Permalänk
Medlem

Problem med CS:GO

Hallå där!

Jag har problem med CS:GO, det är så att jag får inte upp det.
Det går att starta, jag hoppar in i spelet, hör ljudet som spelas i början medans skärmen är svart, sen tabbas jag ner till windows.
Det går att starta om jag använder mig av "-window" i launch options, och har via det provat alla upplösningar som finns tillgängliga. Sen tagit bort "-window" och då är det samma visa igen.
Någon som upplevt samma eller bara vet lösningen på detta problem?

Visa signatur

MOTHERBOARD: GIGABYTE B450 AORUS PRO CPU: AMD Ryzen 5 3600 4.2GHz GPU: MSI GeForce GTX 1060 3GB PSU: Fractal Design Integra R2 500W 80+ Bronze CHASSI: NZXT H440 RAM: CORSAIR Vengeance LPX Black 2666MHz SSD1: Samsung 850-Series 250GB SSD2: Samsung 840-Series 250GB HDD: Samsung 1TB OS: Windows 10 Pro MONITOR1: AOC G2460PQU TN 144Hz 24" MONITOR2: DELL UltraSharp U2311H 23"

Permalänk
Medlem

jag kommer ihåg att det fanns någon bugg med dom som har en amd processor har för mig det var bulldoser som stälde till det, kommer inte ihåg hur problemet framförde sig men man fixade det genom att uppdatera bios

Permalänk
Medlem

Har du senaste drivers? Har du installerat om spelet? Eller, köp ett nytt grafikkort.

Permalänk

Prova CS 1.6, har hört att det är mer stabilt och bättre.

Permalänk
Medlem

Startar det inte alls om du inte har "-window" i properties eller hur menar du? Annars är det "-noborder" man sätter.

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Skrivet av Genelec8030:

Prova CS 1.6, har hört att det är mer stabilt och bättre.

Men poängen är ju att fixa CS:GO inte gå tillbaka till CS 1.6

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck