Permalänk
Hedersmedlem

Upphängning för affischer

Hej! Jag har för inte så länge sen flyttat hemifrån till ett andrahandsuthyrt studentrum. Grejen är det att det är väldigt tomt på väggarna än så länge men det finns massa betongkrokar av den här typen uppsatta:

Nu letar jag efter någon typ av affischlist som man kan hänga upp plancher med men hittar bara skumma grossister eller produkter med för lite information. Vill att de ska ha en krok och helst vara svarta, någon som vet var jag kan få tag på såna?

Visa signatur

CPU: i5 760, SilverStone Argon AR01 MOBO: MSI P55A-G55 GPU: Nvidia 770 RAM: CORSAIR 8GB DDR3 VENGEANCE LP 1600MHZ SSD: Intel 120 GB Chassi: R4 PSU: Corsair TX 850W 80+ Mus: Qpad 5k Skärm: BenQ 24'

Permalänk
Medlem

Tror du kan hitta lite sådant på Gallerix och liknande butiker. De verkar ju inte ha stort utbud på sin hemsida men vill minnas att det var till deras butiker jag gick i ungdomens dagar i alla fall. Då hade de svarta lister med plastkrok som fungerade fint.
Kanske det går att hitta hos Panduro också, fast är lite osäker i deras fall om de har lister till posters.

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |