Permalänk

Blinkande rött ljus?

Har ett Fractal design ARC R2 midi och när helst datorn är igång blinkar ett rött LED-ljus på strömbrytarknappen. Datorn fungerar i övrigt utmärkt, men bör jag vara orolig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av actionbloodrock:

Har ett Fractal design ARC R2 midi och när helst datorn är igång blinkar ett rött LED-ljus på strömbrytarknappen. Datorn fungerar i övrigt utmärkt, men bör jag vara orolig?

Den jobbar väl när den blinkar rött?

Permalänk
Medlem

Hdd-led, denna relik från 90-talet?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Rekordmedlem

Du får väl kolla vart du kopplat dioden på moderkortet.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av actionbloodrock:

Har ett Fractal design ARC R2 midi och när helst datorn är igång blinkar ett rött LED-ljus på strömbrytarknappen. Datorn fungerar i övrigt utmärkt, men bör jag vara orolig?

HDD LED som andra har skrivit. Om det stör dig är det bara att koppla ur den ur moderkortet. Sitter separat med två små svarta kontakter tillsammans med Power LED, startknapp och resetknapp. Kolla i ditg moderkorts manual.

Visa signatur

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"