Permalänk
Medlem
Skrivet av yoyopro:

Blev ganska sugen på dessa.

Haha ska lyssna men vill att mitt headset ska se grymt ut

Har en lite dyrare variant av de där lurarna. Kan gå runt och lyssna mellan 6-7 timmar ungefär.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av yoyopro:

Tror inte tjejerna kan så mycket om headset så jag tror nog dem kollar om de är snygga! Haha

Jag hade Alpha innan och jag var sjukt nöjd, just jag undrar över om man får sämre signal på nåt sätt med wireless?

Får jag fråga varför du skulle ha ett headset på dig om du drar hem brudar när du är 16? Bara fundersam..

Permalänk
Permalänk
Avstängd
Skrivet av oouhdawg:

Får jag fråga varför du skulle ha ett headset på dig om du drar hem brudar när du är 16? Bara fundersam..

Det är mitt privatliv så jag säger tyvärr inget

Permalänk
Medlem
Skrivet av oouhdawg:

Får jag fråga varför du skulle ha ett headset på dig om du drar hem brudar när du är 16? Bara fundersam..

haha...
Ja, personligen så hade jag ju inte suttit vid datorn iaf^^

Visa signatur

[Nanoxia Deep Silence 1][Intel i5 2550K] [ASUS P8Z77-V [16Gb DDR3 G.Skill Ripjaws X] [OCZ Agillity 3 90GB] [WD Black 1.0TB] [XFX HD7970 DD GHZ-Edition] [LG 27" IPS] [BOSE 2.1 system] [BeQuiet Straight Power 680W 80+ Gold Modular] [Qpad QH-90 Headset]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Jag tycker, som många andra här att du ska satsa på QH-90. Som någon annan skrev så kan du få de för 699kr om du är medlem här på SweClockers. Det är helt värt de extra slantarna för det ljuder du får i QH-90.

Var hittar du att man får det för bara 699? Skriver man in en kod i kassan eller hur gör man? ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av yoyopro:

Varför är creatives dyrare om dem är sämre?

Netonnet har extrapris på Corsairna just nu. Vanligtvis kostar de över 1000 kr. På de där creative lurarna är de normal pris. Alltså är de helt andra prisklasser egentligen, men att just nu har de samma pris. Creatives är inte dyrare, de är av en tillfärllighet samma pris just nu.

OT, Corsairs alla dagar av de där två.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Skonky:

Netonnet har extrapris på Corsairna just nu. Vanligtvis kostar de över 1000 kr. På de där creative lurarna är de normal pris. Alltså är de helt andra prisklasser egentligen, men att just nu har de samma pris. Creatives är inte dyrare, de är av en tillfärllighet samma pris just nu.

OT, Corsairs alla dagar av de där två.

Okej finns det fler trådlösa vid samma pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av yoyopro:

Okej finns det fler trådlösa vid samma pris?

http://www.prisjakt.nu/expert.php?query=wireless+headset&pris...

Sen så ja de flesta wireless headset har inbyggt batteri som du laddar. Iaf av alla de jag känner till.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Skonky:

http://www.prisjakt.nu/expert.php?query=wireless+headset&pris...

Sen så ja de flesta wireless headset har inbyggt batteri som du laddar. Iaf av alla de jag känner till.

Har bestämt mig! Det blir Corsair Vengeance 2000, och dessa laddas väl?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Seberm:

Siberia v2 är ett utav de skönaste headseten jag har ägt, bra ljud också!

Sluta ljug, du kanske inte hört något bättre, men lura inte någon på det sättet

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av yoyopro:

Har bestämt mig! Det blir Corsair Vengeance 2000, och dessa laddas väl?

Ja det gör de.

Visa signatur

FD Define Mini C | Asus GTX 1060 Dual | i7 7700k | Noctua U12s | Asus Strix Z270G | Corsair 16 GB Vengeance 3000 Mhz | Corsair RM650x | Samsung 850 Evo 1 TB | Mionix Naos 5000 | Corsair K65 RGB | Corsair Void Wireless | LG IPS277L | Asus VG248QE | Synology DS216play 6 TB | Microsoft Surface Pro 2017

Permalänk
Medlem
Skrivet av yoyopro:

Har bestämt mig! Det blir Corsair Vengeance 2000, och dessa laddas väl?

NEJ! Kvalitén är USEL och ljudet skräp, tro mig. Jag hade 2 par innan jag skaffade mina DT 770 pro, strunta i dessa "7.1 MEGA KILLER"

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av JaQstERz:

Var hittar du att man får det för bara 699? Skriver man in en kod i kassan eller hur gör man? ^^

de svarta kostar 699:- som medlem på webhallen.com

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Vackaan:

Ja det gör de.

Kan man använda dem medan det laddas?

Permalänk
Medlem
Skrivet av elklazor:

NEJ! Kvalitén är USEL och ljudet skräp, tro mig. Jag hade 2 par innan jag skaffade mina DT 770 pro, strunta i dessa "7.1 MEGA KILLER"

I prisklassen på 700 kr?? De där beyerdynamic som du föreslår kostar minst 1000 kr mer... helt annan prisklass.

OT, ja du kan använda dem medan de laddas. De bara kopplar in dem i datorn med usb, med en ladd sladd, och de fungerar som "vanliga" trådade headset.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Skonky:

I prisklassen på 700 kr?? De där beyerdynamic som du föreslår kostar minst 1000 kr mer... helt annan prisklass.

OT, ja du kan använda dem medan de laddas. De bara kopplar in dem i datorn med usb, med en ladd sladd, och de fungerar som "vanliga" trådade headset.

Tackar! Beställt dessa nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av NisseG91:

de svarta kostar 699:- som medlem på webhallen.com

Står 889 för mig även om jag är medlem, synd för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skonky:

I prisklassen på 700 kr?? De där beyerdynamic som du föreslår kostar runt 2000 kr... helt annan prisklass.

Jag föreslår inte DT 770, jag bara varnade honom för Venegance 2000, de är J*vligt sköra uppe i hörnet och de går sönder väldigt lätt.
Skulle jag rekomendera ett par lurar skulle det vara dessa:
http://www.webhallen.com/se-sv/hemelektronik/91058-akg_horlur...
+
http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/25539-zalman_mikrofon

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av elklazor:

Jag föreslår inte DT 770, jag bara varnade honom för Venegance 2000, de är J*vligt sköra uppe i hörnet och de går sönder väldigt lätt.
Skulle jag rekomendera ett par lurar skulle det vara dessa:
http://www.webhallen.com/se-sv/hemelektronik/91058-akg_horlur...
+
http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/25539-zalman_mikrofon

Det vet jag inget om. Har inte ett par 2100, men jag har ett par 1500, och har hört att folk klagar på att de också går sönder. Har personligen inte haft några påroblem och är väldigt nöjd med dem. Vad jag förstått är deras wireless i princip samma hörlurar bara wireless.

Jo hörlurar plus separat mic är oftast en bättre lösning om man verkligen ska ha väldigt bra ljud. Men för ett par wireless headset är det ett kap. Om de går sönder går de ju på garantin.

Permalänk
Skrivet av elklazor:

Sluta ljug, du kanske inte hört något bättre, men lura inte någon på det sättet

Sitter med ett par på huvudet, mycket bra ljud och kan ha dom 10h+. Jag vet man är ascool och en i gänget på Sweclockers om man hatar dom. Men så dåliga är dom inte!

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av NisseG91:

de svarta kostar 699:- som medlem på webhallen.com

Hur blir man swec medlem på webhallen?

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Den här tråden alltså... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpanDirr:

Sitter med ett par på huvudet, mycket bra ljud och kan ha dom 10h+. Jag vet man är ascool och en i gänget på Sweclockers om man hatar dom. Men så dåliga är dom inte!

Själv klarar jag inte av hur de trycker på öronen, jag måste ha heltäckande lurar. Sedan är det ett faktum att både mikrofonen och ljudkvalitén är ganska medioker på dem.

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av frizzy10:

Hur blir man swec medlem på webhallen?

Registrerar dig som kund. Priserna kan dock variera beroende på hur länge man har varit medlem och hur mycket man handlar.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av yoyopro:

det är dem jag är sugen på....

Bara att köpa! )

Permalänk
Medlem
Skrivet av azezl:

Motsägande much?

Om du ändå kan tänka dig något annat så kolla in modmic, med dom kan man göra ett helt vanliga hörlurar till ett headsett..
Då kan du få "bra" ljudkvalite för ett humant pris!

Var var du när jag skulle köpa headset?
Det där modmic verkar ju skitbra ju!

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet

Permalänk
Medlem
Skrivet av JaQstERz:

Var hittar du att man får det för bara 699? Skriver man in en kod i kassan eller hur gör man? ^^

Jag tror att det ska räcka att vara medlem.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Den här tråden alltså... :/

Haha, vafan är detta för tråd xD.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ErkaaanZ:

Haha, vafan är detta för tråd xD.

Haha vafan är detta för troll svar?