bästa ögonblicket ni har fått på bf4?

Permalänk
Medlem

bästa ögonblicket ni har fått på bf4?

tjena! tänkte göra en tråd där ni kan dela med er av era bästa ögonblick ni har fått på bf4.(vet att spelet inte har varit ute nå länge alls,haha)

Det här hände mig iallafall första matchen jag körde!

http://www.youtube.com/watch?v=a0jWSl4jN_Y&feature=c4-overvie...

Permalänk
Medlem
Skrivet av michelin:

tjena! tänkte göra en tråd där ni kan dela med er av era bästa ögonblick ni har fått på bf4.(vet att spelet inte har varit ute nå länge alls,haha)

Det här hände mig iallafall första matchen jag körde!

http://www.youtube.com/watch?v=a0jWSl4jN_Y&feature=c4-overvie...

Haha! Snyggt!

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk

Sånt blir man glad av att se!

Visa signatur

|||

Permalänk
Medlem

Well, mitt bästa ögonblick var iallafall inte när jag körde Conquest Large och hade 42-8 med endast SCAR-H för att sedan få meddelandet Timed Out och bli av med all XP..

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem

Mitt bästa hittills är nog när jag sprang runt med den där sniper riflen man har i början och såg 5 amerikaner som man snabbt skjöt av skallen på, alla fem inom 10 sekunder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casper:

Well, mitt bästa ögonblick var iallafall inte när jag körde Conquest Large och hade 42-8 med endast SCAR-H för att sedan få meddelandet Timed Out och bli av med all XP..

haha shit happens

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maysay:

Haha! Snyggt!

tackar!

Permalänk
Medlem

Tror jag knivade en raket mid-air, fick runt 20 i skada. Hände när jag skulle springa fram och kniva en snubbe och han fick upp raketkastaren och fick iväg ett skott rakt på mig. Eller så lyckades jag bara tajma knivningen ihop med att raketen inte tog som den skulle.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem

Springer runt som sniper, fastnar på en kulle med en tank som skjuter på mig. Typiskt, tänkte jag, att man alltid väljer fel kit (tanken slog mig aldrig att man har c4). Helt plötsligt droppar en låda ner från himlen som man kan byta kit med. Byter till engineer och sänker tanken. Inte så mycket kanske, men det kändes bra i alla fall

Permalänk

När jag för första gången körde vattenskoter genom vågorna fick jag rysningar som höll i sig i säkert 20 sekunder.

Visa signatur

Intel Core i5-11600K + Corsair H100i PRO XT | ASUS TUF RTX 3070 Ti | Corsair LPX 3200 4x8GB | Gigabyte Z590 GAMING X | ASUS PCE-AC68 | PNY XLR8 M.2 500GB + Samsung 850 PRO 256GB + Corsair Force 3 2x120GB | ASUS XonarDX | Corsair AX860 | Fractal Design Define 7 Compact Vit TG | Acer XB271HU + Dell U2412M | Sennheiser PC360 | Logitech G710+ | Mionix Naos QG | Win10x64 | ASUS RT-AC66U

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mothman:

Tror jag knivade en raket mid-air, fick runt 20 i skada. Hände när jag skulle springa fram och kniva en snubbe och han fick upp raketkastaren och fick iväg ett skott rakt på mig. Eller så lyckades jag bara tajma knivningen ihop med att raketen inte tog som den skulle.

haha, varför har dom health på raketer?