Youtube content, vad vill ni se?

Permalänk
Medlem

Youtube content, vad vill ni se?

Så, har bestämt mig för att skapa en seriös gaming channel på youtube. Där jag gör commentary till olika spel.
Anledningen till att jag gör det här, är inte för att tjäna pengar(kommer inte bli youtube partner). Utan främst för att jag tycker det är kul, jag är en väldigt social och glad kille av mig och har lätt för att få andra och skratta :). Jag gillar att underhålla andra med andra ord.
Så nu är frågan vad ni vill se mer av på youtube? Kommer fokusera på hela gaming communityn, kommer därför prata Engelska. Och inte svenska.
Jag hade tänkt köra lite i stil med badass viking. Vet att Robbaz kör med det, men det betyder inte att han måste vara den ända. Eller tycker ni?

Har lite förslag om vad jag tror folk vill se på youtube:
Garrys mod
Kanske minecraft(finns redan så mycket av det)
Skräck spel( jag blir rädd väldigt lätt och kommer säkert flyga av stolen om jag prövar det)
Shooters.

Kom gärna med andra förslag

Juste kanske kan vara bra och veta att jag är 17 bast

Permalänk
Medlem

Varför visas denna post inte i Nytt i forumet?

*Inredigerat för att undvika bumpning av passé tråd.*
Daemon
Moderator

*Korspost, tråd låst.*

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

§ 4
Bumpning

Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

http://www.sweclockers.com/forum/regler