Permalänk
Medlem

Fake eller inte

Hej!

http://cdon.se/hemelektronik/fractal-design/fractal-design-ar...

Jag har länge funderat på vad för chassi och då såg jag detta chassi på CDON och tänkte att det skulle vara något för mitt nästa bygge för det ända jag inte gillat med Arc R2 är att det har ett fönster. Så det jag undrar är om det här chassit verkligen inte har ett fönster?

Permalänk
Medlem

Vet inte vad du menar med fake..
I specs står det " Featuring a window side panel to show off your set up in style"

Edit: nu fattar jag Vet inte vad som gäller, det står missvissande uppgifter i spec jämfört med artikelnamnet.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X Kylare: Noctua NH-D14 Modermodem: Asus TUF GAMING B550M-PLUS RAM: Kingston Renegade Fury 3600MHz 32GB GPU: PowerColor Radeon RX 6900 XT 16GB Red Devil Ultimate Chassi: Fractal Design Define Mini C PSU: Corsair RM750x SSD: Kingston KC3000 2TB NVMe Skärm: Samsung 49" Odyssey G9 240 Hz Tgb: Keychron Q6 Brown Mus: Logitech MX Master III Högtalare: Audio Pro Addon T14 OS: MS Windows 11 Pro ISP: Bahnhof 500/500Mbit Tillbehör: Staropramen & Noblechairs Hero

Permalänk
Medlem
Skrivet av likecke:

Hej!

http://cdon.se/hemelektronik/fractal-design/fractal-design-ar...

Jag har länge funderat på vad för chassi och då såg jag detta chassi på CDON och tänkte att det skulle vara något för mitt nästa bygge för det ända jag inte gillat med Arc R2 är att det har ett fönster. Så det jag undrar är om det här chassit verkligen inte har ett fönster?

Citat:

• Featuring a window side panel to show off your set up in style

Snacka om copy-paste beskrivning... har ingen aning om det är sant, men det är väl bara att maila och fråga?

Skrivet av MadFred:

Vet inte vad du menar med fake..
I specs står det " Featuring a window side panel to show off your set up in style"

Titeln: Fractal Design Arc Midi R2 Solid Side Tower No PSU Black ATX

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Medlem

Borde vara solid.
Artnr hos CDON stämmer med Fractals hemsida (Product code: FD-CA-ARC-R2-BL)
Fönster versionen har nr FD-CA-ARC-R2-BL-W

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X Kylare: Noctua NH-D14 Modermodem: Asus TUF GAMING B550M-PLUS RAM: Kingston Renegade Fury 3600MHz 32GB GPU: PowerColor Radeon RX 6900 XT 16GB Red Devil Ultimate Chassi: Fractal Design Define Mini C PSU: Corsair RM750x SSD: Kingston KC3000 2TB NVMe Skärm: Samsung 49" Odyssey G9 240 Hz Tgb: Keychron Q6 Brown Mus: Logitech MX Master III Högtalare: Audio Pro Addon T14 OS: MS Windows 11 Pro ISP: Bahnhof 500/500Mbit Tillbehör: Staropramen & Noblechairs Hero

Permalänk

Det har antagligen inte fönster. Beskrivningarna brukar ofta vara fel. Jag skulle absolut maila och påpeka det hela och samtidigt fråga om fönstret. Man brukar kunna få fraktfritt lr nåt annat kul om man hittar fel, kasnke inte hos cdon, men värt ett försök...

Permalänk

Btw Cdon finns ju här på sweclockers...