Permalänk

Setup Min Hembio.

Här har ni min setup där jag tillbringar större tid av min vardag. Dock så är det ommöblerat och soffan har vi bytt ut.

Kommentera gärna vad ni tycker.

Setup Min Hembio.

Visa signatur

Driver en Grupp i Forza Motorsport 4 (GT Northern Racers) intresserad?? Kontakta mig här eller via XBL. GT: sssHUNT3Rsss eller på mail: gtnorthernracers@gmail.com

Permalänk

är det bara jag eller är fronthögtalarna och sourroundhögtalarna på fel plats ?

eller har jag haft mitt felplacerat i 10 år

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tinywitch:

är det bara jag eller är fronthögtalarna och sourroundhögtalarna på fel plats ?

eller har jag haft mitt felplacerat i 10 år

Du har helt rätt

Permalänk
Medlem

Coola kuddar ^^ var har du köpt dem?

Permalänk
Medlem

Vad är det för tv-möbel??

Permalänk
Medlem
Skrivet av tinywitch:

är det bara jag eller är fronthögtalarna och sourroundhögtalarna på fel plats ?

eller har jag haft mitt felplacerat i 10 år

Vad får dig att tro att det golvarna måste tillhöra fronten? Stativarna är av märket Dynaudio, så de spelar troligtvis ut det mesta i samma prisklass, och de där golvarna där bak är troligtvis något ganska billigt märke, eller har jag fel? Jag hade i alla fall personligen ställt Dynaudiolådorna i fronten, och kanske köpt några billiga, mindre brukar till surroundhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wazze85:

Vad är det för tv-möbel??

Ser ut som en IKEA Bestå serie enligt mig. Skulle dock behöva lite justering av dörrarna så att de är raka, eller så är de inte riktigt stängda, svårt att se på bilden. Något som stör mig bara...

Permalänk
Avstängd

snyygt dock är dina bakhögtalare felplaserade och dina frontare ska va åt motsatt sida

Visa signatur

MIn dator: Intel i7 4770k@4,6ghz, Gtx 780, 32gb ddr3 1866 ,4,25tb hd
Min Htpc: Intel i7 2600k@4,6ghz 1*gtx 760 ,16gb ddr 1600 ,4tb hd

Permalänk

Oj, har missat den här tråden helt. viste inte alls om att det skapas en forums tråd när man gör ett galleri.

Ang placeringen på att jag har stativare som frontar är pga att de är bra mycket vassare än mina gamla frontar som jag har bak. Så nej, detta är ej fel plaserade. Presis som crownofthorns säger. Dynaudios DM 2/6:or spelar riktigt fint.

Dock har jag ej kvar golvarna ibak nu då soffan tar upp all plats. Har ett par mindre lådor i samma serie. men dessa är knappt värt besväret att montera upp då det är ett ruttet märke. Väntar hellre på att köpa kolvarna (Dynaudio DM 3/7)

Skrivet av loefet:

Ser ut som en IKEA Bestå serie enligt mig. Skulle dock behöva lite justering av dörrarna så att de är raka, eller så är de inte riktigt stängda, svårt att se på bilden. Något som stör mig bara...

Det stämmer. dörrarna är inte riktigt stänga pga att det blir bra varmt i skåpet. Jag brukar öppna upp dörrarna helt annars. slog bara igen dem lite lätt när jag tog kortet. Tv-Möbln finns på IKEA. Bestå går den under. tror ja fick ge 2500kr. Helt okej pris med bra med utrymme.

Visa signatur

Driver en Grupp i Forza Motorsport 4 (GT Northern Racers) intresserad?? Kontakta mig här eller via XBL. GT: sssHUNT3Rsss eller på mail: gtnorthernracers@gmail.com

Permalänk
Skrivet av thompi8:

snyygt dock är dina bakhögtalare felplaserade och dina frontare ska va åt motsatt sida

Hur menar du?

Visa signatur

Driver en Grupp i Forza Motorsport 4 (GT Northern Racers) intresserad?? Kontakta mig här eller via XBL. GT: sssHUNT3Rsss eller på mail: gtnorthernracers@gmail.com

Permalänk
Skrivet av sander00se:

Coola kuddar ^^ var har du köpt dem?

Jysk hade faktist dessa kuddar

Visa signatur

Driver en Grupp i Forza Motorsport 4 (GT Northern Racers) intresserad?? Kontakta mig här eller via XBL. GT: sssHUNT3Rsss eller på mail: gtnorthernracers@gmail.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sssHUNT3Rsss:

Hur menar du?

att du har stativhögtalare fram och golvhögtalare bak är va jag menar kasta om o kör dom större högtalarna fram o stativ baktill

Visa signatur

MIn dator: Intel i7 4770k@4,6ghz, Gtx 780, 32gb ddr3 1866 ,4,25tb hd
Min Htpc: Intel i7 2600k@4,6ghz 1*gtx 760 ,16gb ddr 1600 ,4tb hd

Permalänk
Skrivet av thompi8:

att du har stativhögtalare fram och golvhögtalare bak är va jag menar kasta om o kör dom större högtalarna fram o stativ baktill

Läs vad jag skrev i tidigare inlägg.
Annars så är det så att dessa stativare bråkar med golvare i 10,000 kr klassen (Hi-Fi Punkten)

Visa signatur

Driver en Grupp i Forza Motorsport 4 (GT Northern Racers) intresserad?? Kontakta mig här eller via XBL. GT: sssHUNT3Rsss eller på mail: gtnorthernracers@gmail.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon142735:

Du har helt rätt

Avstängd. Get reKt son.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.