90% rabatt Asus 7" Memo ME172V cdon.com

Permalänk
Inaktiv

90% rabatt Asus 7" Memo ME172V cdon.com

Tillfälle!
Har lagt en beställning på denna billiga platta och även fastän den inte direkt är ny så är priset verkligen hoppsan och duger säkert till barnen eller annat. Medan jag skriver detta är nu rabatten endast 20% så vi får se vad som händer med min beställning, de har ju rätt att ändra priset om det är felaktigt, men men, lycka till!

Edit: Slutsåld!
Edit 2 : Finns i lager men för 999kr!

http://cdon.se/hemelektronik/asus-memo-pad-7-me172v-16gb-andr...

Permalänk
Medlem

Skulle gissa på att detta enbart var ett fel.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Wezter96:

Skulle gissa på att detta enbart var ett fel.

Om någon är intresserad så uppdaterar jag infon när jag vet mer kring min beställning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av crimsonidol:

Om någon är intresserad så uppdaterar jag infon när jag vet mer kring min beställning.

lägger man den i kundvagnen nu så kostar den 999kr :/

Permalänk

zick

Visa signatur

Datorn:
Chassi: NZXT H440WProcessor: Intel I5 3570K Grafikkort: Asus r9 280x Moderkort:ASUS p8z77 v-LK CPU-kylare:Corsair H60 Lagring1:2TB Lagring2: 256GB Kingston SSD RAM:Crucial BallistiX 8Gb 1333mhz Nätagg: XFX 80+ Bronze 550w
eger på runescape, så passa dig.

Permalänk
Medlem

Din order blir nog precis som min annullerad misstänker jag, slog till på en ipad för 484:-, 88% rabatt stod det, najs price tänkte jag och beställde, kan ju använda den som exklusiv skärbräda iaf. men cdon.com har annullerat den ordern, iaf om man loggar in på deras sida och kollar, dom har däremot inte fått för sig att skicka något mail eller på något annat sätt kontaktat mig. Som vanligt när man tänker att man för en gångs skull gjort sig ett fynd... :/

Visa signatur

"Gräset är alltid vitare på vintern"

Permalänk

Hoppas du får din vara, det skulle vara världens fynd!

Permalänk
Medlem

Gjorde också en beställning, men ser nu att dem har annullerat den.. Fick ett mail om att det var fel pris, och att det är nu rätt pris.. 999:- tror jag de stog i mailet.

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk
Administrativ avgift

Awww

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk

Står 999 KR....

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av crimsonidol:

Om någon är intresserad så uppdaterar jag infon när jag vet mer kring min beställning.

Varorna packas...

Permalänk
Medlem

Sedärja, hoppas du får den levererad, då ska jag nämligen diskutera vidare med cdon om det verkligen kan vara så att det var fel pris när min var märkt med 88% rabatt, då din var märkt med 90%

Visa signatur

"Gräset är alltid vitare på vintern"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av crimsonidol:

Varorna packas...

Postad!

Oj då, tror jag ligger lågt ett tag, ska läsa lite lagtext.

Permalänk
Geeks
SweClockers