Kommer inte in på Google eller Youtube och kan inte heller söka

Permalänk
Avstängd

Kommer inte in på Google eller Youtube och kan inte heller söka

Jag har google chrome och allt funkade fint, till idag då jag skulle starta upp chrome, jag kan inte gå in på Google, Youtube och inte heller söka (i webbläsaren) dem flesta andra sidor funkar bra. Jag har inga konstiga tillägg, adblock och google documents. SNÄLLA HJÄLP! om ni undrar något så bara fråga!
kan det vara något med brandväggen?
Tacksam för all hjälp
(har skoldator)

EDIT: måste vara ett jävligt virus, skannat med Avast,AVG,Kaspersky utan framgång. Nu går det heller inte att avinstallera Avast.
(om jag har lagt den fel, hänvisa mig)

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Hedersmedlem

INTE SKRIKA I TRÅDRUBRIKERNA! Händer det igen kommer tråden att låsas.

*Trådrubrik redigerad*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Du kan ju testa om det funkar i inkognito för att utesluta extensions och cookies

Permalänk
Avstängd
Skrivet av drewi:

Du kan ju testa om det funkar i inkognito för att utesluta extensions och cookies

funkar inte i inkognito,provade precis!

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av aleelo:

funkar inte i inkognito,provade precis!

fixat efter en jävla massa scans med alla möjliga program och en regclean på slutet , mod kan låsa tråden om hen vill.

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!