Better Popup blocker till Chrome

Permalänk
Medlem

Better Popup blocker till Chrome

Tydligen finns inte detta chrome tillägg kvar på den officiella siten och på projektsiten finns bara safari's.

Jag har kvar denna formidabla plugin på min sekundära chrome men inte på min primära efter en ominstallation.

Finns det nå som kan svara på om/hur man kan flytta/kopiera detta tillägg och isf hur?

Tack på förhand!

Visa signatur

Asus Maximus IV Code | i7 7700k | 16gb 3000 CL15 Corsair Vengeance LP | EVGA Geforce GTX 980ti ACX+ SC | Fractal Design Newton R2 800w Modular | 256GB Samsung 840 | 2x1TB WD | Silverstone R03 | Noctua NH-C14 |

Permalänk
Medlem

Testa logga in på chrome med google konton på den datorn som har programmet. Om du har tur så installerar det direkt när du loggar in på den andra datorn.

Annars kan du köra hardcore och kopiera hela chrome mappen, och dra in i den andra datorn, vet ej hur chrome hanterar reg filer, men kan fungera

Använder adblock plus, grymt. (Självklart är sweclockers inte blockerat )

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4670K @ 4,0GHz RAM: corsair vengance 16gb 1600 MHz GPU: Gigabyte Geforce gtx 670 Mobo: Gigabyte G1 Sniper z87 PSU: EVGA supernova 750W Chassi: NZXT 440 Silence W HDD: x2 120 gb Corsair SSD Agility III CPU-kylare: Corsair Hydro H60 V2 Pushpull 30 /55°C

Permalänk
Inaktiv

När jag körde Chrome använde jag Adblock Plus eller Edge. Fick aldrig någonsin en popup jag inte ville ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av styggson:

Tydligen finns inte detta chrome tillägg kvar på den officiella siten och på projektsiten finns bara safari's.

Jag har kvar denna formidabla plugin på min sekundära chrome men inte på min primära efter en ominstallation.

Finns det nå som kan svara på om/hur man kan flytta/kopiera detta tillägg och isf hur?

Tack på förhand!

Jag har ett tillägg som heter poper blocker, får inga popups längre.

Permalänk
Medlem

efter lite bängel så gick det bara bra att få igång det bara man har kvar plugin filen så

Visa signatur

Asus Maximus IV Code | i7 7700k | 16gb 3000 CL15 Corsair Vengeance LP | EVGA Geforce GTX 980ti ACX+ SC | Fractal Design Newton R2 800w Modular | 256GB Samsung 840 | 2x1TB WD | Silverstone R03 | Noctua NH-C14 |