Xbox One, Sverige valuta Euro/SEK?

Permalänk

Xbox One, Sverige valuta Euro/SEK?

Är det någon som vet om vi kommer ha SEK eller Euro som valuta i Sverige när man handlar via X1ans store?
Jag har nämligen ett 10 Euro giftcard som jag köpte av misstag då jag trodde det var pund (mitt konto är i UK för tillfället)

Permalänk
Medlem

Kommer väl förmodligen samtidigt eller strax därpå när microsoft bemödar sig med en Sverige release. Just nu verkar dom lägga mest krut på att friställa och nyanställa ny personal.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dramonicous:

Är det någon som vet om vi kommer ha SEK eller Euro som valuta i Sverige när man handlar via X1ans store?
Jag har nämligen ett 10 Euro giftcard som jag köpte av misstag då jag trodde det var pund (mitt konto är i UK för tillfället)

Det bör inte vara något problem att redeema ditt presentkort oavsett vilken valuta du har på kontot. I Sverige kommer det konverteras till SEK

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer