Permalänk
Medlem
Skrivet av Subbio:

Själv får jag bara "No servers found" när jag trycker på play. Någon annan som har liknande problem ?

Samma sak för mig med, ska tydligen vara någon bugg

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV ATX | EVGA 750 G2 | Gigabyte Z170x-Gaming 5 | i7 6700K | EVGA GTX 980 Ti | Corsair Vengeance LPX 16GB 2666MHz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subbio:

Själv får jag bara "No servers found" när jag trycker på play. Någon annan som har liknande problem ?

Jag fick också problemet nyss. Satt och spela sedan när en ny match starta så tappa jag conection sedan så fick jag bara "No servers found" :/

Visa signatur

The honey badger doesn't care.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subbio:

Själv får jag bara "No servers found" när jag trycker på play. Någon annan som har liknande problem ?

Skrivet av smakus:

Samma sak för mig med, ska tydligen vara någon bugg

Skrivet av Gimbergsson:

Jag fick också problemet nyss. Satt och spela sedan när en ny match starta så tappa jag conection sedan så fick jag bara "No servers found" :/

Det är ju faktiskt bra på sätt och vis att det händer under betan och inte när spelet går ut i affärerna. Ni har varit med och räddat många upprörda kunder och en hel del trådstarter på internet.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Det är ju faktiskt bra på sätt och vis att det händer under betan och inte när spelet går ut i affärerna. Ni har varit med och räddat många upprörda kunder och en hel del trådstarter på internet.

Hehe absolut klagar inte utan ville bara se ifall det var fler som hade samma problem. Ne nya tag imorgon och hoppas dem pillat lite så det fungerar, ha det gött!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Subbio:

Hehe absolut klagar inte utan ville bara se ifall det var fler som hade samma problem. Ne nya tag imorgon och hoppas dem pillat lite så det fungerar, ha det gött!

De uppdaterar säkert servrarna eller dylikt. Det hade ju varit kul om forumet fungerade så de kunde berätta vad som händer!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det står bara "mode not supported" på min skärm och får ingen bild. Hmmmm.... någon med samma problem?
EDIT* Fixade sig efter uppdatering till 14.1 drivers.
Funkar ändå inte, hittar inga servrar...

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Alexander7938:

Det står bara "mode not supported" på min skärm och får ingen bild. Hmmmm.... någon med samma problem?
EDIT* Fixade sig efter uppdatering till 14.1 drivers.
Funkar ändå inte, hittar inga servrar...

De håller på och fixat problemet. Därav beta

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanyaIV:

Ingen konsol, server browser och 60 FPS limit? Vafan försöker de ta bort allting som gör det till ett PC spel?

FPS-limit är ju en del av beta-testandet :).

Skrivet av ozo64:

Det är väl en konsoll-port?

Lol Out Loud

Visa signatur

Whales are nice!

Permalänk
Medlem

Spelade betan ett par timmar igår, tyckte att det var roligt.
Tight gameplay, bra kontroller, bra ljud, bra fart, bra känsla överlag. Känslan när du kallar ner din titan, sätter honom på follow för att du är inne i en byggnad, slänger dig ut genom ett fönster och din titan greppar dig i luften, mäktigt!
Tycker dock att de borde plocka bort bottarna, slänga in 3-4 mer spelare per lag och ha en limit på 3-4 titans per lag uppe samtidigt.
Känns också redan nu som att det kan bli enformigt snabbt, hoppas att det ej blir så.
Blir nog ett köp i vilket fall som!

Permalänk
Medlem

så då har man tagit hem spelet hoppas de är kul! skall intea medikamenten nu sen lire om de har fixat serveruppdat4eringen snart

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

Har också spelat några timmar och tycker det är oväntat kul. Tror det blir roligare sen med olika robotar etc.
Alltid enformigt ett tag i betor, man får ju inte leka med allt

Men 8 av 10 så här långt.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Kan ju inte ens försöka få tag på en key genom
http://www.titanfall.com/1/beta/pc

Sidan är ju nere...

Edir: Hoppsan det fungerade perfekt via IE... Måste vara något tillägg jag har

Visa signatur

PS3 Slim 750GB PSN: Asseroth
Dator:
i7 4790k | Gigabyte GA-Z97P-D3 | 32GB DDR3 | SanDisk SSD 128GB, OZC SSD 256MB, Toshiba 4TB, Toshiba 3TB | AMD Radeon R9 290x 4GB| Corsair CS650W | Fujitsu 27" 1080p & AOC 24" 1080p | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Avstängd

Subscribar man automatiskt till newsletter när man signar upp sig med mailen eller? Vill ha min nyckel!

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk

Någon av er som spelat med vänner? Hur funkar det tillsammans med matchmaking, kan man joina en väns match?

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem

CX9H-XFYX-7X6B-8HSS-GDF6

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

CX9H-XFYX-7X6B-8HSS-GDF6

Skickades från m.sweclockers.com

Danke
Tankar just nu.

Permalänk
Medlem

Ganska tajt och skön kontroll. Vet inte om jag är så förtjust i bandesignen, men det passar väl tempot antar jag.
Visste att det skulle vara hysteriskt och kaotiskt, men var nog ändå inte beredd på att man skulle få en så stökig, stressig känsla i hela kroppen.

Jag känner mig som Murtaugh...

Permalänk
Medlem

Det verkar som det vanligaste klagomålet är att de AI-styrda soldaterna är extremt dåliga. Har något sett något uttalade från Respawn om det är något de kommer ändra till dess att spelet kommer ut, eller är de som vanligt löjligt tysta om funktioner och planer för spelet?

Det är många av oss som fortfarande väntar på att få en nyckel till TitanFall, men det finns knep på hur man kan få tag i en snabbare. Här är ett tips jag såg på GameFAQ:

If you want the beta enter here http://help.ea.com/en/contact-us/new/?product=titanfall&platf...

Click on email me and select you issue as Eligibility and on description put any used XONE code

After 2 or 3 hours you will receive a email saying that the game is ready for you to download on your origin account...THAT EASY

Och här är en använd XBOX One kod som kan fungera: 2G7GK-6XDV2-7C2PG-9YVCH-3FRTZ

Ska även gå att använda sig av deras chattsupport:

Steps:
1. Go to
http://help.ea.com/en/contact-us/new/?
2. Fill this out:
Battlefield 4
Battlefield 4 & Battlefield 4 Premium membership
Click next
Select Xbox One
Click next
Select a topic: Code:DLC/Promo
Type in "TitanFall Beta Code"
Scroll down and click "Live Chat"
3. Wait the 20-30 minutes
4. Tell the representative that your code was already used.
And then the representative will just give you a new code. No questions asked, no old code needed, NOTHING.

Har inte brytt mig om att använda knepen själv då jag tar en kod på korrekt sätt eller från någon kompis, men för Er som är extremt otåliga kanske det kan fungera. Och får Ni dubbletter, ja då kan Ni ge mig en.

Permalänk
Skrivet av SanyaIV:

Dock har jag sett personer med 120Hz skärmar som får 60FPS, detta med Vsync av, men om de sätter på Vsync så får de 120FPS... Nej jag blandade inte ihop dem, det verkar som Vsync av ger 60 FPS limit av någon anledning... i alla fall för vissa personer, har ej kunnat testa då jag inte har något beta key.

"Trilinear filtering is presently required to make use of 120Hz refresh rate displays."
Källa: http://www.gamersnexus.net/gg/1319-titanfall-pc-video-card-gpu-benchmark

Visa signatur

i7 3770k| Titan X | 16 GB RAM 1333MHZ | P8Z77-V DELUXE | Antec miditower P183

Permalänk
Medlem

Någon som har lite intryck av MP? Hur många banor finns det? Hur många spellägen? Vad tyckte du om spellägena?

Permalänk
Medlem

Suttit i ett par timmar och försökt fiska upp en nyckel via twitter men hinner aldrig först. Frustration.

EDIT: Lyckades få en kod genom att posta i den här tråden: http://digiex.net/general-discussions/gaming-hangout/13341-ti...

Visa signatur

Chassi: Phanteks Enthoo primo Monitor: ASUS ROG Swift 27" MB: EVGA x79 Dark CPU: I7 4930K @ 4.7ghz Vattenkylning: DDC / Monsta 480 + 360 / EK Supremacy / Kryographics GPU covers GPU: Zotac Geforce 780 SLI Ljud: ASUS Xonar Essence STX / AKG 495NC PSU: Seasonic X-1050 RAM: G.Skill RipjawsZ DDR3-2133 4x4gb MUS/TB Steelseries Rival / 6gv2
BF4 Soldier: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Svalagorn/stats/...

Permalänk
Medlem
Skrivet av maj0r:

Suttit i ett par timmar och försökt fiska upp en nyckel via twitter men hinner aldrig först. Frustration.

Har du testat de två sätten jag nämnde på sidan 6 här i TitanFall tråden?

Permalänk

Fick en kod idag men kan inte lösa in den.
"Ett fel har uppstått. Försök igen senare"
Någon som får likadant i Orgin ?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Bobokrull:

Fick en kod idag men kan inte lösa in den.
"Ett fel har uppstått. Försök igen senare"
Någon som får likadant i Orgin ?

Inte för mig i alla fall, löste in en för 2 minuter sen och laddar ner nu.
Kontakta support?

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Skrivet av Sisyfos:

Inte för mig i alla fall, löste in en för 2 minuter sen och laddar ner nu.
Kontakta support?

Kommer inte fram till deras livechat, vet inte varför men fungerar inte för mig =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobokrull:

Fick en kod idag men kan inte lösa in den.
"Ett fel har uppstått. Försök igen senare"
Någon som får likadant i Orgin ?

Ett känt fel är att flera nycklar som skickas ut till PC/Origin är Xbox One nycklar. Annars kan det vara så att Origin är överbelastat.
Men gör så här, gå till: http://help.ea.com/en/contact-us/new...gibility+Issue
Välj "Email me", välj Eligibility och skriv att din PC-nyckel inte fungerar (skicka med nyckeln).

Då ska du få en fungerande nyckel efter någon timme.

Annars kan du testa deras supportchat:
Steps:
1. Go to
http://help.ea.com/en/contact-us/new/?
2. Fill this out:
Battlefield 4
Battlefield 4 & Battlefield 4 Premium membership
Click next
Select Xbox One
Click next
Select a topic: CodeLC/Promo
Type in "TitanFall Beta Code"
Scroll down and click "Live Chat"
3. Wait the 20-30 minutes
4. Tell the representative that your code did not work.
And then the representative will just give you a new code. No questions asked, no old code needed, NOTHING.

Hoppas det hjälper, och som tidigare, får du en dubblett, ge den till mig.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Att det ska behövas upprepas vid varje ny beta. Tiggeri är inte okej.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Skrivet av Runeclaw:

Ett känt fel är att flera nycklar som skickas ut till PC/Origin är Xbox One nycklar. Annars kan det vara så att Origin är överbelastat.
Men gör så här, gå till: http://help.ea.com/en/contact-us/new...gibility+Issue
Välj "Email me", välj Eligibility och skriv att din PC-nyckel inte fungerar (skicka med nyckeln).

Då ska du få en fungerande nyckel efter någon timme.

Annars kan du testa deras supportchat:
Steps:
1. Go to
http://help.ea.com/en/contact-us/new/?
2. Fill this out:
Battlefield 4
Battlefield 4 & Battlefield 4 Premium membership
Click next
Select Xbox One
Click next
Select a topic: CodeLC/Promo
Type in "TitanFall Beta Code"
Scroll down and click "Live Chat"
3. Wait the 20-30 minutes
4. Tell the representative that your code did not work.
And then the representative will just give you a new code. No questions asked, no old code needed, NOTHING.

Hoppas det hjälper, och som tidigare, får du en dubblett, ge den till mig.

Tackar. Skicka iväg ett mail till EA. Hoppas dom löser det

Permalänk
Skrivet av Umbrellas:

Någon som har lite intryck av MP? Hur många banor finns det? Hur många spellägen? Vad tyckte du om spellägena?

Omg jag kommer ihåg rätt så finns det 3 banor med 3 olika modes. Finns vanlig TDM, Domination och sedan ett Titanfight mode där det lag med flest stående titans vinner (man får en i början och om man där så är man död).
Tycker alla tre modes är lika roliga, man hittar alltid något att skjuta på. Spelet har bottar som är väldigt dåliga då de är mer gjorda som minions i tex LoL vilket gör att hela banan känns befolkad så det blir svårt att känna sig helt värdelös. Det är lika roligt att springa omkring som fotsoldat som det är att vara i en titan då man lätt kan hoppa på en fiende titans rygg och skjuta sönder den på 5-10 sekunder.

Jag har aldrig kommit in i ett MP spel sedan MW2 och trodde Titanfall skulle vara lika tråkigt som de nya Battlefield och CoD spelen men ack så fel jag hade! Titanfall är nog det mest roliga MP spel jag spelet de senaste 5 åren. Tur att man fick prova Titanfall betan för nu är det ett klart köp för mig! Man levlar lätt upp genom att spela spelet så det känns inte som om man måste spela i ett halvår för att få grejer.

Enda problemet jag har haft med betan var igår kväll då servrarna fick något glitch och många inte kunde köra men annars har det varit en sjukt bra beta! Känns som det första L4D demot där man endast fått en bråkdel av spelet men ändå spelar man det mer än många hela spel.

Hoppas ni kommer in på betan och har lika roligt som jag!