Permalänk

Såg att du hade O-ring mod på ditt tangentbord, vart köpte du ringarna? Vill själv ha till mitt tesoro durandal g1nl ultimate men hittar ingen svensk affär, min kära moder gillar inte ebay eller amazon så kan ju inte bara köpa där, vet att de finns :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av kitolor13:

Såg att du hade O-ring mod på ditt tangentbord, vart köpte du ringarna? Vill själv ha till mitt tesoro durandal g1nl ultimate men hittar ingen svensk affär, min kära moder gillar inte ebay eller amazon så kan ju inte bara köpa där, vet att de finns :/

Jag köpte mina från WASD Keyboards. Jag har inte hittat dem i Sverige!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk

Galet bygge. Blir grymt sugen på 540. Ångrar att jag köpte mig ett 750D för några veckor sedan
När du monterade EK-D5 X-RES 140. Fick du plocka ut SSD-vaggorna då?

Visa signatur

Data...

Permalänk
Medlem
Skrivet av BillyBobCraskin:

Galet bygge. Blir grymt sugen på 540. Ångrar att jag köpte mig ett 750D för några veckor sedan
När du monterade EK-D5 X-RES 140. Fick du plocka ut SSD-vaggorna då?

Dom går att ha kvar. Får den inte plats kan man ta bort några av vaggorna! Jag valde dock att ta bort den helt.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Skrivet av Kvickstick:

Dom går att ha kvar. Får den inte plats kan man ta bort några av vaggorna! Jag valde dock att ta bort den helt.

Jaha. Så man kan ta bort några av dem. Tror jag blev väldigt sugen på lådan nu. Tack för svaret!

Visa signatur

Data...

Permalänk

Riktigt läckert, 5/5. Har några snabba frågor bara. Är båda radiatorerna 60 mm? Hur långt grafikkort skulle du få plats med när radiatorerna är monterade? Det går inte att få en bild på reservoaren i den andra kammaren?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrNilsson54:

Riktigt läckert, 5/5. Har några snabba frågor bara. Är båda radiatorerna 60 mm? Hur långt grafikkort skulle du få plats med när radiatorerna är monterade? Det går inte att få en bild på reservoaren i den andra kammaren?

Ja, båda är 60mm. Jag kan mäta när jag ska byta slangar i Januari, kommer bilder på andra kammaren då med

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

En kort fråga om temperaturer i chassiet.
Sitter och funderar på att ha liknande setup som dig med fläktarna.
radiatorfläktar i pull och en bakre som drar in luft i chassit.

Min fråga kommer till temp på ram och vrm vid överklockning.

I övrigt 5/5.
Mycket inspirerande bygge

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt