Permalänk
Medlem

Playstation 4 skickad

Då har leveranserna av PS4:orna i Sverige börjat. Iallafall om kvittot som jag fick från Komplett.se ikväll (onsdag), 22:51, stämmer.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej!
Bifogat hittar du kvitto på din beställning hos Komplett.se.
Din beställning är skickad från vårt lager och är hos dig inom kort.

Har du frågor, kontakta oss gärna på order@komplett.se
eller telefon 031-710 20 00.

Tack för att du handlat hos oss!

Med vänliga hälsningar
Komplett.se
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

Fusk.. får min från Komplett.se så som det ser ut nu i mitten av Januari.. bokade runt 24 aug!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Bokade den 9:e Juli ifrån komplett och det stog att jag skulle få min i December tills för två dagar sedan, då ändrades datumet till att jag skulle få min till release. Perfekt tänkte jag, dock så hade komplett andra planer och ändrade idag datumet till Januari. Känns aningen oseriöst. :/

Permalänk
Medlem

Min kompis beställde från Discshop och fick sin levererad igår

EDIT:

Permalänk
Inaktiv

Fick även jag leveransbekräftelse från Komplett inatt. Beställde 6 Juni. Hoppas bara spelen jag beställde separat hinner fram i tid. Annars blir det en lång helg Har iofs resogun och contrast via ps+ direkt?

Permalänk
Medlem

Jag bokade mina två 14 juni. Vill minnas att det var dagen efter MS presentation av Xbox One. Har haft fyra stycken 360 och hade egentligen tänkt satsa på X1 men som så många andra blev jag djupt besviken på MS och deras konsol.

Permalänk
Medlem

Min från spelbutiken är inte skickad än

Permalänk
Medlem

Ginza ändrade datumet för min Kz-bundle från release nästa vecka till imorgon så det är ju positivt

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Då får ni som får era nu, ge oss en liten hint om dom är bra.;)

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

Varorna packas står det nu för mig hos CDON. Beställde den 24 juni.

Visa signatur

PC: [4090 Aorus Master] [7800X3D] [Crosshair X670E Gene]
[TeamGroup DDR5 7200 32gb A-die@6200MT/s]
Kringutr: [Dell G3223Q 32"4k] [proXsuperlight] [DuckyOne2 TKL]
[Mayflower Arc] [AKG K7XX] [Blue Yeti]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifooz:

Då får ni som får era nu, ge oss en liten hint om dom är bra.;)

Eller om de är lätta att sälja...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svantesson666:

Eller om de är lätta att sälja...

Helt ärligt kommer det nog inte förvåna mig om vi får se sprillans nya PS4or ute på Marknad. Kan tänka mig att folk lätt betalt 4500kr för en sådan och har man då köpt den för 3900kr är det 600 "snabba" riksdaler i vinst.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dhanjel:

Min från spelbutiken är inte skickad än

Dracks nog för mycket öl på danska lagret, de blandade ihop beställningar och skickade till folk efter mig i kön.
Ingen ps4, och definitivt aldrig mer handla från de oseriösa spelbutiken!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dhanjel:

Dracks nog för mycket öl på danska lagret, de blandade ihop beställningar och skickade till folk efter mig i kön.
Ingen ps4, och definitivt aldrig mer handla från de oseriösa spelbutiken!

Hur vet du detta om man får fråga? Listorna är väl inte publika eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Helt ärligt kommer det nog inte förvåna mig om vi får se sprillans nya PS4or ute på Marknad. Kan tänka mig att folk lätt betalt 4500kr för en sådan och har man då köpt den för 3900kr är det 600 "snabba" riksdaler i vinst.

Säljer mina ena för 5500 kr och min andra har jag bud på för 5900 kr eller 5500 kr + PS3 Slim med 2 handkontroller.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Svantesson666:

Säljer mina ena för 5500 kr och min andra har jag bud på för 5900 kr eller 5500 kr + PS3 Slim med 2 handkontroller.

Har lite svårt att förstå mig på folk som betalar så mycket. Är man så pass intresserad ser man väl till att boka tidigt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon172162:

Har lite svårt att förstå mig på folk som betalar så mycket. Är man så pass intresserad ser man väl till att boka tidigt?

Kan vara folk som har blivit singlar helt plötsligt

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brallor:

Kan vara folk som har blivit singlar helt plötsligt

Läste "sniglar"

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Brallor:

Kan vara folk som har blivit singlar helt plötsligt

Haha ja det kan ju vara en anledning

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon172162:

Haha ja det kan ju vara en anledning

Samtidigt känns väl vinterhalvåret som en tid då par håller ihop just eftersom det är mysigare att ligga hemma i soffan tillsammans med någon än att göra det ensam. Sen på våren gör folk slut med varandra och förbereder sig för att jaga "villebråd" i parker, på stränder och utomlands under sommaren

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mocka:

Samtidigt känns väl vinterhalvåret som en tid då par håller ihop just eftersom det är mysigare att ligga hemma i soffan tillsammans med någon än att göra det ensam. Sen på våren gör folk slut med varandra och förbereder sig för att jaga "villebråd" i parker, på stränder och utomlands under sommaren

Kan ju även se det som att man är instängda tillsammans hela vintern och driver varandra till vansinne Nej men jag håller helt och hållet med om att vinterhalvåret är en bra tid att mysa tillsammans hemma

Permalänk

Ska hämta några PS4or imorgon, fick även ett av mina XB1 från amazon uk igår, har svårt att låta bli att sälja dem när man ser vad folk betalar på Tradera...

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon172162:

Kan ju även se det som att man är instängda tillsammans hela vintern och driver varandra till vansinne

Kanske just därför det är så många nyblivna singlar under våren Folk vill hitta någon ny att driva till vansinne under nästa vinter.

Sorry, är på Offtopic humör idag :s

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Jag är ledsen att jag inte har 20 stycken PS4:or att sälja, för jag fick inte precis lite svar på min annons.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Nur har det äntligen kommit till sitt nya hem Synd bara att man har halva arbetsdagen kvar Sen blir det spel hela helgen

Permalänk
Medlem

Fick mina två vid 12-tiden idag. Lade ut den ena på Blocket redan igår för 5500 kr och folk ringde och mailade som galningar. Så idag lade jag ut den andra för 6500 kr och folk ringde nästan ännu mer idag! Så nu har jag sålt båda och gjort en liten vinst på lite drygt 4000 kr. Ångrar så att jag inte förbokade fler...
Känns nästan konstigt att folk är så glada och tacksamma när de i ärlighetens namn betalar ockerpriser av mig. För tillfället är det verkligen säljarens marknad, det är en sak som är säker.