Permalänk
Medlem

GA-X79-UD5, Bra eller anus?

Hallå på er!

Tänkte bara höra om moderkortet GA-X79-UD5 är värt att införskaffa till min Core i7-4930k eller om det är ljusår i skillnad mellan det och ett nyare moderkort?
Vad jag kan läsa mig till på specifikationerna verkar det som det håller än, men jag är inte speciellt påläst om datorkomponenter.
Saknar det någonting eller håller det än?

Om ni vet något annat moderkort som är att föredra (och varför isf) lyssnar jag gärna!

Tack

Permalänk
Medlem

Skulle kanske ha länkat det också..
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=1026994

Permalänk
Medlem

"Lanseringsår 2011"

Du måste troligen uppdatera bios för att en 4930 ska fungera.

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Carlbaum:

Hallå på er!

Tänkte bara höra om moderkortet GA-X79-UD5 är värt att införskaffa till min Core i7-4930k eller om det är ljusår i skillnad mellan det och ett nyare moderkort?
Vad jag kan läsa mig till på specifikationerna verkar det som det håller än, men jag är inte speciellt påläst om datorkomponenter.
Saknar det någonting eller håller det än?

Om ni vet något annat moderkort som är att föredra (och varför isf) lyssnar jag gärna!

Tack

anus jag måse lämna in mitt kort för den cpun stöds inte från start så den bara startar om och för dyrt att flasha bios om man inte har en polare som har en gammal 3820

har en exakt det moderkortet köpte det å¨cdon för 1500kr det jag gillade med det va att det hade wlan

Visa signatur

Datorer: i7 4930k med dubbla 780 dubbla 250gb ssd diskar. 32gb

Jag har Asberger så dryga svar/medelanden kan leda till missförstånd från min sida så unvik dryga svar då det nu kan missuppfattas fel från från min sida.