läste annan tråd om att det nu ska vara fritt för moderaterna - på alla sidor som är livrädda för piratjägarmaffian - att strunta i att ta bort guider hur man kopierar film/musik för eget bruk. Det kan vi tacka CopySwede för.

Dock kan man ju moderatera efter sidans egna moral och då är det ju inte fel att ta bort inlägg om hur man skalar morötter om Staff/ledningen tycker att morötter är något ont världen kunde vara utan.

Beror på vad du menar med att "tanka" från YouTube, det är ju väldigt lätt att "spela in" videos från YouTube om det är det du menar...

Att Privatkopiera har ju i stort sett alltid varit lagligt, så det vet jag inte varför det skulle vara något dem modererar bort....

Självklart, äger man en sida kan man i stort sett sätta vilka regler som helst, då är det bara att följa dem.

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd modererad ***

Jag har raderat en del som strider mot forumreglerna § 1.6.

Citat:

§ 1.6 Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna. Detta omfattar bland annat inlägg som utan vidare motivering uttrycker medhåll eller missnöje. Ett annat exempel är att diskussionen för det mesta inte förs framåt av inlägg som enbart innehåller citat eller roliga bilder.

Jag har även raderat ytterligare ett inlägg med syfte att berätta om innehav av piratmjukvara, trots att det flera gånger påmints om att detta strider mot forumreglerna § 7. För mer information, titta gärna i tråden "FAQ: Regel 7 (piratkopiering)".

/KimTjik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frystpingvin:

Hörde på YouTube från CVG att checkpointssystem finns, kan inte hitta videon nu men kan se om jag kan leta fram den senare.

Låter kanon ju!
Hoppas grafiken är lite mer finslipad sen 4an... är f*n jobbigt för ögonen och spela det på ps3.... sen köpte jag det till PC, men där va det t.o.m sämre känsla i bilkörningen än på ps3an... så spelat kanske 60% på ps3an av huvuduppdragen innan jag gav upp, sen har det bara spelats sporadiskt, kört och lallat runt lite typ.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Itchy Trojan:

Sanningen i den länken..

angående crew, hittade detta:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/swecklockers
Dock oidentiferat vilken konsol de planerar att lira på. men man kan ju vara några hundra i varje crew så vi kan ju fylla den och göra en nr2 senare.

Kan ju vara idé att göra ett crew med namnet rättstavat..

Permalänk
Skrivet av anon131002:

Kan ju vara idé att göra ett crew med namnet rättstavat..

hahah, såg det nu! gör oss en redig en nu

sådär, http://socialclub.rockstargames.com/crew/sweclockers bara att joina så vi har en plattform att använda oss av sen när MP släpps, bra va

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

hahah, såg det nu! gör oss en redig en nu

sådär, http://socialclub.rockstargames.com/crew/sweclockers bara att joina så vi har en plattform att använda oss av sen när MP släpps, bra va

Jag tog och hoppade in (McMupp).

Vet dock inte hur mycket jag kommer spela under SWEC-taggen. men man kan ju ha rätt satora crews, så det borde inte vara något problem.

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Skrivet av kabex:

Jag tog och hoppade in (McMupp).

Vet dock inte hur mycket jag kommer spela under SWEC-taggen. men man kan ju ha rätt satora crews, så det borde inte vara något problem.

helt klart, då hjälper det att kunna vara i flera crews, har själv Los Santos Free Roam som main crew

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk

HELVETE vad less jag är på att det inte kommer att släppas till PC nu den 17e. Och att vi inte ens fått ett datum. Ren jävla tortyr. Skit..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxos:

PC-elitists everywhere.

Vet någon om det finns ett "Sweclockers" crew till PS3?

Hoppas det kommer in lite mer konsol folk när de nya konsolerna släpps

Permalänk
Skrivet av GaMeR2K5:

Ni får det o låta som om att spelet vore ohyggligt fult och flöt på som sirap?

Förstår inte riktigt hur folk kan vara så kräsna?

Personligen så tycker jag GTA V är ett riktigt välgjort spel och inte sådär "mainstream" som annars är vanligt.

Till er som vägrar konsolversionerna i väntan på ett eventuellt uteblivet PC-spel: Ni missar ett bra spel. Men det är ju såklart upp till var och en.

Jag provade det med fyran, att spela den halvdana konsolversionen medans jag väntade på den betydligt bättre pc-versionen. Att redan ha spelat det tog en del ifrån PC-upplevelsen sen, så njae, det blev två mediokra spel istället för ett roligt. Den här gången kan jag gott vänta och spela nån av dom andra tiotals roliga spel jag knappt hinner med.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeT_a_BiKe:

HELVETE vad less jag är på att det inte kommer att släppas till PC nu den 17e. Och att vi inte ens fått ett datum. Ren jävla tortyr. Skit..

Ja håller med. Denna väntan, och när man inte ens har fått ett datum eller en bekräftelse på om det skall komma.
Ser verkligen fram emot detta spelet, och skulle jag idag få ett erbjudande, att betala 10.000 KR för ett äkta exemplar av PC versionen, så hade jag absolut inte tvekat på detta. Sätt fart nu Rockstar!

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

hahah, såg det nu! gör oss en redig en nu

sådär, http://socialclub.rockstargames.com/crew/sweclockers bara att joina så vi har en plattform att använda oss av sen när MP släpps, bra va

gick med där!

Visa signatur

MOBO: ASUS B550-i                                    CPU: Ryzen 5900X
RAM: GTZN-3600MHZ-CL14                       GPU: EVGA 3080 XC3
BOX: Ncase m1 v6.1                                    PSU: Corsair SF750
AIO: Kraken z53                                           SSD: Samsung 980 PRO             

Permalänk
Medlem

Blir FPSn samma eller sämmre som GTA IV på konsol tycker jag synd om folk, ospelbart när det hoppar mellan 5-30 FPS.

Permalänk

On topic: http://www.cinemablend.com/games/Rockstar-Bans-GTA-5-Streams-...

Skrivet av LeVvE:

http://images.lazygamer.net/2013/04/gtav.jpg

Blir FPSn samma eller sämmre som GTA IV på konsol tycker jag synd om folk, ospelbart när det hoppar mellan 5-30 FPS.

Promo'n är in-game från PC versionen

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

Haha!! Ja exakt

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeT_a_BiKe:

HELVETE vad less jag är på att det inte kommer att släppas till PC nu den 17e. Och att vi inte ens fått ett datum. Ren jävla tortyr. Skit..

att det inte släpps nu samtidigt som konsollerna är ju inget nytt så det är ju inget att bli sur på iaf:) man är ju van hur dom gjort tidigare:P men ja resten är tråkigt, ena parten säger att det inte kommer alls o andra säger att det kommer om 6mån typ..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

att det inte släpps nu samtidigt som konsollerna är ju inget nytt så det är ju inget att bli sur på iaf:) man är ju van hur dom gjort tidigare:P men ja resten är tråkigt, ena parten säger att det inte kommer alls o andra säger att det kommer om 6mån typ..

Jag gnäller inte på dem heller att det inte släpps den 17:de, men ett bekräftande ifrån Rockstar ATT det kommer till PC hade verkligen inte skadat!
Inte mig iaf

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Skrivet av Drasteroid:

Jag gnäller inte på dem heller att det inte släpps den 17:de, men ett bekräftande ifrån Rockstar ATT det kommer till PC hade verkligen inte skadat!
Inte mig iaf

Men som du säkert förstår så kommer det skada försäljningen av spelet som kommer till current-gen. Det är bara att hålla ut i några månader/veckor tills de sålt tillräkligt

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Avstängd

allt läcker ut på nätet oavsett om de är filmer / spel / "böcker" o.s.v gta five läckte ut redan 12e sept till xbox.
så anledningen till att dom inte släpper till pc kan väll inte vara för dom är " rädd " för piratkopiering?

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

Men som du säkert förstår så kommer det skada försäljningen av spelet som kommer till current-gen. Det är bara att hålla ut i några månader/veckor tills de sålt tillräkligt

Självklart förstår jag det. Jag är lite ego nu bara, och tänker på mig själv! "Vill-Ha" faktorn är ju ganska så stor nu

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Folk gnäller på dålig fps i fyran. Vad gäller GTA V är det samma. Det ska vara fullt spelbart utan lagg.

Skickades från m.sweclockers.com

Lite därför man vill åt PC versionen med.. 60FPS gör stor skillnad gentemot 30FPS

Redigerat
Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Avstängd

Grafiken fick inte överdådiga betyg hos FZ. Eller rättare sagt FPS.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)