Nya aktiva Minecraft Spelar sökes till min nya Minecraft server!

Permalänk
Avstängd

Nya aktiva Minecraft Spelar sökes till min nya Minecraft server!

Nya aktiva Minecraft Spelar sökes till min nya Minecraft server!

Ni ska helst spela minecraft 1-2 timmar minecraft:)
Om ni vill ha info om servern, skicka PM!
*EDIT*
Mer info:
Servern är nystartad, vi kör inga mods för tillfället , men ibland olika minigames tex The Walls, Cake Defense 2, Blocks VS Zombies och såklart VANLIGA minecraft. För tillfället är en ny stad under konstruktion. Det brukar vara 1-4 pers i dagsläget inne på servern, och det är därför jag vill få in mer folk!

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk

Varför ska jag spela på er server?

Visa signatur

Blegh <3 ^^

Permalänk

Du måste ju sälja "varför" man ska spela på just eran server, mer info direkt i tråden med mera för att få folk att bli intresserade.

Och vadå "spela minecraft 1-2 timmar minecraft" ?

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Medlem

Är ju ute efter en ny MC server att lira på när 1.8 kommer ut, men känner inget att man blir dragen till just er.

Whitelist eller inte?
Svenskar eller blandat?
Åldrar? (14+ eller 18+ typ)

Jao ^^

(Är ju sugen på att hitta någon server som kör på amplified! xD)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Anitramane:

Varför ska jag spela på er server?

Mer info är inlagt i första posten , läs och bestäm själv om du tycker att det skulle vara kul. PM:a mig om du är intresserad:)

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av waspen123:

Du måste ju sälja "varför" man ska spela på just eran server, mer info direkt i tråden med mera för att få folk att bli intresserade.

Och vadå "spela minecraft 1-2 timmar minecraft" ?

Tack, mer info inlagt:)

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Reyintaz:

Är ju ute efter en ny MC server att lira på när 1.8 kommer ut, men känner inget att man blir dragen till just er.

Whitelist eller inte?
Svenskar eller blandat?
Åldrar? (14+ eller 18+ typ)

Jao ^^

(Är ju sugen på att hitta någon server som kör på amplified! xD)

Whitlist, Svenskar, och 13-16 för tillfället. Pm:a mig om du är intresserad:)!

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Skrivet av aleelo:

Whitlist, Svenskar, och 13-16 för tillfället. Pm:a mig om du är intresserad:)!

Vore smart att säga att det är en realm!

Visa signatur

Primärdator : Ryzen 7 5800x3d 32GB - Arctic Liquid Freezer III 240 - Strix X570-F - RTX 2070S - SAMSUNG 970 EVO+ NVME 1 TB - Samsung 750 Evo 500 GB - Samsung 840 Pro 238 GB - Fractal design define 7 compact

Lekdator: i7 2600k 16GB-ddr3- 2x GTX 770 - Samsung 840 pro 238 GB - Resväska

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FrithiofeN:

Vore smart att säga att det är en realm!

får man veta om PM:ar

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!