Permalänk
Entusiast

Ser tavlan första bilden, kollar på TS profil "Plats: Luleå". Det kunde man ju ge sig fan på x)

Vad är det med norrlänningar och "utmanande bilder" på väggarna egentligen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Och stavar annorlunda;)

är ju inte ensam om det så

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blargmode:

Ser tavlan första bilden, kollar på TS profil "Plats: Luleå". Det kunde man ju ge sig fan på x)

Vad är det med norrlänningar och "utmanande bilder" på väggarna egentligen?

kan då säga att de är inget med att man är norrlänning iaf

Permalänk

Hur har du kopplat in 4 skärmar varav en eyefinity setup ?
Riktigt härligt album btw!

Permalänk
Entusiast

Ahh just ja, det var du som var "Pant-Nicklas". Jag tyckte mig se en massiv förbättring... sen såg jag pringles-rören. Släng skräpet för fan! För bortsett från fjantpant och pringles-rören ser det bra ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Ahh just ja, det var du som var "Pant-Nicklas". Jag tyckte mig se en massiv förbättring... sen såg jag pringles-rören. Släng skräpet för fan! För bortsett från fjantpant och pringles-rören ser det bra ut.

alla pringles är borta,all "pant" ska vara kvar så är de bara gör ingen skillnad på hörnan...

Permalänk
Medlem

kul med allt hat. Det är kul att samla på grejjer så är det bara, hälften utav alla här lär ju sitta på massa onödigt junk till datorn som aldrig kommer upp ur låderna så varför hata på burkar för? Däremot så bra att pringles rören åkte ut för det såg bara trashigt ut. får man fråga varför du har 3 + 1 skärm setup när du bara spelar på en skärm, bara för att du kan eller finns det någon förklaring?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakke87:

kul med allt hat. Det är kul att samla på grejjer så är det bara, hälften utav alla här lär ju sitta på massa onödigt junk till datorn som aldrig kommer upp ur låderna så varför hata på burkar för? Däremot så bra att pringles rören åkte ut för det såg bara trashigt ut. får man fråga varför du har 3 + 1 skärm setup när du bara spelar på en skärm, bara för att du kan eller finns det någon förklaring?

de är så att jag var så less på att ha skype+spel+live stream på en skärm och med 3skärmar kan man ju ha fler saker uppe medans man spelar och så klart kopplar jag ur tvn när jag inte ska kolla film eller annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av macconen:

2år ungefär och ungefär 280st

Skrivet av macconen:

finns ingen p12 dricka, tycker inte stolen är ranglig och den är helt tyst och sen skulle jag panta burkarna skulle jag kanske fått 50kr alltså inte värt fast vi tycker olika jag gör ju som jag vill så bara hata på bryr mig inte så mycket bara lite roligt att sitta och läsa ^^

Vet inte riktigt hur du räknade där.. Man får ju 1:- för varje burk, och du har 280 st.. 280*1 = 280 inte 50..

Permalänk

Lite synd. Du har en svin snygg vägg, en som jag gärna skulle vilja ha. Burkar varför ? Förstår om du skulle ha ett vitrinskåp eller en hög hylla med snygga flaskor. Säg inte att det är samma sak som burkar. Tex gamla Coca-Cola flaskor, Whisky, bourbon osv kan vara snyggt men burkar.. Tycker det är läge att gå och panta. Om alla skulle vara oöppnade och olika, snyggt uppradade skulle det väl va okej men lite udda men tomma burkar hör hemma i en påse.

Skriver inte detta för att hacka på dig. Skriv gärna varför du sparar på dom

Visa signatur

Tryck på Citera om du vill ha svar.
____________________________________________________________
Intel 8700k @5Ghz| Corsair 16gb|Asus rog strix z370-g

Permalänk
Medlem
Skrivet av sander00se:

Vet inte riktigt hur du räknade där.. Man får ju 1:- för varje burk, och du har 280 st.. 280*1 = 280 inte 50..

eftersom de är 50st svenska utlänska går inte att panta..

Permalänk
Medlem
Skrivet av gudbrandsen:

Lite synd. Du har en svin snygg vägg, en som jag gärna skulle vilja ha. Burkar varför ? Förstår om du skulle ha ett vitrinskåp eller en hög hylla med snygga flaskor. Säg inte att det är samma sak som burkar. Tex gamla Coca-Cola flaskor, Whisky, bourbon osv kan vara snyggt men burkar.. Tycker det är läge att gå och panta. Om alla skulle vara oöppnade och olika, snyggt uppradade skulle det väl va okej men lite udda men tomma burkar hör hemma i en påse.

Skriver inte detta för att hacka på dig. Skriv gärna varför du sparar på dom

tycker inte heller de är så jätte snyggt men udda och dyra burkar kan inte bara slänga,sen passar de bra har ju som lite mer disco och fester ganska ofta så de får bli ditt svar.

Permalänk

Kanske lägga upp lite bilder på hur du har det i chassit?

Visa signatur

CPU: i7 4790K @4,4GHz Moderkort: Gigabyte Z97MX-GAMING 5 GPU ASUS GTX 780 OC
HDD WD Blue 500GB PSU Fractal Design integra 750W Chassi NODE 804
PSU Fractal Design integra 750W CPU Kylning Coolermaster Sedion 120M
RAM 16GB Corsair LP 1600MHz SSD KINGSTON V300/OCZ agility 3 (120GB/60GB)

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Filip1727;13887341"]Kanske lägga upp lite bilder på hur du har det i chassit? :)[/QUOTE

visst kan jag göra det

Permalänk

[QUOTE="macconen;13887695"]

Skrivet av Filip1727:

Kanske lägga upp lite bilder på hur du har det i chassit? :)[/QUOTE

visst kan jag göra det

Okej vad roligt Jag är rätt intresserad av ditt bygge
Kan man få fråga hur ljudnivån är med 2 xfx 7970 ghz?
Funderar på ett 7970 matrix eller att köpa ett 7970 xfx ghz nu och sen köpa ett till senare för crossfire. För om man köper matrix fungerar inte crossfire då det blir för trångt i mitt bygge. Nice rum btw

Visa signatur

CPU: i7 4790K @4,4GHz Moderkort: Gigabyte Z97MX-GAMING 5 GPU ASUS GTX 780 OC
HDD WD Blue 500GB PSU Fractal Design integra 750W Chassi NODE 804
PSU Fractal Design integra 750W CPU Kylning Coolermaster Sedion 120M
RAM 16GB Corsair LP 1600MHz SSD KINGSTON V300/OCZ agility 3 (120GB/60GB)

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Filip1727;13887706"]

Skrivet av macconen:

Okej vad roligt Jag är rätt intresserad av ditt bygge
Kan man få fråga hur ljudnivån är med 2 xfx 7970 ghz?
Funderar på ett 7970 matrix eller att köpa ett 7970 xfx ghz nu och sen köpa ett till senare för crossfire. För om man köper matrix fungerar inte crossfire då det blir för trångt i mitt bygge. Nice rum btw

eftersom jag har mer än 9 fläktar i burken så hör jag inte korten så mycket men som jag vet är dom tysta,nice :D,tack

Permalänk
Medlem

Lite to much. Tagga ner på discot och kör en mer clean stil (tycker jag). Då kan du få ett högre betyg av mig!

Visa signatur

Cpu: i7 6700k 4.6Ghz Cpukylare: Corsair Hydro H100i V2 Gpu: Palit Gtx 1080 Gamerock Premium Mobo: Asus Z170 Pro Gaming Ram: DDR4 Corsair Vengeance 16Gb 3000MHZ Chassi: be quiet! Dark Base Pro Chassifläktar: be quiet! SilentWings 3 140mm x6 Psu: EVGA SuperNOVA G2 750W Os: Windows 10 SSD 1: Samsung 970 EVO 500Gb SSD 2: Samsung 750 EVO 500Gb SSD 3: Corsair Force 3 Series 120Gb Tangentbord: Logitech G810 Mus: Logitech G900 Chaos Spectrum Hörlurar: Akg K-701 Hörlursförstärkare/DAC: Head Box S2 Digital Mic: Blue Yeti Monitor 1: Asus MG279Q Monitor 2: Dell 23" Högtalare: Q Acoustics BT3

Permalänk
Medlem
Skrivet av leog523:

Lite to much. Tagga ner på discot och kör en mer clean stil (tycker jag). Då kan du få ett högre betyg av mig!

cleant är tråkigt men snyggt

Permalänk

Är den sista bilden gammal eller är det verkligen snö jag ser där ute?!

Visa signatur

Citera för svar!
| Mobo: Gigabyte GA-P67A-D3-B3 | CPU: i5-2500k @ 4,2 GHz | GPU: Asus Matrix HD-7970 @ 3GB Vram | RAM: 16GB 4x4 @ 1600MHz | PSU: Fractal Design 650W | Chassi: Fractal Design Define R4 Black Window | SSD: Corsair 120GB | Hybrid: Seagate laptop 2.5" SSHD 1TB SATA/600 | HDD: Samsung 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av coolbreezad:

Är den sista bilden gammal eller är det verkligen snö jag ser där ute?!

ganska nytagen och jo varit snö ett tag

Permalänk
Medlem

Nu har ju inte jag Amd&Ati men varför har du 2 crossfire kablar till 2 kort, räcker det inte med en eller?

Successiv utveckling i rummet alltså men som så många andra redan kommenterat så för min del så hade poängen höjts om du hade tagit ner burkarna.
Om inte dem luktar så osar det pojkrum hela vägen till Hörnefors iaf.

Visa signatur

[Silverstone Raven 02] [Intel SSD 320 80GB+ WD 1Tb Caviar green] [Asus P7P55D EVO] [Intel i7 2600K]
[
Corsair H70] [Zotac GTX 470 SLI] [2x4096MB Corsair Vengance 1600mhz CL9] [Corsair HX 850W 80+]

Permalänk
Medlem

Har en polare som undrar vart du köpt hyllorna som du har alla burkar på

Permalänk
Medlem
Skrivet av zZillen:

Har en polare som undrar vart du köpt hyllorna som du har alla burkar på

jag har gjort dem själv

Permalänk
Medlem

Snygg datahörna! Men chipsrör & tomburkar & skit gillar jag inte.

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini

Permalänk
Avstängd

Gillar hörnan, kul att det finns fler som samlar burkar och flaskor, ångrar ibland att jag kastade min samling med flaskor. Nu ser rummet trist, på gränsen till mentalt dött ut, något jag inte gillar är när folk skall ha "som alla andra" bara för att "alla andra har det" Ger mest intryck av tankebefriade Sellouts tycker jag.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mizzarrogh:

Gillar hörnan, kul att det finns fler som samlar burkar och flaskor, ångrar ibland att jag kastade min samling med flaskor. Nu ser rummet trist, på gränsen till mentalt dött ut, något jag inte gillar är när folk skall ha "som alla andra" bara för att "alla andra har det" Ger mest intryck av tankebefriade Sellouts tycker jag.

burkarna är mycket blir bara ett tråkigt rum utan dem

Permalänk
Medlem

Oh my freakin god! Jag har hittat en ny husgud

Permalänk
Medlem

Sköna förändringarna i hörnan.

Jag samlade också på olika energidryck burkar förut ett tag, hade totalt 78olika smaker och flera av samma smak i andra storlekar.
Men sen kände man att nej, det är bara en massa burkar och jag vill inte ha dem i mitt rum

Visa signatur

Chassi Corsair Carbide Air 240 | Moderkort ASRock Z87M Pro 4 | Proccesor Intel Core i7 4770K 3,5GHz | CPU Kylare Corsair H60 v2 | Grafikkort GeForce RTX 2070Super 8GB | RAM Corsair Dominator Platinum 16GB 1866Mhz | SSD Samsung 840 Evo 250GB | Hårddisk WD Green 2TB | Nätaggregat Corsair AX 750w 80+ Gold | Ljudkort ASUS Xonar Phoebus 7.1