Permalänk

xbox one kinect

Testade xbox ones kinect på mediamarkt idag och blev mycket besviken på den.
Jag gjorde dock ingen kalibrering eller något sånt innan, körde bara igenom tutorialen.

Ni som har X1an, kan man göra nån kalibrering och den blir bättre efter det?
Om inte kommer jag nog vänta tills man kan köpa den utan kinect eller betydligt lägre pris.

Permalänk
Medlem

För att svara på din fråga så ja(kinect+butik=dålig upplevelse ) och sen när du har X1 hemma vill du inte köra utan kinect. Den tillför inte livsavgörande saker, men små saker som gör det till en riktigt nice upplevelse.

Denna tråden kan du läsa lite i för att se var folk tycker om kinect och ställa fler frågor:
http://www.sweclockers.com/forum/84-spelkonsoler-och-konsolsp...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dramonicous:

Testade xbox ones kinect på mediamarkt idag och blev mycket besviken på den.
Jag gjorde dock ingen kalibrering eller något sånt innan, körde bara igenom tutorialen.

Ni som har X1an, kan man göra nån kalibrering och den blir bättre efter det?
Om inte kommer jag nog vänta tills man kan köpa den utan kinect eller betydligt lägre pris.

Vad var det som var en besvikelse? Min Xbox One Kinect förstår varenda ord jag säger utan problem och när det gäller rörelser så är hänger den med väldigt bra.

Enda kalibrering man behöver göra är vid första uppstarten

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk

Även kinect only spelen funkar utmärkt! Tjejen har spelat väldigt mycket Just Dance 2014 och tycker ät det är skit kul och funkar kanon!