Permalänk

Ska införskaffa en ny tv

Hej ska köpa en ny tv. Vet inte om man ska ha plasma/led/LSD/ men har tittat på den här:http://www.siba.se/product/13235115/ue46f5005-46-led-tv-
Jag ska använda tv till ps3,film,Apple tv,smart tv m.m
Budget är Max 5000 kan sträcka mig till 5500.
Kan man få bra ljud o bild för de pengarna?

Rekommendera tv-apparater som är bra eller ska jag köpa den som jag länkade?

Tacksam för svar

Permalänk

Kommer nog köpa den som du har länkat själv, verkar helschysst!

Permalänk
Medlem

Det finns en som kostade 3490kr på mellandagsrea i julen. Men det var längesen dock.

Permalänk

Du kan inte få bra ljud ut ur någon TV, oavsett pris. Det får du köpa externt!
Jag skulle förövrigt vänta, nu när det händer så mycket så fort. Att köpa ny TV nu vore som att köpa dator just då dual-core kom.

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk

Köp inte Samsung skit dom håller typ 3 år sen går dom sönder när garantin gått ut har hänt mig och flera jag känner. Aldrig mer en tv från samsung för mig.

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Skrivet av MagisterLarsson:

Kommer nog köpa den som du har länkat själv, verkar helschysst!

Skrivet av Ghost93:

Det finns en som kostade 3490kr på mellandagsrea i julen. Men det var längesen dock.

Skrivet av RedSparowes:

Du kan inte få bra ljud ut ur någon TV, oavsett pris. Det får du köpa externt!
Jag skulle förövrigt vänta, nu när det händer så mycket så fort. Att köpa ny TV nu vore som att köpa dator just då dual-core kom.

Skrivet av hjorten66:

Köp inte Samsung skit dom håller typ 3 år sen går dom sönder när garantin gått ut har hänt mig och flera jag känner. Aldrig mer en tv från samsung för mig.

Tack för svaren! Ska bara ha vanligt ljud inget externt den har ju fått bra recensioner så tror jag köper den Ack för alla svar!