Permalänk

Alternativ fryser?

Hej!

Jag har börjat störa mig på en sak som har hållit på ett tag nu. Såhär ser det ut: (röda ringen)

Detta händer oftast för skype men eftersom det händer tillexempel när jag skulle kopiera en sak på internet så är det inte skype det är fel på.

Någon som vet problemet?

Mvh

Permalänk
Medlem

Samma problem

Har du löst det på något sätt ännu?

EDIT: hittade en lösning som fungerade för mig på: http://www.fz.se/forum/mjukvara/fixat-meny-fastnar-pa-skarmen...

"Gå in via kontrollpanelen -> system och säkerhet -> system. Klicka på "avancerade systeminställningar". Därifrån går du till fliken "Avancerat", där du klickar på "inställningar" under "prestanda". Under fliken "visuella effekter" klickar du bort bocken från alternativet "dölj menyer gradvis efter klickning"."

Visa signatur

Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell) | ASUS Z87-PRO ATX | Corsair 16GB (2x8GB) CL10 1600Mhz VENGEANCE LP RÖD | Samsung SSD EVO Basic 840-Series 120GB | Cooler Master Hyper 212 EVO | Fractal Design Define R4 Svart | be quiet! Power Zone 750W Bronze Modulär

Permalänk
Medlem

har också haft det problemet. Skulle vara kul att veta varför det händer och hur man blir av med det

Visa signatur

Citera för svar.