Permalänk
Medlem

Angry Joe BF4 Review = )

Visa signatur

3600X RTX 2060

Permalänk
Medlem

Stämmer ju. Vi har oss själv å skylla också som hela tiden går på dessa knep med att "förboka" spelen.

Permalänk

Så sant det han säger

Skrivet av inzani:

Stämmer ju. Vi har oss själv å skylla också som hela tiden går på dessa knep med att "förboka" spelen.

Man blir så sugen på spelen så man tänker inte på att det kommer bli dåligt men sen när man väl får det så blir man bara besviken istället.

Permalänk
Medlem

Någon annan gjorde en tråd om hans BF4 review som jag tror låstes pga av att den spårade ur, eller ledde till heta diskussioner.

Hursom, jag tycker han gör ett bra jobb även om han har rippat av AVGN men jag skiter i det.

Det är nog inte hans bästa review dock.

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Medlem

kanske bara är jag men tycker att han är en tönt han har ju rätt i vissa saker men endå.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Tycker han är töntig och tråkig. Förstår heller inte hur folk orkar lyssna på alla jäkla oljud han har för sig. Låter som en blandning av förskoleklass och högstadieklass.
Tycker jag.

Permalänk
Skrivet av Imaculent:

Tycker han är töntig och tråkig. Förstår heller inte hur folk orkar lyssna på alla jäkla oljud han har för sig. Låter som en blandning av förskoleklass och högstadieklass.
Tycker jag.

Jag är nog benägen att hålla med. Jag orkade inte lyssna på honom särskilt länge. Poängen är det nog inget fel på.

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

Otroligt irreterande person, vilket slöseri med tid.
ONt i huvudet, ska nog gå och köpa en Zeunerts julmust

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem

Han är rätt lame alltså. Kommer aldrig med några bra argument, och rolig är han inte heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elklazor:

ska nog gå och köpa en Zeunerts julmust

Det här kanske är offtopic men hur skulle du beskriva Zeunerts jämfört med Apotekarnes och Nygårda?

Permalänk
Medlem

Även om spelet är under all kritik och har varit så sedan det kom.
Så är han ju tröstlöst tråkig att både se o höra på, en av de löjligare U-Tubarna...

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Entusiast

Meh…. TotalBiscuit's "WTF is" är däremot bra!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Varför måste han gapa hela tiden? även om han "pratar" så skriker han ju...

Permalänk
Skrivet av Imaculent:

Det här kanske är offtopic men hur skulle du beskriva Zeunerts jämfört med Apotekarnes och Nygårda?

Zeunerts Jul / Påskmust har en mindre söt smak, lite mer vuxen ungefär samma mängd kolsyra som Apotek-Arnes. Off offtopic - De som vill testa en mindre söt och mindre bubblig Cherry Cola med härlig naturlig smak skall testa Fentimans - Cherry tree cola, svår att få tag på och relativt dyr men förbaskat god.

Permalänk
Medlem

Mjo tragiskt dålig nätkod i BF4.. blir bara värre och värre, senaste patchen gjorde nada!

Visa signatur

CPU: 5600X| Mobo: AORUS X570 itx|Minne: 32GB Corsair Vengeance PRO 4000Mhz|GPU: Asus TUF 3080 OC |Chassi: CM NR200P|SSD: Samsung 850 EVO 500GB, 2xSamsung 970 EVO 1TB|PSU: NZXT 650W
Mus: Razer Basilisk|Tangentbord: Corsair K70|Skärm: LG27GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Franzenmannen:

Zeunerts Jul / Påskmust har en mindre söt smak, lite mer vuxen ungefär samma mängd kolsyra som Apotek-Arnes. Off offtopic - De som vill testa en mindre söt och mindre bubblig Cherry Cola med härlig naturlig smak skall testa Fentimans - Cherry tree cola, svår att få tag på och relativt dyr men förbaskat god.

Föredrar Nygårda framför Apotekarnes just för att den har mindre kolsyra och smakar mindre sött. Ska nog smaka Zeunerts.
Men de ekfatslagrade förra året tycker jag var goda också.

Permalänk

Undra om det är skönt att sitta vid datorn i skinnjacka, kanske värt att prova.

Visa signatur

i7 920 C0/C1, 12gb ddr3, GTX 1060.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imaculent:

Det här kanske är offtopic men hur skulle du beskriva Zeunerts jämfört med Apotekarnes och Nygårda?

Mycket mustigare och fylligare smak, hårdare kolsyrad och bara underbar

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

Varför måste han gapa hela tiden? även om han "pratar" så skriker han ju...

Han hade inte kunnat kallas AngryJoe om han inte gapade TalkingJoe hade nog funkat bättre isf.

OnT: Han må vara gapig men han har ofta en bra poäng och är mycket lättare att lyssna på Pewdiepie som låter som ett dagisbarn som inte får godis i mening.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

kanske bara är jag men tycker att han är en tönt han har ju rätt i vissa saker men endå.

Håller med lite, vet att första gången jag såg något av honom så var det review av Aliens Colonial Marines, och det var det befogat. Sen märkte jag att de gör så på precis ALLT, lite överdrivet.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Det är inte en review, bara en liten "rant" video från honom.

Visa signatur

Nikken: Dont waste ze brain cellzzzzz
Tigimon: But I need to lower myself to walkers level.