Permalänk
Medlem

BSOD hjälp!

Har försöktr fixa detta i typ 5 h nu och börjar bli jäkligt less:/

Jag får BSOD lite random, och om jag installerar drivrutiner för mitt grafikkort så får jag det innom 1 min efter uppstart av datorn... Har sökt runt en massa men fattar inte vad som är problemet snälla hjälp!

Visa signatur

Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell) | ASUS Z87-PRO ATX | Corsair 16GB (2x8GB) CL10 1600Mhz VENGEANCE LP RÖD | Samsung SSD EVO Basic 840-Series 120GB | Cooler Master Hyper 212 EVO | Fractal Design Define R4 Svart | be quiet! Power Zone 750W Bronze Modulär

Permalänk
Medlem

Okej dethär är fett skumt... När mitt chassi är öppet (på vänster sida frammifrån sätt) så får jag inga BSOD men om den är stängd då får jag de hela tiden.... vad betyder de? vad ska jag göra???

Visa signatur

Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell) | ASUS Z87-PRO ATX | Corsair 16GB (2x8GB) CL10 1600Mhz VENGEANCE LP RÖD | Samsung SSD EVO Basic 840-Series 120GB | Cooler Master Hyper 212 EVO | Fractal Design Define R4 Svart | be quiet! Power Zone 750W Bronze Modulär

Permalänk
Medlem

Har tydligen varit något fel med den där filen (att den saknas eller att den är korrupt) för det är flera som fått bluescreens med samma meddelande, kolla detta och se om det funkar för dig: http://www.youtube.com/watch?v=j69K9H87j2s