[EVE-Online] svenskt EVE corp söker svenska spelare

Permalänk

[EVE-Online] svenskt EVE corp söker svenska spelare

The Forgotten Navy

Söker du spänning och action i EVE-online. så kan du sluta leta för
The Forgotten Navy [TFN] rekryterar och vi behöver dig!

The Forgotten Navy är en PvP-corporation inom alliansen Gentlemen's Agreement. Vi är ett svenskt corp med huvudsakligen svenska medlemmar och för det mesta pratar vi svenska i
våra kommunikationskanaler Mumble och Jabber. Vi har även ett forum naturligtvis.
Vi ser gärna att du har hyfsat grepp om det engelska språket i både tal och skrift då allians och koalitionsspråket är engelska.

Vi erbjuder:
* PvP/PvE i en målrik miljö
* Erfarna medlemmar som hjälper dig med PvP/PvE – problem om det behövs
* Tillgång till corp, allians och koalitions-flottor
* Tillgång till Mumble, Jabber, Forums och KILLBOARDS!
* Naturligtvis har vi ett reimbursement-program
Om du är osäker på hur du ska flyga i solo/flottmanövrar så var inte orolig:
Vi Hjälper Dig!

Vi förväntar oss av dig:
* att du är över 20 år med ett moget uppträdande, helst i EU:s tidszon och att du är en lagspelare
* att du har minst 7M SP med API-verification
* att du redovisar samtliga alts. Alla behöver inte vara med i corpet men självklart inga röda alts
* att du är med på jabber så ofta du kan eftersom det är vårt huvudsakliga informationsställe utanför talkanalerna

Offentlig (public) kanal är: The Forgotten Navy
Corpforum: http://www.theforgottennavy.com/forum/

Om du är intresserad så anmäl sagda intresse på forat ovanför (Application form) och gå med i vår offentliga kanal.
Kontaktpersoner är ingame:
Maco Mirta
NewOne
York Indigo

Vi gör våra intervjuer på Mumble och utför också en bakgrundskontroll på potentiella medlemmar.

PS Vi är ett corp som inte är strikta i överkant eftersom vi förstår att RL går före EVE. I alla fall ibland DS

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad till rätt forumdel*

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Så det är okej för en casualplayer att joina, med tanke på erat "PS"?

Permalänk
Skrivet av Molgorain:

Så det är okej för en casualplayer att joina, med tanke på erat "PS"?

Absolut men hur kul är det att bara vara en casualplayer i ett corp.

Permalänk
Medlem

Man kan spela i corp av flera olika anledning, t esx att möjligheten finns att lira tillsammans eller bara sitta och prata skit medans man kör missions. Men döma av ditt svar, så är det inte okej med casualspelare.

Permalänk
Skrivet av Molgorain:

Man kan spela i corp av flera olika anledning, t esx att möjligheten finns att lira tillsammans eller bara sitta och prata skit medans man kör missions. Men döma av ditt svar, så är det inte okej med casualspelare.

Som du lägger upp det nu med att lira tillsammans eller bara sitta och prata skit medan man kör ett missions eller är i 0.0 med litet roligt PVP.
Absolut men att gå med i att corp bara för att göra sitt och inte vara en i gänget. Nja då är det fel.

Kan säga redan nu att vi i TFN spelar mer en bara EVE spelare vi umgås IRL vissa av oss så vi är nog casualspelare.

Permalänk
Medlem

Jasså ni finns kvar. Tyckte man hörde en del om er för en sådär 3-4 år sedan. Sen blev det tyst. Trodde ni gått i graven

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Skrivet av Anaii:

Jasså ni finns kvar. Tyckte man hörde en del om er för en sådär 3-4 år sedan. Sen blev det tyst. Trodde ni gått i graven

Nej då vi finns kvar och tänkte fortsätta med det.
Vem var du ingame?

Permalänk

Det var mig du snackade med idag, om du undrade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 'NewOne[TFN:

;13701489']Nej då vi finns kvar och tänkte fortsätta med det.
Vem var du ingame?

Ingen du känner till troligtvis

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Skrivet av Anilusion:

Det var mig du snackade med idag, om du undrade.

Det vet jag väll

Skrivet av Anaii:

Ingen du känner till troligtvis

Eller så gör jag det på grund av att jag varit med sen dag ett

Permalänk
Medlem
Skrivet av 'NewOne[TFN:

;13702844']
Eller så gör jag det på grund av att jag varit med sen dag ett

Knappast, men pga att jag inte är känd eller har haft med er att göra.

Men min main heter Selrian om du promt vill veta

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Skrivet av Anaii:

Knappast, men pga att jag inte är känd eller har haft med er att göra.

Men min main heter Selrian om du promt vill veta

Du har nog rätt i att jag inte kommer ihåg dig

Permalänk

Jag har haft ett intresse för EVE i flera år, precis bestämt mig för att börja, kommer förmodligen höra av mig senare för att kunna joina er corp. Tänker satsa på pvp-inriktad Mimatar. Jag gör mycket research själv och förstår om ni vill ha SP-minimum-krav, vet ni tips på corps där man kan lära sig mycket om PVP medans man kommer in i spelet? (förutom Red vs Blue dvs)

Tack på förhand

Permalänk
Skrivet av Insomnia50:

Jag har haft ett intresse för EVE i flera år, precis bestämt mig för att börja, kommer förmodligen höra av mig senare för att kunna joina er corp. Tänker satsa på pvp-inriktad Mimatar. Jag gör mycket research själv och förstår om ni vill ha SP-minimum-krav, vet ni tips på corps där man kan lära sig mycket om PVP medans man kommer in i spelet? (förutom Red vs Blue dvs)

Tack på förhand

Ett förslag är att du hänger i vår öppna kanal ingame : The Forgotten Navy
finns troligt viss alltid någon som kan hjälpa dig där

Permalänk

Fortfarande öppet för nya spelare

Permalänk

Söker fortfarnade nya medlemmar

The Forgotten Navy söker fortfarande medlemmar
Vår strävan efter att få in nya medlemmar i TFN fort går och har resulterat i många nya ansikten.
Och vi kommer fortsätta med detta ett tag till.

Men jag har insätt att det kanske finns folk som vill prova på detta spel med.
Och genom att gå in på eveonline.com så kan man få ett prova på trial account på 14 dagar men genom att jag gjort en privat inbjudan så får ni 21 dagar trial account

Permalänk

Detta gäller fotfarande

Permalänk

Bump för den grömmaste corpen i EVE

Permalänk

Hej jag är ny på det är spelet och har lirat lite för mig sj i 4 dagar och undrar om man kan joina : )

Permalänk

Har en polare till mig som spelat i några veckor som har gått med. Om du spelat nån månad eller så o fastna så finns det säkert möjlighet för dig att gå med!

Tips är att hoppa in i vår public kanal o snacka med oss

Offentlig (public) kanal är: The Forgotten Navy

Permalänk
Medlem

Ni verkar intressanta. Jag å min polare vill ju fokusera på PvP, så om ni kör det mycket så kommer vi joina eran kanal och tjöta lite med er.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair 800D | i7 2600K | Asus P8P67 DELUXE | 8 Gb 1333MHz | XFX 7970 | Corsair SSD 120GB | AX 850W 80+ G| Vattenkylt

Permalänk
Skrivet av Nedfryst:

Ni verkar intressanta. Jag å min polare vill ju fokusera på PvP, så om ni kör det mycket så kommer vi joina eran kanal och tjöta lite med er.

Skickades från m.sweclockers.com

Svar på om vi håller på med PVP så är svaret : JA
Kanal är: The Forgotten Navy

Du är välkommen in

Permalänk

Bumpar en gammal tråd, men finns ni kvar som aktiva?

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk

Någon aktiv kvar?

Permalänk
Medlem

Om det inte finns någon aktivitet i detta corp så kanske ni som aktiva kan haka på detta nyskapade corp för sweclockers?
#15729576

Visa signatur

Where is my 3080?!