Playstation 4 - vad ser ni fram emot?

Permalänk
Medlem

Playstation 4 - vad ser ni fram emot?

Hejsan! Ps4 är snart i Sverige! Den 29 november kommer godbiten att säljas i de vuxnas godisaffärer.

Vad ser ni framemot med Ps4? och vad önskar ni att man kunde göra på den?

Jag ser mycket framemot livestream funktioner och att man kan spela in sina spel! Det jag vill att man ska kunna göra är ha ett ''market'' där man kan ladda ner appar ex Skype, facebook, youtube m.m.

Skype hade varit väldigt bra för man kan prata med samma lurar man spelar med utan en dator eller telefon!

Rubrik.
Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd flyttad, rubrik redigerad.*

Citat:

§ 3.2 Trådar ska placeras i den forumdel som bäst passar det behandlade ämnet. Om man är osäker på var en tråd ska placeras kan man skapa den i en forumdel som verkar lämplig och sedan anmäla sitt eget inlägg till moderatorerna för att få placeringen kontrollerad.

Ansåg att rubriken var missvisande, redigerad enl § 3.1.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Ser fram emot nästa Naughty Dog spel. Tills dess så duger nog min PC, Wii U och 3DS

Permalänk
Medlem

1080p, 30fps och bättre handkontroll.

Permalänk
Medlem

Stygga Hunden.

Permalänk
Medlem

Mirror's Edge

Permalänk
Medlem

Nya handkontrollen. Resogun. Infamous, Nya Uncharted och FF 15
Helt ny konsol, allt runt hård- och mjukvaran är nytt och spännande.

Visa signatur

intel i7 920 @ 4000Mhz / Asus P6T Deluxe V2 / Corsair 6GB DDR3 Dominator @ 1600Mhz / 2st Gigabyte 460 GTX 1GB @ 850/1700/4400Mhz SLI / HDD1: Corsair Force 120GB HDD2: WD Black 1TB / Antec Twelvehundred / Corsair 750W HX / Win7 64Bit SWE

Permalänk
Medlem

Det ska bli jätteroligt med Att leka med Playroom! Samt ska det vara kul att prata med min vän på headset medans vi lirar Cod! Tyvärr kommee jag inte få min på realease men det skadar inte att vänta! Det blir iaf sjukt billigt att köpa från amazon.co.uk!
Vad jag kommer köpa till min ps4:
Ps4 Basenhet
Dualshock 4 - Wave Blue x1
Playstation Eye camera x1
Killzone Shadow fall
Call of duty Ghosts

Allt för

4808.44 kr inAmacon.co.uk

Permalänk
Medlem
Skrivet av TedWyl:

Det ska bli jätteroligt med Att leka med Playroom! Samt ska det vara kul att prata med min vän på headset medans vi lirar Cod! Tyvärr kommee jag inte få min på realease men det skadar inte att vänta! Det blir iaf sjukt billigt att köpa från amazon.co.uk!
Vad jag kommer köpa till min ps4:
Ps4 Basenhet
Dualshock 4 - Wave Blue x1
Playstation Eye camera x1
Killzone Shadow fall
Call of duty Ghosts

Allt för

4808.44 kr inAmacon.co.uk

Ännu billigare på amazon.de.
Hade killzone bundlen med 2 hk, kamera och KZ för 4200:- för ett par v när jag kollade iaf. När jag kollade den bundlen på amazon.co.uk häromdagen så låg den på runt 4700 så du verkar ju ändå fått ett bra pris..

Visa signatur

intel i7 920 @ 4000Mhz / Asus P6T Deluxe V2 / Corsair 6GB DDR3 Dominator @ 1600Mhz / 2st Gigabyte 460 GTX 1GB @ 850/1700/4400Mhz SLI / HDD1: Corsair Force 120GB HDD2: WD Black 1TB / Antec Twelvehundred / Corsair 750W HX / Win7 64Bit SWE