Ingen kan joina Steamcmd CSGO dedi server

Permalänk
Medlem

Ingen kan joina Steamcmd CSGO dedi server

Tjenare, har då försökt mig på att skapa en Cs:Go Dedicated server, man kan ansluta till den och allt sånt men precis när jag har anslutit till den så står det att programmet har slutat att fungera... Händer så varje gång jag joinar så jag måste starta om den men det fungerar ju ändå inte.

Hjälp

Edit: Servern Fungerar med sourcemod, men ingen förutom jag som sitter på samma nätverk som servern kan joina?!? varför???
Jag har sv_lan på 0 och jag har öppnat portar till den datorn.

Permalänk
Skrivet av Sweam:

Tjenare, har då försökt mig på att skapa en Cs:Go Dedicated server, man kan ansluta till den och allt sånt men precis när jag har anslutit till den så står det att programmet har slutat att fungera... Händer så varje gång jag joinar så jag måste starta om den men det fungerar ju ändå inte.

Hjälp

Vilket program är det som krashar, servern eller klienten? Använder du srcds för att hosta servern på samma dator?

Visa signatur

CPU: i5 2500K @ 4.5 Ghz | MB: MSI P67A-GD55 | GPU: R9 280X | RAM: 20GB (2x8GB + 2x2GB) Corsair XMS3 DDR3 | Lagring: SSD Crucial m4 64GB | 6TB HDD | PSU: Fractal Design Tesla 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Untriggered:

Vilket program är det som krashar, servern eller klienten? Använder du srcds för att hosta servern på samma dator?

servern, jag använder mig av steamcmd, nej jag har en annan dator som jag hostar servern på

Permalänk
Skrivet av Sweam:

servern, jag använder mig av steamcmd, nej jag har en annan dator som jag hostar servern på

I vilket OS hostas servern? Jag har bara själv hostat i Linux med srcds och SteamCMD och det har fungerat bra.
https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Glob...
Följde du den här guiden? Kanske är något problem dina configfiler för servern? Testat att ominstallera hosting toolsen?

Visa signatur

CPU: i5 2500K @ 4.5 Ghz | MB: MSI P67A-GD55 | GPU: R9 280X | RAM: 20GB (2x8GB + 2x2GB) Corsair XMS3 DDR3 | Lagring: SSD Crucial m4 64GB | 6TB HDD | PSU: Fractal Design Tesla 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Untriggered:

I vilket OS hostas servern? Jag har bara själv hostat i Linux med srcds och SteamCMD och det har fungerat bra.
https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Glob...
Följde du den här guiden? Kanske är något problem dina configfiler för servern? Testat att ominstallera hosting toolsen?

Den hostas på windows 7 ^^ ska testa det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Untriggered:

I vilket OS hostas servern? Jag har bara själv hostat i Linux med srcds och SteamCMD och det har fungerat bra.
https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Glob...
Följde du den här guiden? Kanske är något problem dina configfiler för servern? Testat att ominstallera hosting toolsen?

Har nu hittat felet. Jag vill ha mani admin plugin på servern men när jag har installerat det då krashar servern. Fungerar fin fint utan det. Finns det någon annan plugin som är liknande mani admin?

Permalänk
Medlem

fick det att funka med sourcemod nu, men ingen av mina polare kan joina fast jag har servern på sv_lan 0, jag har också skrivit det i consolen men det gjorde ingen skillnad. Vafan är problemet nudå?