Permalänk

Apples väder app

Jag hittar inte Apples egna väder app till min iPad,kommer inte den med som standard.

Permalänk
Medlem

Tror inte den finns överhuvudtaget då det inte är standard med 3G på iPaden.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

Aha det förklarar saken

Permalänk
Medlem

3G har knappast nåt med saken att göra, men nej, den finns inte på iPad av nån anledning.

Permalänk

Den visar nästan alltid fel endå, ladda ner någon annan väder app

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuffinManxD:

Den visar nästan alltid fel endå, ladda ner någon annan väder app

Finns det någon som visar rätt?

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Skrivet av b0bzor!:

Finns det någon som visar rätt?

Haha, finns ju mer eller mindre säkra källor iaf, att väderapplikationer visar 100% rätt händer nästan aldrig.

Permalänk
Medlem

Den finns ej till Ipad , ett tips på en annan väder applikation är Klart eller SMHI.

Visa signatur

PC | ASUS Sabertooth Z77 | Core i5 3570k + H80i | 8GB RAM 1866Mhz | Asus R9 290 | Samsung 830 120 GB | 2TB WD | bequiet! 630W
Kringutrustning | Steelseries Rival | Ducky Shine 4 Röda brytare | Steelseries Qck+ | QPAD QH-90 | Logitech Z523

Don't forget to quote!

Permalänk
Medlem

Jag brukar köra med norska yr.no-appen. Brukar ha rätt flest gånger.

Visa signatur

Dator: P67 Extreme4, Intel Core i5 3570k, GTX 970, Corsair 8GB 1600Mhz Vengeance, Corsair HX 750W, 1TB WD HDD, Samsung 840 EVO 250GB.
Utrustning: Corsair K70 MX Blue, QPad 5k, Dell U2515H, Sennheiser PC360, PreSonus AudioBox 22VSL.
http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av b0bzor!:

Finns det någon som visar rätt?

WeatherPro funkar bäst i mitt tycke. Helt fristående till skillnad från många andra tjänster som får sin data från samma källa.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk

Apples egna hämtar info från yahoo så du kan hämta den om du vill ha samma källa. Men jagg skulle rekommendera SMHI, Foreca eller liknande

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem

Weather Pro tycker jag är överlägset bäst.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av MCRJ:

Weather Pro tycker jag är överlägset bäst.

http://www.weatherpro.eu/typo3temp/pics/0bc0e274f4.jpg

Weather Pro har snyggast UI men har för ofta fel angående vädret.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Yr har bättre (inte mer korrekt, bara mer sol mindre regn etc) väder än SMHI.. Men det är klart, norrmännen är ju lite mer positiva än oss svenskar...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem

Jag kör inte bara en app utan flera så får man någorlunda koll på läget.

Visa signatur