Permalänk

Utländsk MS store, X1

Undrar ifall det nån som har lyckats med att importera en X1 från MS store.
Jag har försökt vid flera tillfällen att köpa via tyska MS store men det blir alltid fel efter att den börjat bearbeta betalningen.

Jag har skrivit postnummer xxx xx och testat att skriva med och utan åäö.
Jag använder mig av swedbanks e-kort om det kanske ställer till det, det är ett virtuellt mastercard och till min vetskap så är det bara SF biograferna man inte kan använda det på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dramonicous:

Undrar ifall det nån som har lyckats med att importera en X1 från MS store.
Jag har försökt vid flera tillfällen att köpa via tyska MS store men det blir alltid fel efter att den börjat bearbeta betalningen.

Jag har skrivit postnummer xxx xx och testat att skriva med och utan åäö.
Jag använder mig av swedbanks e-kort om det kanske ställer till det, det är ett virtuellt mastercard och till min vetskap så är det bara SF biograferna man inte kan använda det på.

Gå in på denna tråd och fråga någon

http://www.sweclockers.com/forum/84-spelkonsoler-och-konsolspel/1255968-xbox-one-forsta-veckan/

Massor av folk som importerat och kan säkert hjälpa dig!

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dramonicous:

Undrar ifall det nån som har lyckats med att importera en X1 från MS store.
Jag har försökt vid flera tillfällen att köpa via tyska MS store men det blir alltid fel efter att den börjat bearbeta betalningen.

Jag har skrivit postnummer xxx xx och testat att skriva med och utan åäö.
Jag använder mig av swedbanks e-kort om det kanske ställer till det, det är ett virtuellt mastercard och till min vetskap så är det bara SF biograferna man inte kan använda det på.

Kan vara det, köpte en sak från MS store i uk och de reserverade beloppet först, sedan tog de betalt med en annan betalning och därefter släpptes den första reservationen. Alltså behövdes den dubbla mängden pengar på kortet och att de kan dra igen. (om jag minns rätt!)

Permalänk

Jag beställde med ett vanligt nordea visakort i Lördags, dom drog pengarna direkt, skickade i Måndags, kommer imon Onsdag

Visa signatur

i7 6850K, vattenkyld Corsair H110i, GTX 1080Ti vattenkylt, 32Gb RAM@2666Mhz, ASUS Strix x99 gaming ROG, Corsair AX 1200i.