Permalänk
Skrivet av fakado:

Grymt besviken på fast2play, får hoppas nu när man får nyckeln om man ens får den att skiten funkar..

skulle fattas att man inte får igång spelet eller att nyckeln inte är giltig då vete fasen vad man gör, jag vet ju inte om nycklarna är legitima men det förutsätter man ju, vore kul o veta om nån fått sina nycklar från F2P om saker och ting funkar som det ska

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

skulle fattas att man inte får igång spelet eller att nyckeln inte är giltig då vete fasen vad man gör, jag vet ju inte om nycklarna är legitima men det förutsätter man ju, vore kul o veta om nån fått sina nycklar från F2P om saker och ting funkar som det ska

Jo visst förutsätter man att det skall fungera... Jag har inte läst något ang att folks nycklar inte skulle fungera på deras facebook sida, tydligen så har dom ju skickat ut nycklar sen i morse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

nä må så vara men det finns de som fått nycklar och de som inte fått ännu

verkar som kanske alla som förbokat via F2P inte får sina keys idag utan kanske imorrn
"Vi skickar nycklar ut - varje tredje kund har redan fått sin nyckel" så har de delat ut nycklar sen 8 i morse så kanske alla inte får sina nycklar idag
men men de kanske kommer kanske inte tiden får väl visa

Enligt vissa är det olika beroende på vilken variant man beställt. Tills du fått den finns ju alltid möjligheten att avbeställa och få pengarna tillbaka om du inte kan vänta och hellre betalar lite mer för smidigheten som kommer av att beställa direkt via Origin.

Skrivet av fakado:

Grymt besviken på fast2play, får hoppas nu när man får nyckeln om man ens får den att skiten funkar..

Om man inte vet vad det innebär att köpa från cdkey-sidor, speciellt pre-order, så bör man kanske inte göra det heller.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Lite besviken på F2P också, funderar på att avbeställa och köra från någon annan butik.

Är det någon här som har beställt idag och fått levererat idag? Vilken sida borde man köra på, vill gärna preloada under natten.

Permalänk

Jag förbeställde från fast2play för cirka två dagar sedan. Skrev mail imorse att andra fått sin nyckel så då skickade dom den direkt.

Fungerade perfa och förladdar just nu!

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk

vore itne BF4 deluxe+premium så jädra dyr på origin hade jag nog avbeställt men men nu vet man till nästa gång

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpanDirr:

Jag förbeställde från fast2play för cirka två dagar sedan. Skrev mail imorse att andra fått sin nyckel så då skickade dom den direkt.

Fungerade perfa och förladdar just nu!

Fan va gött för dig! spela lungt Jag beställde den 28:e och har inte fått något i mailen, står bara processing: preorder på deras hemsida.

Permalänk
Skrivet av fakado:

Fan va gött för dig! spela lungt Jag beställde den 28:e och har inte fått något i mailen, står bara processing: preorder på deras hemsida.

samma här beställde 26:e men har inte helt tappat tron på de än

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

samma här beställde 26:e men har inte helt tappat tron på de än

Nae inte jag heller men nu spelar det ingen roll känns det som... Om jag får nyckeln inom timmarna som kommer så hinner jag ändå aldrig ladda ner spelet till releasen. :/

Permalänk

näe nu spelar det ingen roll om jag får den imorrn eller på fredag men när de lovat idag så, men men som sagt

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Lite besviken på F2P också, funderar på att avbeställa och köra från någon annan butik.

Är det någon här som har beställt idag och fått levererat idag? Vilken sida borde man köra på, vill gärna preloada under natten.

Jag beställde idag från spelbutiken och fick min nyckel efter 1 timme

Visa signatur

NCase M1 v6 | Intel Core i9 9900K | ASRock Z390 Phantom Gaming ITX | Corsair VENGEANCE LPX 32GB 3200MHz | ASUS GeForce GTX 1080 Ti STRIX | Corsair Force MP510 SSD 960GB | 2x Samsung 860 EVO 500GB | Corsair SF750 | LG 34GK950G | Acer XB271HU |

Permalänk

kollade deras FB sida nu är de utan svenskspråkig support tydligen så allt är google translate just nu, mennycklar skickas än tydligen men inte fått nån än, kanske blir sån där plötsligt händer det grej ;)?

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

Fick mina nycklar idag från gamecards.eu!
Förladdar!

Permalänk

ja ja ja F2P första och sista gången jag handlar där inga nycklar trots löfte om det, lär inte skymten av de nycklarna idag/kväll iaf.
jädrans skit företag

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur det går med spelbutiken? Får man sina nycklar om man beställer nu?

Visa signatur

PSU: EVGA 750W HDD1: 2st Corsair Force 3 120GB SSD i RAID 0 HDD2: 2st WD 1TB i RAID 0 GPU: GTX 970 CPU: Intel 4790K @ 4.6Ghz CPU Kylare: Mugen Grand Kama Cross Minne: Corsair 12BG 1600Mhz Mobo: Asus Z97-A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lixonski:

Någon som vet hur det går med spelbutiken? Får man sina nycklar om man beställer nu?

beställer du ett spel måste du ju få nycklar i vilket fall som helst elr hur? sen att du kanske får dom i morgon är ju helt inom gränserna om du beställer idag.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

ja jo men blir man lovad att få de en viss dag men sen inte får dom förrän en till två dar senare ja det känns inte acceptabelt på någe sätt

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpanDirr:

Jag förbeställde från fast2play för cirka två dagar sedan. Skrev mail imorse att andra fått sin nyckel så då skickade dom den direkt.

Fungerade perfa och förladdar just nu!

Vad i helvete? Bokade både premium och vanliga versionen den 28e september, har inte fått någon.

Visa signatur

ASUS ROG Strix Z790-F
Intel Core i9-13900K w/ Noctua NH-D15S
ASUS STRIX RTX 4080 OC
Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR5

Permalänk
Medlem

Är det någon som kommer in på fast2play.se? Försöker avbeställa då jag nu köpt det från en annan butik men kan inte ladda sidan.

Om någon annan kommer in på den, kan ni posta IP-adressen de nu har?

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Är det någon som kommer in på fast2play.se? Försöker avbeställa då jag nu köpt det från en annan butik men kan inte ladda sidan.

Om någon annan kommer in på den, kan ni posta IP-adressen de nu har?

Byt till Googles DNS så kommer du in.

Visa signatur

ASUS ROG Strix Z790-F
Intel Core i9-13900K w/ Noctua NH-D15S
ASUS STRIX RTX 4080 OC
Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR5

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Är det någon som kommer in på fast2play.se? Försöker avbeställa då jag nu köpt det från en annan butik men kan inte ladda sidan.

Om någon annan kommer in på den, kan ni posta IP-adressen de nu har?

hur krångligt är de o få tillbaka pengarna om man beställt med paypal?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skudd:

hur krångligt är de o få tillbaka pengarna om man beställt med paypal?

Skitenkelt! Bara göra en anmälan om att du inte har fått varan.
Det som är så bra med paypal, att man kan få tillbaka sina pengar om något går snett och fort går det.

Permalänk

synd jag inte använde mig av det lär väl inte få igen pengarna då jag använde kort

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem
Skrivet av dabman:

Skitenkelt! Bara göra en anmälan om att du inte har fått varan.

för har inte fått min nyckel än, precis som många andra...och vill väldigt gärna kunna preloada tills imorrn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dabman:

Skitenkelt! Bara göra en anmälan om att du inte har fått varan.
Det som är så bra med paypal, att man kan få tillbaka sina pengar om något går snett och fort går det.

gör man en anmälan på paypals hemsida?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skudd:

gör man en anmälan på paypals hemsida?

Japp, tror det är under din order.

Men det är inte snyggt att anmäla redan nu om det står att nyckeln skall komma den 31:a okt eller vad nu villkoren är/var.

Permalänk

"Hur det går? Vi fortfarande skickar nycklar, men mycket långsammare. Vi har hårda attacker på vår hemsida från vissa konkurrenter. Våra ingenjörer arbetar på det, men jag har en råd för er - vänligen köp det spelet på vår partnersida, kinguin.net - jag kommer att se till att de skickas till er snabbt.

Alla förbeställningar kommer förstås att återbetalas i följande dagar.

Jag är mycket ledsen och ber om ursäkt. Vi gjorde allt vi kunde - ni kunde se vi ansträngde oss - med ingen kan rå för tekniska problem...

/Anna, Store Manager"

satans satans skit hur ska jag tolka det där får jag pengarna tillbaks eller vad?

fast2play.se no more ever

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

spelet släpps i morgon..så får ni inga nycklar idag är väl inte hela världen. ni har ett par tusen timmar framför er med spelet. inte så att ni missar nått om ni får nyckeln på release dagen..det är helt inom gränserna. Jaja dom lovat saker, fortfarande så måste ni ju tänka efter att förstå vilken press dom har på sig och att dom släpper tidigare är ju bara en goodwill kan man säga sen är det inte bara 5 elr 100 som vill ha spelet. och kommer nyckel på releasedagen ska ni jubla..får ni det en-två dagar efter...DÅ kan ni börja klaga, inte innan.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

vad kostar BF4+premium på andra tillförlitliga sidor? som inte är origin

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

"Hur det går? Vi fortfarande skickar nycklar, men mycket långsammare. Vi har hårda attacker på vår hemsida från vissa konkurrenter. Våra ingenjörer arbetar på det, men jag har en råd för er - vänligen köp det spelet på vår partnersida, kinguin.net - jag kommer att se till att de skickas till er snabbt.

Alla förbeställningar kommer förstås att återbetalas i följande dagar.

Jag är mycket ledsen och ber om ursäkt. Vi gjorde allt vi kunde - ni kunde se vi ansträngde oss - med ingen kan rå för tekniska problem...

/Anna, Store Manager"

satans satans skit hur ska jag tolka det där får jag pengarna tillbaks eller vad?

fast2play.se no more ever

hm..så vart ska man beställa tro då? GMG?