Permalänk

Kan inte ni ha en bra IPS skärm på mellandagsrean på måndag?

Permalänk
Medlem

Inga chassin på rean? *Corsair 700D host*

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Beställde i torsdags ett headset på mellandagsrean, kl 08 på fredagen fick jag ett sms om att varorna var packade & att ordern inte längre gick att ändra.

Lite senare på fredagen så är jag nästan säker på att det stod "Beställt 1, reserverat 0, skickat 1" när jag klickade på mitt ordernummer, men när jag ikväll skulle kolla var varorna var så stod det istället "beställt 1, reserverat 0, skickat 0"
( http://imgur.com/KeQwk3s )

Hur kommer det sig?
Ifall du nu inte är ivägskickat så antar jag att ni skickar iväg det imorgon? Hur ser leveranstiderna ut nu under mellandagarna & nyårsveckan, kan man förvänta sig inets blixtsnabba leveranser & att jag isåfall har headsetet nu på tisdag?

Visa signatur

Dator - Gtx 580, 2600k, Sabertooth p67, evo 212, 4x4gb ram, samsung evo 250gb, WD 1tb, WD 500gb, Fractal r3, CX600m
Kringutrustning - Microsoft SideWinder x4, SteelSeries Rival, QPAD QH-85, QcK++

Permalänk
Medlem
Skrivet av JagBlevTappadSom:

Undrar detsamma. Samt kommer posten leverera varor?

Jag fick iallafall ett SMS nyss om att min order packas, så den kommer ju bergis skickas under dagen, frågan är om Posten/Schenker/DHL eller vad dom nu använder sig utav kör ett ryck under morgondagen eller nyårsdagen..

Visa signatur

Mobil > SE Z5 DualSim Surfplatta > Nexus 9 Laptop > ASUS G750JZ
Media-PC > Bitfenix Prodigy M mITX | Corsair CX 500M 80+ Bronze Modulärt | Asus H87I-Plus mITX | 8 GB ddr3 | i3 4340 @ 3.6Ghz | Corsair Hydro H60 | Kingston V300 SSD 120GB | 9TB Lagring | Kopplad till 60" FullHD LED Sharp Aquos

Permalänk
Skrivet av Knassen:

Beställde i torsdags ett headset på mellandagsrean, kl 08 på fredagen fick jag ett sms om att varorna var packade & att ordern inte längre gick att ändra.

Lite senare på fredagen så är jag nästan säker på att det stod "Beställt 1, reserverat 0, skickat 1" när jag klickade på mitt ordernummer, men när jag ikväll skulle kolla var varorna var så stod det istället "beställt 1, reserverat 0, skickat 0"
( http://imgur.com/KeQwk3s )

Hur kommer det sig?
Ifall du nu inte är ivägskickat så antar jag att ni skickar iväg det imorgon? Hur ser leveranstiderna ut nu under mellandagarna & nyårsveckan, kan man förvänta sig inets blixtsnabba leveranser & att jag isåfall har headsetet nu på tisdag?

Posten delar inte ut något på nyårsafton och nyårsdagen så det kommer inte komma någon av de dagarna... helgafton motsvarar lördag

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Operatören:

Jag fick iallafall ett SMS nyss om att min order packas, så den kommer ju bergis skickas under dagen, frågan är om Posten/Schenker/DHL eller vad dom nu använder sig utav kör ett ryck under morgondagen eller nyårsdagen..

Hmm, jag fick också ett sms om att min vara blir packat. Antingen var det någon timme efter att jag beställt eller dagen efter! Vet att Inet, webhallen och kompletts varor levereras efter ca 2 dagar! (Det är iallafall average leverandtid som har gällt för mina beställa produkter)

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av subtector:

Hmm, jag fick också ett sms om att min vara blir packat. Antingen var det någon timme efter att jag beställt eller dagen efter! Vet att Inet, webhallen och kompletts varor levereras efter ca 2 dagar! (Det är iallafall average leverandtid som har gällt för mina beställa produkter)

Beror ju även på helgdagar med..
Inte INET personligen som levererar så det beror helt på om posten/schenker/DHL eller vad dom använder sig av kommer jobba nu i Nyårsdagarna.
Så kommer paketet inte så snabbt som man är van vid, så är det ju inte INET's fel
Jag tippar på att paketet finns på utlämningsstället för mig den 2a Januari och bor endå långt söder om fjollträsk (stockholm)

Visa signatur

Mobil > SE Z5 DualSim Surfplatta > Nexus 9 Laptop > ASUS G750JZ
Media-PC > Bitfenix Prodigy M mITX | Corsair CX 500M 80+ Bronze Modulärt | Asus H87I-Plus mITX | 8 GB ddr3 | i3 4340 @ 3.6Ghz | Corsair Hydro H60 | Kingston V300 SSD 120GB | 9TB Lagring | Kopplad till 60" FullHD LED Sharp Aquos

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Operatören:

Beror ju även på helgdagar med..
Inte INET personligen som levererar så det beror helt på om posten/schenker/DHL eller vad dom använder sig av kommer jobba nu i Nyårsdagarna.
Så kommer paketet inte så snabbt som man är van vid, så är det ju inte INET's fel
Jag tippar på att paketet finns på utlämningsstället för mig den 2a Januari och bor endå långt söder om fjollträsk (stockholm)

Jo så mycket vet ju jag också. Men inte helt omöjligt att Inet har ett "ting" med Posten/DHL/Schenker så att varor från Inet blir levererade 24/7! fast så är nog inte läget. Tror faktiskt att dom levererar med Posten btw.

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Inet
Skrivet av Toivo83:

Tjena Inet.
Jag skulle återkomma med ordernr för dom gigantiska lådorna.

5939714
5747101
6117966

Tack för det! Har skickat det vidare till ansvariga.

Skrivet av ReMemberMe:

Hänvisar ni alltid till tillverkare vid garantiärenden? Fick nämligen problem med min utrabook som jag köpte hos er för mindre än ett år sedan och mailade er, fick dom svar om att jag skulle kontakta tillverkaren (Samsung). Tycker det är konstigt, gör ni alltid så?

Vet att man inte ska fråga om enskilda ärenden här, men jag vill som sagt inte fråga om just mitt ärende utan istället hur ni gör generellt.

Skrivet av iSwordfish:

Det gör dom för att du som kund får ett snabbare ärende då, skickar dom från butik in den till tillverkaren så får du nog räkna med ca 3-4 veckor att den är borta, skickar du själv kan man få ner det till kanske 2 veckor.

Just Samsung har även egna service ställen i GBG och i STHLM där man kan få hjälp extremt fort.

Så, det är för att erbjuda en så snabb service som möjligt som dom gör detta, vill du att dom ska skicka in det så är det bara att säga det, men räkna då med längre tid.

Att notera är att många tillverkare erbjuder upphämtning av bud hemma hos dig och tillbaka samma väg, så du själv slipper ta dig in till butiken ens.

Precis som iSwordfish skriver så är det för att det många gånger är snabbare och enklare för kunder att kontakta tillverkaren direkt. Men givetvis ska vi även alltid informera att det *går* att lämna in direkt till oss så sköter vi all hantering kring ditt ärende, men som sagt, det brukar resultera i längre väntetider.

Skrivet av Operatören:

Hur är det med leveranstider under Nyårsveckan?

Skrivet av JagBlevTappadSom:

Undrar detsamma. Samt kommer posten leverera varor?

Skrivet av Knassen:

Beställde i torsdags ett headset på mellandagsrean, kl 08 på fredagen fick jag ett sms om att varorna var packade & att ordern inte längre gick att ändra.

Lite senare på fredagen så är jag nästan säker på att det stod "Beställt 1, reserverat 0, skickat 1" när jag klickade på mitt ordernummer, men när jag ikväll skulle kolla var varorna var så stod det istället "beställt 1, reserverat 0, skickat 0"
( http://imgur.com/KeQwk3s )

Hur kommer det sig?
Ifall du nu inte är ivägskickat så antar jag att ni skickar iväg det imorgon? Hur ser leveranstiderna ut nu under mellandagarna & nyårsveckan, kan man förvänta sig inets blixtsnabba leveranser & att jag isåfall har headsetet nu på tisdag?

Idag levererar Posten precis som en vanlig vardag och kommer sen ha stängt i två dagar och påbörja leveranser igen den 2/2 (torsdag). Med andra ord; om din beställning gick iväg från oss förra veckan så bör den landa idag och om din beställning skickas idag så kommer den som tidigast vara framme på torsdag.

Knassen, kontakta oss direkt på 031-65 27 00 / info@inet.se så får vi kolla på din order och se vad det är som har hänt.

Skrivet av Makrills:

Tjena!
Tänkte höra om ni tänkt slänga upp mera pylar på mellandagsrean?
Isåfall har jag 2st önskemål
Fractal Node 304 och ett mini-itx moderkort med wifi och 1155.

Tänkte mig detta moderkort: http://www.inet.se/produkt/1902231/asrock-z77e-itx

Blir isåfall ett givet köp från min sida

Skrivet av NormalGuy:

Kan inte ni ha en bra IPS skärm på mellandagsrean på måndag?

Skrivet av KKay:

Inga chassin på rean? *Corsair 700D host*

Kommer dessvärre inga fler erbjudanden den här gången.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Man ångrar lite att man skicka in sitt Func 460 nu då 2 månaders tid är en låååång väntan på ett nytt ;/
Fast hade inte orkat sitta med ett halvfungerande keyboard ändå

Fråga: Kan man få pengarna tillbaka om man skulle hitta något nytt under tiden man väntar på RMA?
Är ju om man skulle hitta något fynd på ett mekaniskt någonstans bara dock.

Men kan vara bra att veta under denna långa väntan

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Lite senare på fredagen så är jag nästan säker på att det stod "Beställt 1, reserverat 0, skickat 1" när jag klickade på mitt ordernummer, men när jag ikväll skulle kolla var varorna var så stod det istället "beställt 1, reserverat 0, skickat 0"

Jag har samma problem som knassen, det stod först skickat 1 på alla och nu så står det skickat 0. Har fått både mail och SMS om att mitt paket har skickats iväg, blev lite fundersam bara. Har även kollat goddsökningen och det står att det gick till posten 10:32 idag, sedan så står det 17:27 Göteborg Sorterat.

Så jag är lite fundersam om när mina produkter kommer finnas tillgänligt för att hämta ut.

Tack på förhand.

EDIT: Så här ser det ut för mig http://i.imgur.com/2OEV51B.png

Permalänk
Skrivet av BunnYboii:

Jag har samma problem som knassen, det stod först skickat 1 på alla och nu så står det skickat 0. Har fått både mail och SMS om att mitt paket har skickats iväg, blev lite fundersam bara. Har även kollat goddsökningen och det står att det gick till posten 10:32 idag, sedan så står det 17:27 Göteborg Sorterat.

Så jag är lite fundersam om när mina produkter kommer finnas tillgänligt för att hämta ut.

Tack på förhand.

EDIT: Så här ser det ut för mig http://i.imgur.com/2OEV51B.png

Om du vet att de är sorterade i Göteborg så skulle jag gissa att de kommer till dig på torsdag (imorgon och på onsdag sker ingen postutdelning eller paketleverans)

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Skrivet av gaminggirl:

Om du vet att de är sorterade i Göteborg så skulle jag gissa att de kommer till dig på torsdag (imorgon och på onsdag sker ingen postutdelning eller paketleverans)

Enligt 'Godssökningen' så står det att delarna är i göteborg och att de sorterats.

http://i.imgur.com/7pengin.png, där har jag bildbevis.

Det känns fortfarande konstigt att det står skickat 0 på inet.

Permalänk
Avstängd

Fick faktiskt mitt paket hem till brevlådan idag istället för på posten, mycket uppskattat. Lite vågat att inkludera en lakrits godisbit, tur att morsan gillar lakrits iallafall

Visa signatur

i5 - 3750k @ 4,4 Ghz | 290 Tri-X | be quiet! 630W | 16GB RAM | Define R4 | benq xl2411t | H60

Permalänk
Medlem

Om man beställer varor och en av varorna inte är i lager så att man får vänta på den varan, och att priserna sedan sjunker under den tiden. Kommer ni då ta betalt för det som det kostade när varorna köptes, eller det priset när varorna skickas ut?

Visa signatur

CPU AMD 3900X GPU Zotac RTX 3080 12GB
Moderkort Asus x570-E Gaming Nätagg Corsair RM850x
Minne Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB Kylning Corsair Hydro H115i PRO
Chassi Corsair Obsidian 500D SE Skärm Samsung Odyssey G9 NEO
SSD Samsung 970 1TB HDD Western Digital Blue 2TB Laptop Dell XPS 13 9300 i7

Permalänk
Medlem

Fick ett presentkort i jul hos er. Kan man använda den online, eller behöver man åka till en affär? Tack!

Permalänk
Skrivet av Derphero:

Fick ett presentkort i jul hos er. Kan man använda den online, eller behöver man åka till en affär? Tack!

Inet säger "Tyvärr har vi inte ännu några "elektroniska" presentkort utan bara fysiska som fungerar i butikerna men inte att beställa på webben med.. "

Du måste åka ner till en fysisk butik och använda ditt presentkort då det inte finns något elektroniskt presentkort.

https://www.facebook.com/inet.se/posts/389481383259

Permalänk

Hej inet!
Om jag skulle beställa ett sånt här http://www.inet.se/produkt/5331166/block-ek-fc-titan-se-actet..., hur lång tid skulle det då ta innan jag får det, med tanke på att det inte finns i lager?

Visa signatur

MB: MSI Z77A-G45 Gaming - CPU: Intel Core i5 3570K - GPU: Geforce GTX 780 3GB - RAM: Kingston HyperX Beast 8GB 1600 Mhz - SSD: Corsair Force GS 128GB - HDD: 750GB- PSU: XFX Black Edition 750W 80+ Gold - CHASSI: Corsair Carbide AIR 540 COSTUME LOOP: PUMP: Alphacool VPP655 - TOP: Alphacool D5 HF TOP - CPU BLOCK: Alphacool NexXxos XP3 Light - GPU BLOCK:EK-FC 780 GTX Ti RAD: Alphacool NexXxos XT45 360mm - RES: Phobya Balancer 250

Permalänk
Inet
Skrivet av JimmieSan:

Man ångrar lite att man skicka in sitt Func 460 nu då 2 månaders tid är en låååång väntan på ett nytt ;/
Fast hade inte orkat sitta med ett halvfungerande keyboard ändå

Fråga: Kan man få pengarna tillbaka om man skulle hitta något nytt under tiden man väntar på RMA?
Är ju om man skulle hitta något fynd på ett mekaniskt någonstans bara dock.

Men kan vara bra att veta under denna långa väntan

Gör så att du kontaktar oss först på 031-65 27 00 eller info@inet.se så kan vi kolla på det! Går givetvis att byta ut till ett annat tangentbord som vi har i sortimentet om du inte skulle vilja vänta.

Skrivet av BunnYboii:

Enligt 'Godssökningen' så står det att delarna är i göteborg och att de sorterats.

http://i.imgur.com/7pengin.png, där har jag bildbevis.

Det känns fortfarande konstigt att det står skickat 0 på inet.

Skrivet av leyer32:

Om man beställer varor och en av varorna inte är i lager så att man får vänta på den varan, och att priserna sedan sjunker under den tiden. Kommer ni då ta betalt för det som det kostade när varorna köptes, eller det priset när varorna skickas ut?

Om Posten har uppdaterat med "Sorterad" så är det garanterat det som gäller och våra system som buggar/ligger efter med orderhanteringen.

Skrivet av mackannorling:

Hej inet!
Om jag skulle beställa ett sånt här http://www.inet.se/produkt/5331166/block-ek-fc-titan-se-actet..., hur lång tid skulle det då ta innan jag får det, med tanke på att det inte finns i lager?

Tyvärr har den precis markerats som utgående av EK så det är inget vi kommer kunna få tag på och kommer försvinna från hemsidan inom kort.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Då jag inte fick ett riktigt svar så frågar jag igen.
Om man beställer varor och en av varorna inte är i lager så att man får vänta på den varan, och att priserna sedan sjunker under den tiden man väntar. Kommer ni då ta betalt för det som varorna kostade när de köptes, eller det priset när varorna skickas ut?

Visa signatur

CPU AMD 3900X GPU Zotac RTX 3080 12GB
Moderkort Asus x570-E Gaming Nätagg Corsair RM850x
Minne Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB Kylning Corsair Hydro H115i PRO
Chassi Corsair Obsidian 500D SE Skärm Samsung Odyssey G9 NEO
SSD Samsung 970 1TB HDD Western Digital Blue 2TB Laptop Dell XPS 13 9300 i7

Permalänk
Inet
Skrivet av leyer32:

Då jag inte fick ett riktigt svar så frågar jag igen.
Om man beställer varor och en av varorna inte är i lager så att man får vänta på den varan, och att priserna sedan sjunker under den tiden man väntar. Kommer ni då ta betalt för det som det som varorna kostade när de köptes, eller det priset när varorna skickas ut?

Oj, ledsen. Missade att du skrivit.

Vi drar pengarna med en gång vid direktbetalningar och priset uppdateras inte automatiskt på ordrarna men vi justerar självklart om du hör av dig till oss och återbetalar mellanskillnaden om det är så att det har sjunkit i pris.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Jag beställde mina delar den 29: de, den 30: de så stog det att det har skickats, samt att den va i göteborg. Idag är det den 2:a och undrar om mina delar finns att hämta ut.

http://www.posten.se/ har problem nu och det kan medföra att vissa tjänster inte fungerar t.ex. som att spåra paket.

Undrar nu ifall mina delar har kommit till mitt ombud så jag kan hämta ut dem? Ska åka iväg och kolla snart. Hoppas delarna har kommit fram.

Permalänk
Medlem

Hej Inet!
Har fått ett presentkort i Jul, men det ser inte ut att fungera som betalmedel på webshoppen?
Har en bra bit till närmsta butik tyvärr.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Minns att Indomo saluförde FT02S-W dvs. den silvriga fönsterversionen. Hur kommer det sig att ni inte har FT02 i sortimentet, eller går det att lägga en specialbeställning och få hem den? Ni har ju ändå en hel del andra produkter och chassin från Silverstone i ert sortiment. Frågan gäller både den svarta modellen FT02B och FT02S då den silvriga fönstervarianten verkar svår att få tag på.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Hej jag fick sms om ett service ärende har slutförts men de va 2-3 veckor sen jag va där sist och lämnade in och fick mitt grafikkort bytat, ska jag bara ignorera smset eller?

Visa signatur

I7 4790K 4,5 ghz ASUS STRIX GTX 970x2 SLI MMSI Z97-S02 INET EDITION ATX HyperX Savage 16GB (2x8GB) CL11 2400Mhz XMP 2x Samsung 250GB SSD 500gb HDD Corsair CX600 Fractal Design Define R5

Corsair Mus och Tangentbord

Permalänk
Medlem

Bra funktion ni laggt till nu, så man kan dela kundvagnen som bild! bra ide!

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag köpte en Corsair h60 v2, men den passade inte i mitt chassi då slangarna var för korta. Jag var sedan i er butik (Hötorget) och bad om att få välja en liknande kylare men det fick jag inte för att den var uppackad. Detta är självklart något som jag borde ha kollat innan jag köpte den, men jag tycker ändå att jag borde få byta den?

Har kastat 600kr i sjön nu

Mvh, Anton

Visa signatur

MOBO: MSI Gaming Pro Z270 CPU:Intel Core i7-7700K @ 4,20ghz
PSU:EVGA 750G2 Chassi:Fractal Design Meshify C
SSD1:Samsung 840 250GB SSD2:Samsung 850 500GB
RAM:Corsair 32GB@3200mhzGPU: GTX1080 Founders Ed 8GB

Permalänk
Skrivet av Scerio:

Hej!

Jag köpte en Corsair h60 v2, men den passade inte i mitt chassi då slangarna var för korta. Jag var sedan i er butik (Hötorget) och bad om att få välja en liknande kylare men det fik jag inte för att den var uppackad. Detta är självklart något som jag borde ha kollat innan jag köpte den, men jag tycker ändå att jag borde få byta den?

Har kastat 600kr i sjön nu

Mvh, Anton

Kom igen, varför i hela fridens namn skulle någon annan betala de 600kr när det är du som inte tagit reda på vare sig vad som gällde för datorn eller att du inte handlade på öppet köp. Det får finnas nån måtta...

Permalänk

Bara jag som drabbas av posten? Deras hemsida är nere även deras tjänster är nere så kan ej spåra mitt packet och det verkar vara försenat. Va förbi ICA igår och det fanns inget paket när de kollade på kolli-nummret.

Ska kolla idag ifall mitt paket kommer, det bör vara där om jag inte missuppfattar det hela, leveranstiden ligger på 1-3 dagar och brukar varorna brukar vanligtvis komma den andra dagen.

Permalänk
Inet
Skrivet av SirMacke:

Hej Inet!
Har fått ett presentkort i Jul, men det ser inte ut att fungera som betalmedel på webshoppen?
Har en bra bit till närmsta butik tyvärr.

Fungerar endast i butik i dagsläget tyvärr.

Skrivet av Batman:

Minns att Indomo saluförde FT02S-W dvs. den silvriga fönsterversionen. Hur kommer det sig att ni inte har FT02 i sortimentet, eller går det att lägga en specialbeställning och få hem den? Ni har ju ändå en hel del andra produkter och chassin från Silverstone i ert sortiment. Frågan gäller både den svarta modellen FT02B och FT02S då den silvriga fönstervarianten verkar svår att få tag på.

FT02 har tyvärr utgått och inget som vi kan få tag på längre.

Skrivet av Anndreeaas:

Hej jag fick sms om ett service ärende har slutförts men de va 2-3 veckor sen jag va där sist och lämnade in och fick mitt grafikkort bytat, ska jag bara ignorera smset eller?

Ja, det kan du göra.

Skrivet av Najsisen:

Bra funktion ni laggt till nu, så man kan dela kundvagnen som bild! bra ide!

Tack! Kul att det uppskattas.

Skrivet av Scerio:

Hej!

Jag köpte en Corsair h60 v2, men den passade inte i mitt chassi då slangarna var för korta. Jag var sedan i er butik (Hötorget) och bad om att få välja en liknande kylare men det fik jag inte för att den var uppackad. Detta är självklart något som jag borde ha kollat innan jag köpte den, men jag tycker ändå att jag borde få byta den?

Har kastat 600kr i sjön nu

Mvh, Anton

Om du köpt kylaren nyligen och den är i bra skick så kan vi eventuellt köpa tillbaka den med 20% avdrag för att sälja ut den i vår fyndhörna men kan tyvärr inte lova något här utan det är ett beslut som vår rådgivare får göra på plats efter att hen har inspekterat produkten.

Skrivet av BunnYboii:

Bara jag som drabbas av posten? Deras hemsida är nere även deras tjänster är nere så kan ej spåra mitt packet och det verkar vara försenat. Va förbi ICA igår och det fanns inget paket när de kollade på kolli-nummret.

Ska kolla idag ifall mitt paket kommer, det bör vara där om jag inte missuppfattar det hela, leveranstiden ligger på 1-3 dagar och brukar varorna brukar vanligtvis komma den andra dagen.

Posten har haft stora problem efter branden i Solna som även påverkat andra som t ex SJ och Systembolaget. Det har gjort att det är problem med att spåra paket och även en hel del förseningar har uppstått.

Ditt paket bör vara på väg och komma till ditt ombud vilken dag som helst.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram