Permalänk

Behöver råd angående Gamingskärm!

Halå där!

Jag behöver hjälp att välja gamingskärm, det står i mellan två skärmar atm. http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/168805-aoc_g2460pqu_24-1ms-2_x_hdmi_dp-144hz-3_x_usb-hoj_och_sankbar#overview och http://www.komplett.se/asus-24-led-vg248qe/774683

De spelen som jag kommer lira är WoW, Csgo, BF4 och HoN. Är det någon större skillnad mellan de två skärmarna? vilken är mer "bang for the buck" ?

Mvh,
Fredrik

Permalänk
Medlem

Jag beställde Asusen idag från komplett. Får hoppas man blir nöjd också
När jag klickade på länken till webbhallen så står det att produkten har utgått?! så verkar inte som att det går att beställa.
Jag skulle nog säga att dom recensionerna jag läst så verkar inte AOC så mycket att hänga i granen

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | i5-4690k @ 4.4 | Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 16GB | Asus Z97-e | MSI GTX 1070

Permalänk

Oj, jo den har nu utgått.

Aja antar att jag köper asus:en också!

Tack för svaret btw!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jdahl:

Jag beställde Asusen idag från komplett. Får hoppas man blir nöjd också
När jag klickade på länken till webbhallen så står det att produkten har utgått?! så verkar inte som att det går att beställa.
Jag skulle nog säga att dom recensionerna jag läst så verkar inte AOC så mycket att hänga i granen

eh? vilka recensioner har du läst då?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Skrivet av jdahl:

Jag beställde Asusen idag från komplett. Får hoppas man blir nöjd också
När jag klickade på länken till webbhallen så står det att produkten har utgått?! så verkar inte som att det går att beställa.
Jag skulle nog säga att dom recensionerna jag läst så verkar inte AOC så mycket att hänga i granen

Jag undrar med vart du läst det.

Jag var tillräckligt snabb för att få mig AOC nu för 1500kr. Jag tycker den verkar prisvärd med dem komponenterna. Är dock väldigt oinsatt i AOC. Någon som har lite info om dem?