QNIX/X-STAR QX/DP2710 27" 2560x1440 Samsung PLS Panel

Permalänk
Medlem

Hej folk!

Ville bara framföra lite nyans i tråden bland alla lovord om denna skärm.

Fick hem min Qnix härom dagen och guuuud vad fin den var, lite vinglig fot men visst, det spelar väl inte så stor roll. Köttar i kablar och hivar min gamla trötta 22" åt helvete. Glädjen håller väl i sig i cirka 5 minuter då jag råkar smacka upp en bild med röd bakgrund. Helveteeeeee, det är ett rakt vertikalt sträck genom hela skärmen med trasiga pixlar. Tänker att: "Jaja, det är väl bara att skicka tillbaka, så många felande pixlar måste ju gå på garanti eller?". Kollar upp vad det skulle kosta att skicka tillbaka skärmen. 5000 spänn. Tjena. FML.

Men lycka till ni som har skärmar på väg ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Syret:

Hej folk!

Ville bara framföra lite nyans i tråden bland alla lovord om denna skärm.

Fick hem min Qnix härom dagen och guuuud vad fin den var, lite vinglig fot men visst, det spelar väl inte så stor roll. Köttar i kablar och hivar min gamla trötta 22" åt helvete. Glädjen håller väl i sig i cirka 5 minuter då jag råkar smacka upp en bild med röd bakgrund. Helveteeeeee, det är ett rakt vertikalt sträck genom hela skärmen med trasiga pixlar. Tänker att: "Jaja, det är väl bara att skicka tillbaka, så många felande pixlar måste ju gå på garanti eller?". Kollar upp vad det skulle kosta att skicka tillbaka skärmen. 5000 spänn. Tjena. FML.

Men lycka till ni som har skärmar på väg ^^

Har du kollat med försäljaren. Du borde ta en bild och skicka till försäljaren och se vad dom säger. Var det inte nån som slapp betala den dyra frakten tillbaka? Men kolla upp med försäljaren och se vad som kan lösas.

Visa signatur

Dator : Gigabyte Z690 - Intel Core i5-12600K - 16GB 3200Mhz DDR4 Crucial ballistix - Samsung 860 Evo Basic 1 TB - Gainward Ghost 3060TI - Corsair RM 650W - Corsair Obsidian Series 550D

Permalänk
Medlem

Nu kanske jag är hetsig, men hur vet man att varan är skickad?
Jag har inte fått något epost eller meddelande på ebay eller min epost, dock har jag fått ett omdöme av säljaren.
Jag skickade ett meddelande till storewithstory om 99$, dock inget svar. Hur snabbt brukar det gå för er?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ploppsan:

Har du kollat med försäljaren. Du borde ta en bild och skicka till försäljaren och se vad dom säger. Var det inte nån som slapp betala den dyra frakten tillbaka? Men kolla upp med försäljaren och se vad som kan lösas.

Självklart håller jag på och snackar med säljaren. Vi får se om det kan lösas, tyckte det bara kunde vara roligt att dela med mig av min sorg

Permalänk
Medlem
Skrivet av laasek:

Nu kanske jag är hetsig, men hur vet man att varan är skickad?
Jag har inte fått något epost eller meddelande på ebay eller min epost, dock har jag fått ett omdöme av säljaren.
Jag skickade ett meddelande till storewithstory om 99$, dock inget svar. Hur snabbt brukar det gå för er?

Du får ett mail från ebay om uppdaterad status på din order .....jag beställde från exakt samma säljare tue 04 feb 2014 00:24:17 CET och fick idag min update att den var markerad som skickad idag kl 10:00. Så du får nog något medd imorgon eller idag om du har tur att den är skickad ...

Visa signatur

Chassie Chieftec[Intel i5-2500k [ Intel Ssd 330 240gb [ 8gb Corsair LP 1600 [ en drös andra diskar [ Sapphire Tri-X R9 290X [Logitech G13 samt G35 [ Microsoft / Razer Reclusa [ Qpad 5K [ QNIX QX2710 PLS 2560x1440 WQHD [ Qpad QH-90 [ Creative Soundblaster Z

Permalänk
Medlem
Skrivet av Syret:

Hej folk!

Ville bara framföra lite nyans i tråden bland alla lovord om denna skärm.

Fick hem min Qnix härom dagen och guuuud vad fin den var, lite vinglig fot men visst, det spelar väl inte så stor roll. Köttar i kablar och hivar min gamla trötta 22" åt helvete. Glädjen håller väl i sig i cirka 5 minuter då jag råkar smacka upp en bild med röd bakgrund. Helveteeeeee, det är ett rakt vertikalt sträck genom hela skärmen med trasiga pixlar. Tänker att: "Jaja, det är väl bara att skicka tillbaka, så många felande pixlar måste ju gå på garanti eller?". Kollar upp vad det skulle kosta att skicka tillbaka skärmen. 5000 spänn. Tjena. FML.

Men lycka till ni som har skärmar på väg ^^

Örk vill man inte höra om ju ......hoppas det löser sig för dig !

Visa signatur

Chassie Chieftec[Intel i5-2500k [ Intel Ssd 330 240gb [ 8gb Corsair LP 1600 [ en drös andra diskar [ Sapphire Tri-X R9 290X [Logitech G13 samt G35 [ Microsoft / Razer Reclusa [ Qpad 5K [ QNIX QX2710 PLS 2560x1440 WQHD [ Qpad QH-90 [ Creative Soundblaster Z

Permalänk
Medlem
Skrivet av Syret:

Hej folk!

Ville bara framföra lite nyans i tråden bland alla lovord om denna skärm.

Fick hem min Qnix härom dagen och guuuud vad fin den var, lite vinglig fot men visst, det spelar väl inte så stor roll. Köttar i kablar och hivar min gamla trötta 22" åt helvete. Glädjen håller väl i sig i cirka 5 minuter då jag råkar smacka upp en bild med röd bakgrund. Helveteeeeee, det är ett rakt vertikalt sträck genom hela skärmen med trasiga pixlar. Tänker att: "Jaja, det är väl bara att skicka tillbaka, så många felande pixlar måste ju gå på garanti eller?". Kollar upp vad det skulle kosta att skicka tillbaka skärmen. 5000 spänn. Tjena. FML.

Men lycka till ni som har skärmar på väg ^^

Är det så mycket fel brukar säljarna antingen betala returfrakt eller helt enkelt skicka en ny om de bedömmer att den inte ens går att reparera.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem

Fick precis min, oroligt nöjd med den!
Inga döda pixlar och så gott som inget BLB

Totalt pris: 2300 kr

Freddie

Visa signatur

Chassi: Antec 902 - CPU: Intel i5 6800k + Corsair Hydro H100 - GPU: Gigabyte GTX 1070 - PSU: Fractal Design Tesla 650w80+ - Moderkort: Asus Prime- RAM: 16 GB 1600 Corsair vengance LP - OS: Windows 10 Pro - SSDs: Intel 330 120gb, Intel 335 240gb HDD: WB Blue 1tb, Hitachi 500gb QNIX QX2710 2560x1440
Laptop: Acer E1-571, i7-3632QM Windows 10

Permalänk
Medlem

Tjena! Funderar på att beställa http://www.ebay.com/itm/Matte-27-Slim-Qnix-QX2710-Evolution-II-LED-PLS-2560x1440-QHD-Monitor-DVI-D-/321300839088?pt=DE_Elektronik_Computer_Computer_Monitore_Flachbildschirme&hash=item4acf05bab0&quantity=1&autorefresh=true

Men läst en massa om att man ska be säljaren skriva ner priset, är det för att momsen ska bli mindre, och är det bara att skicka ett meddelande om det till säljaren?

Vore tacksam för lite hjälp med att beställa!

Visa signatur

#1 Antec P280 + Chieftec Nitro 750W PSU, Intel Core I7 2600k @4.8GHz 24/7, Asus P8Z68 Deluxe/Gen3, 16Gb Corsair Vengeance, PowerColor Radeon R9 280X TurboDuo OC @ 1120/1570 , Windows 8.1 x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av raws89:

Tjena! Funderar på att beställa http://www.ebay.com/itm/Matte-27-Slim-Qnix-QX2710-Evolution-II-LED-PLS-2560x1440-QHD-Monitor-DVI-D-/321300839088?pt=DE_Elektronik_Computer_Computer_Monitore_Flachbildschirme&hash=item4acf05bab0&quantity=1&autorefresh=true

Men läst en massa om att man ska be säljaren skriva ner priset, är det för att momsen ska bli mindre, och är det bara att skicka ett meddelande om det till säljaren?

Vore tacksam för lite hjälp med att beställa!

Rekommenderar att du läser igenom tråden, det ger en bredare bild av vad du kan förvänta dig.

Att skriva ned värdet är ett sätt att minska totalkostnaden för skärmen. MEN. Om skärmen blir fraktskadad är det förmodligen du som får ta smällen då speditören bara ersätter för deklarerat värde och säljaren då kan hänvisa till att du uttryckligen önskat en falsk deklaration.

Det verkar dock som att vissa säljare skriver ned värdet även om man inte efterfrågat det, om det betyder att de då skulle ta eventuella fraktskador vet jag dock inte..

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Rekommenderar att du läser igenom tråden, det ger en bredare bild av vad du kan förvänta dig.

Att skriva ned värdet är ett sätt att minska totalkostnaden för skärmen. MEN. Om skärmen blir fraktskadad är det förmodligen du som får ta smällen då speditören bara ersätter för deklarerat värde och säljaren då kan hänvisa till att du uttryckligen önskat en falsk deklaration.

Det verkar dock som att vissa säljare skriver ned värdet även om man inte efterfrågat det, om det betyder att de då skulle ta eventuella fraktskador vet jag dock inte..

Ah tack, har läst igenom tråden så jag vet på ett ungefär vad jag har att förvänta mig, det enda jag som va lite oklart, var det här med att skriva ner värdet.

Tackar så mycket för svaret, det uppskattas!

Visa signatur

#1 Antec P280 + Chieftec Nitro 750W PSU, Intel Core I7 2600k @4.8GHz 24/7, Asus P8Z68 Deluxe/Gen3, 16Gb Corsair Vengeance, PowerColor Radeon R9 280X TurboDuo OC @ 1120/1570 , Windows 8.1 x64

Permalänk

Hej, 2710:an (1440p pls) har varit med ett tag. Har det kommit några nyare varianter med tex bättre skärmhållare? Har budget till att betala lite mer än en 2710, men 4500kr är lite för mycket. Vet inte om jag behöver en överklockningsbar Skärm eftersom jag "bara" har en 780.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Syret:

Hej folk!

Ville bara framföra lite nyans i tråden bland alla lovord om denna skärm.

Fick hem min Qnix härom dagen och guuuud vad fin den var, lite vinglig fot men visst, det spelar väl inte så stor roll. Köttar i kablar och hivar min gamla trötta 22" åt helvete. Glädjen håller väl i sig i cirka 5 minuter då jag råkar smacka upp en bild med röd bakgrund. Helveteeeeee, det är ett rakt vertikalt sträck genom hela skärmen med trasiga pixlar. Tänker att: "Jaja, det är väl bara att skicka tillbaka, så många felande pixlar måste ju gå på garanti eller?". Kollar upp vad det skulle kosta att skicka tillbaka skärmen. 5000 spänn. Tjena. FML.

Men lycka till ni som har skärmar på väg ^^

Testa med en annan DVI-kabel för säkerhets skull.

Permalänk
Medlem

Tänkte bara berätta att en av skärmarna har sjunkt till 289 dollar från 330 dollar... om man lika snål som mig blir det bara bättre och bättre

http://www.ebay.com/itm/QNIX-QX2710-LED-Evolution-ll-SE-Matte...

edit: såg nu att denna skärm inte fraktas till Sverige

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andy Mcdee:

Hej, 2710:an (1440p pls) har varit med ett tag. Har det kommit några nyare varianter med tex bättre skärmhållare? Har budget till att betala lite mer än en 2710, men 4500kr är lite för mycket. Vet inte om jag behöver en överklockningsbar Skärm eftersom jag "bara" har en 780.

Det finns några nya modeller från Shimian och Crossover om man gillar Tempered Glass-varianter samt en ny matt från Yamakasi. Det bästa brukar vara att kolla på overclockers.net.

http://www.overclock.net/t/1400740/crossover-black-tune-2735a...

http://www.overclock.net/t/1454422/yamakasi-ds270-ah-ips-moni...

Jag skulle rekommendera att du läser eller åtminstone skummar de trådarna ifall du blir intresserad av dem. Det brukar krävas för att man ska få en någorlunda vettig bild av hur skärmarna är. Det verkar ännu inte finnas en vettig Club-tråd med en utförlig FAQ som till Qnix/X-Star och många andra skärmar där (just nu en tråd på ca 1330 sidor). Notera att ingen av dem nödvändigtvis är bättre men de är annorlunda. Beror lite på vad man är ute efter.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Skrivet av blunden:

Det finns några nya modeller från Shimian och Crossover om man gillar Tempered Glass-varianter samt en ny matt från Yamakasi. Det bästa brukar vara att kolla på overclockers.net.

http://www.overclock.net/t/1400740/crossover-black-tune-2735a...

http://www.overclock.net/t/1454422/yamakasi-ds270-ah-ips-moni...

Jag skulle rekommendera att du läser eller åtminstone skummar de trådarna ifall du blir intresserad av dem. Det brukar krävas för att man ska få en någorlunda vettig bild av hur skärmarna är. Det verkar ännu inte finnas en vettig Club-tråd med en utförlig FAQ som till Qnix/X-Star och många andra skärmar där (just nu en tråd på ca 1330 sidor). Notera att ingen av dem nödvändigtvis är bättre men de är annorlunda. Beror lite på vad man är ute efter.

Tack för svaret, har läst i trådarna på overclock.Net men det är lite svårt att hinna få någon inblick i en tråd som är 1300 sidor lång. Utifrån det lilla jag har hunnit läsa så har Ds270 lite bättre back light bleed och ljus styrka. Men överklockningen verkar något begränsad. Inte för jag tror att jag kommer kunna komma up i 100 fps med höga inställningar, men det hade varit schysst att testa 72-96 Hz och se ifall jag märker skillnad till nästa gång.
Glossy går bort direkt, så det står nog mellan qnix 2710 och DS270 SE. Ska skicka ett mail till green-sum som säljer båda och se vad de har att säga.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Syret:

Självklart håller jag på och snackar med säljaren. Vi får se om det kan lösas, tyckte det bara kunde vara roligt att dela med mig av min sorg

Rapportera gärna utfallet av din situation samt vilken säljare. Är själv suger på att beställa och då känns det tryggt att just den säljaren jag väljer har löst saker snyggt tidigare vid sådana här tillfällen.

Permalänk
Medlem

Någon som eventuellt skulle kunna svara på hur mycket en av Crossover 27Q väger? Gärna utan fot. Har letat som en galning på nätet efter vikten på skärmen men hittar verkligen ingenting förutom en recension på Amazon som jag inte litar helt på.

Anledningen till att jag undrar är att jag planerar att köpa ett skärmställ för mina 3 U2713HM. Killen i recensionen för skärmstället nämnd ovan menar att maxvikten per skärm får vara max 8 kilo, men jag tycker att det låter mycket. Vill bara veta om de faktiskt väger så mycket, vilket innebär att jag i så fall kan sluta oroa mig eftersom en U2713HM väger betydligt mindre än så.

Någon med en koreaskärm som kan tänka sig att väga den åt mig? Vore jättesnällt!

Permalänk
Medlem

Nu har jag inte möjlighet att väga min Qnix qx2710, men jag minns att jag blev förvånad över hur lätt skärmen var när jag fick min.
Speciellt för att vara en 27"are.
Nätdelen är ju inte inbyggd i skärmen, så bara det gör att skärmen blir lite lättare än en "vanlig" skärm.
Men några 8kg är det inte, om ens hälften.
Så om maxvikten per skärm är 8kg så har du ganska många kilon tillgodo!

Hoppas att det hjälpte dig lite iallafall, trots att jag inte har några exakta siffror!

Skrivet av Ninjaflipp:

Någon som eventuellt skulle kunna svara på hur mycket en av Crossover 27Q väger? Gärna utan fot. Har letat som en galning på nätet efter vikten på skärmen men hittar verkligen ingenting förutom en recension på Amazon som jag inte litar helt på.

Anledningen till att jag undrar är att jag planerar att köpa ett skärmställ för mina 3 U2713HM. Killen i recensionen för skärmstället nämnd ovan menar att maxvikten per skärm får vara max 8 kilo, men jag tycker att det låter mycket. Vill bara veta om de faktiskt väger så mycket, vilket innebär att jag i så fall kan sluta oroa mig eftersom en U2713HM väger betydligt mindre än så.

Någon med en koreaskärm som kan tänka sig att väga den åt mig? Vore jättesnällt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninjaflipp:

Någon som eventuellt skulle kunna svara på hur mycket en av Crossover 27Q väger? Gärna utan fot. Har letat som en galning på nätet efter vikten på skärmen men hittar verkligen ingenting förutom en recension på Amazon som jag inte litar helt på.

Anledningen till att jag undrar är att jag planerar att köpa ett skärmställ för mina 3 U2713HM. Killen i recensionen för skärmstället nämnd ovan menar att maxvikten per skärm får vara max 8 kilo, men jag tycker att det låter mycket. Vill bara veta om de faktiskt väger så mycket, vilket innebär att jag i så fall kan sluta oroa mig eftersom en U2713HM väger betydligt mindre än så.

Någon med en koreaskärm som kan tänka sig att väga den åt mig? Vore jättesnällt!

Min skärm är ute idag för leverans så bara o hoppas dem hittar rätt så jag kan väga min idag när jag packat upp den .

Har precis hämtat min för egen maskin för knasten till dhl bud ger jag inte fem öre för .......uppackad och igångsatt och jag kan inte se något fel nu vid snabb överblick ......min vägde utan själva foten men med själva pelaren eller vad man skall kalla den hela 5,5 kg

Från den 5 feb kl 10 då den märktes som skickad tills egentligen igår då den 10/2 anser jag vara väl ok

Visa signatur

Chassie Chieftec[Intel i5-2500k [ Intel Ssd 330 240gb [ 8gb Corsair LP 1600 [ en drös andra diskar [ Sapphire Tri-X R9 290X [Logitech G13 samt G35 [ Microsoft / Razer Reclusa [ Qpad 5K [ QNIX QX2710 PLS 2560x1440 WQHD [ Qpad QH-90 [ Creative Soundblaster Z

Permalänk
Medlem

"Track DHL Express Shipments"

Galet beroendeframkallande i helgen måste jag säga. Det har faktiskt gått snabbare genom Seoul, Frankfurt, Leipzig, Köpenhamn > Stockholm än vad jag trodde. Men såklart har den legat helt still i slöa Stockholm ända sedan igår. När det är så nära!

Permalänk
Medlem

Min kommer med idag. Är som ett litet barn innan julafton nu

Permalänk
Medlem

Har nu fått igång skärmen inga döda pixlar och knappt någon blb
Men när jag ska spela Bf4 så får jag fyra flimrande streck över skärmen men syns bara i Bf4 vad gör jag för fel kör i 96hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattemaz:

Har nu fått igång skärmen inga döda pixlar och knappt någon blb
Men när jag ska spela Bf4 så får jag fyra flimrande streck över skärmen men syns bara i Bf4 vad gör jag för fel kör i 96hz.

Har du använt "Pixel clock patcher"?

För Nvidia: http://www.monitortests.com/forum/Thread-NVIDIA-Pixel-Clock-P...

För AMD: http://www.monitortests.com/forum/Thread-AMD-ATI-Pixel-Clock-...

Kolla under fliken" Overclocking guide and help" i denna tråden om du ännu inte har gjort det:
http://www.overclock.net/t/1384767/official-the-korean-pls-mo...

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gwaniiz:

Har du använt "Pixel clock patcher"?

För Nvidia: http://www.monitortests.com/forum/Thread-NVIDIA-Pixel-Clock-P...

För AMD: http://www.monitortests.com/forum/Thread-AMD-ATI-Pixel-Clock-...

Kolla under fliken" Overclocking guide and help" i denna tråden om du ännu inte har gjort det:
http://www.overclock.net/t/1384767/official-the-korean-pls-mo...

Jo patchen har jag lagt in.
Sitter och kikar i den tråden men hittar inget svar på mitt fel dock :/
vad menar dom med detta?

WILL DO: 120Hz on desktop, in XBMC, and in full screen mode for games.
WON't DO: 120Hz in games in border-less window mode.

Solution:
Quote:
Originally Posted by pLuhhmm View Post

Quote:
Originally Posted by kevinsbane View Post

Turn off desktop composition.

I actually think that worked. However, my Windows theme is basic.

EDIT:
After disabling it on the entire system I looked and found this solution to having basic. There might be another, but it's fine fornow.

What I did was this: Right-click the exe and choose Properties, then under Compatibility, check "Disable desktop composition" and click OK.

It'll go to basic when the game launches (had to find the proper .exe file) and back to normal when not. So win-win.

Permalänk
Medlem

Nu har funkar det plötsligt vet inte vad jag gjorde men nu funkar allt fint.
Tok nöjd med mitt köp har min gamla skärm jämte och är som natt och dag mellan dom

Permalänk
Medlem

DÅ var min qx2710 led framme och installerad.
Köpte från storewithstory. Spartanskt men väldigt bra packat. Inte en skråma i leveransen och funkar klockrent nu när jag satt igång den.
Har lite lite blb om i nederkant om man ska klaga på något, inget man ser om man inte har kolsvart på hela skärmen. Dock inte en endaste död pixel av vad jag kan se! (tänker inte heller leta mer.....)
AH! kom på en sak till. Foten är riiiktigt dålig. Vinglig och plastig så ett väggfäste lär jag säkert skaffa i sinom tid.

La upp ett litet imgur album om någon vill se hur det kommer packat: album. Obs, titta nedifrån och upp, jag fipplade till det när jag laddade upp från telefonen.
Den bor för tillfället i dotterns barnrum under pågående renovering som ni kanske ser. Då slumpade det sig så att barnspisen hamnade precis bakom och blir en bra storleksjämförelse haha.
Den kommer få flytta in i förrådet igen ikväll i väntan på ny setup som kommer om 2v.
Än en gång, tack för tipset!

Permalänk
Medlem

Så nu har jag testat den o e supernöjd ... hittar inte en pixel som e kass någonstans ...beställde pixelperfect från storewithstory , lite blb i nedre högra hörn men inget jag bryr mig om alls . Visst som övriga säger foten är inte den bästa men när den väl är påskruvad o ställd på plats på skrivbordet så e det inga problem tycker jag ...vet inte vad övriga folket sysslar med på skrivbordet men skall ni ha gympa med kärringen däruppe så kommer den gunga for sure
Sitter ni o slår näven i bordet när någon kör kniven i er i bf4 så kommer det också gunga litta men jag tycker inte den är så kass som man förvänta sig efter läst om den .
Kanske haft tur men min tuffar på i upp till 120hz utan problem men kör den i 96 hz för mitt 7970 orkar inte med o levera. Den vägde 5,5kg utan nederdel på foten .
Betalade 2460 :- samt 130:- i moms och 100:- i utläggsersättning ....bad han skriva värdet till 80-100 och han hade ritat dit 80 på min lapp.

Visa signatur

Chassie Chieftec[Intel i5-2500k [ Intel Ssd 330 240gb [ 8gb Corsair LP 1600 [ en drös andra diskar [ Sapphire Tri-X R9 290X [Logitech G13 samt G35 [ Microsoft / Razer Reclusa [ Qpad 5K [ QNIX QX2710 PLS 2560x1440 WQHD [ Qpad QH-90 [ Creative Soundblaster Z

Permalänk

Vad är det för A/C converter som behövs till qnix 27''?
Har flyttat och tappat bort strömkabeln. En vanlig strömkabel är för tjock utan dem har som en mindre ingång där strömmen skall gå in, vad är det för dosa som behövs till det?

Permalänk
Skrivet av yatouche:

Betalade 2460 :- samt 130:- i moms och 100:- i utläggsersättning ....bad han skriva värdet till 80-100 och han hade ritat dit 80 på min lapp.

Bad du honom sätta 80kr eller $80? Undrar bara vad som är rimligt att be om.