Permalänk
Medlem

Xbox 360 4gb 999kr

Xbox 360 4Gb kostar endast 999kr på Netonnet just nu.

http://www.netonnet.se/art/dator/kringutrustning/konsoler-och...

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snorlena:

Xbox 360 4Gb kostar endast 999kr på Netonnet just nu.

http://www.netonnet.se/art/dator/kringutrustning/konsoler-och...

Finns en dagens fynd-tråd.

Sen vet jag inte om det är så billigt för den delen eller.

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Keeper of the Bamse

Obs: HDMI-sladd ingår inte och du kan inte installera GTA V på denna. Du får stoppa i usb-minne för att installera gta.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk

Verkar som en bra deal, men är boxad för att likna Xbox One (kanske som kompensation för att MS ska få lite extrapengar till julen). Och 4GB räcker inte till mycket, t.ex. om någon ville ha GTA5 så skulle inte 4GB räcka för den behöver installera ca 8gb :/

Permalänk
Medlem

Oh, Sålde min nya i kartong, endast öppnat den o kollat på enheten lite, för 1000:- med en halvt utnött kontroll och en hdmi sladd

Känner mig inte lika rånad längre Det var en vinst(inget kvitto dvs) o den låg på 1490 på prisjakt.

Permalänk

Kan ju bara varna för att BF4 inte fungerar på denna konsol... 4gb minnet visas som flash minne och BF4 måste installeras på en intern hdd.

Permalänk

Det är ej billigt, och den modell har funnits ett tag nu, why i do not knå.

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk

Köper bara till en HDD.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av quattro-2.6:

Köper bara till en HDD.

Skickades från m.sweclockers.com

Har för mig att man måste ha nån speciel HDD till den, och dom var ganska dyra med!

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CasseStrand:

Verkar som en bra deal, men är boxad för att likna Xbox One (kanske som kompensation för att MS ska få lite extrapengar till julen). Och 4GB räcker inte till mycket, t.ex. om någon ville ha GTA5 så skulle inte 4GB räcka för den behöver installera ca 8gb :/

Som jag förstått det så är 360 e tystare än 360 s också.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Jao, Xbox360 kör specialare och de är dyra som fan per gb, samt ganska svåra att få tag i med. 320gb är den största som finns och kostar 800kr på webhallen. Inte jättemånga butiker som har dem i lager enligt prisjakt.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ctrl:

Jao, Xbox360 kör specialare och de är dyra som fan per gb, samt ganska svåra att få tag i med. 320gb är den största som finns och kostar 800kr på webhallen. Inte jättemånga butiker som har dem i lager enligt prisjakt.

Det finns billigare hårddiskar att köpa om du inte måste ha direkt från MS. Har själv en oäkta på 250gig. Sen kan man köpa en tom kabinett och sätta in en egen disk men då får man kolla upp lite vilka som fungerar.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

Det finns billigare hårddiskar att köpa om du inte måste ha direkt från MS. Har själv en oäkta på 250gig. Sen kan man köpa en tom kabinett och sätta in en egen disk men då får man kolla upp lite vilka som fungerar.

Yep, så gjorde jag med knatten Xbox, dock bröt upp original kabinetten och slängde i en 250 från min laptop.
Hade troligen tur att den fungerade utmärkt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB