Vårstäda i SweClockers marknad

Permalänk
Medlem
Skrivet av korv18:

Vilken tur att du har koll på mina annonser. Vad är det för grejer du pratar om?

Det jag menar är att annonserna oftast försvinner från första sidan ganska snabbt vare sig om det är gratis eller inte.

Sen vet jag inte vad det är för annons du har uppe eftersom jag inte bryr mig. Därför skrev jag "grejer".

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Skrivet av EyeNEye:

Fan, jag som var helt bombis på att det var gratis från början Tjii fick jag!

Brukar nog bli problem med folk som reggar sig för att lägga upp bluffannonser och skämtannonser om man kan regga sig och direkt lägga upp en gratisannons. Blir även problem med bot-annonser osv. Tar det tre månader innan man får annonsera får man fler genuina annonser från seriöst folk.

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Medlem
Skrivet av WrongTarget:

Brukar nog bli problem med folk som reggar sig för att lägga upp bluffannonser och skämtannonser om man kan regga sig och direkt lägga upp en gratisannons. Blir även problem med bot-annonser osv. Tar det tre månader innan man får annonsera får man fler genuina annonser från seriöst folk.

Det var inte det jag tänkte på. Min uppfattning är att det kostar pengar oavsett. Du måste vara medlem minst 3 månader, sedan kan du annonsera för X kronor.

Rätt? fel?

Det jag trodde var att om man varit medlem i 3 månader, så kunde man slänga ut annonser. Som jag skrev till en moderator tidigare, så hinner mina "äldre" delar bli lastgamla och inte värda en krona. Ser bättre ut på väggen, som konstprojekt.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

... och temat för den nya säsongen som börjar snart!

Jag läste det som "valår mor gullis" och trodde ni flörtade med Fi

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Var det inte gratis till och med idag? Koden fungerar inte längre.

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Banka:

Var det inte gratis till och med idag? Koden fungerar inte längre.

Gratiskoden ska fortfarande gälla; kontrollera att du skrev av den exakt som i texten så borde det fungera.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk

Ni har inga tankar på att alltid ha det gratis?

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Lyckades slänga upp en annons pick 00.00! Jäkla tur man har ibland!

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Skrivet av Campaigner:

Lyckades slänga upp en annons pick 00.00! Jäkla tur man har ibland!

Tittade på det och det bästa är helt enkelt att det står "Idag 00:00", om jag inte minns fel var det bara gratis annonsering förra veckan ut?

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD