Använda studenterbjudande hos Comviq, för abonnemang åt lillasyster

Permalänk
Medlem

Använda studenterbjudande hos Comviq, för abonnemang åt lillasyster

Hej!

Jag går första året på gymnasiet och har då ett mecenat-kort. Det är så att lillasyrran nu ska skaffa sig ett abonnemang. Troligen Comviq fastpris för 1Comviq fastpris för 195kr/månaden om man har studenterbjudande. Därför är en av frågorna jag har om jag kan stå som namn för abonnemanget så studenterbjudandet kan nyttjas, men att det är min lillasyster som använder sig av abonnemanget.

Om det går så är nästa fråga, skulle jag kunna stå som namn för två sådana abonnemang? Det är så att bindningstiden på mitt nuvarande abonnemang går ut till slutet av sommaren och jag skulle i nuläget ha valt Comviq fastpris.

Sen om någon annan skulle veta något liknande abonnemang som Comviq fastpris med en bra deal tillsammans med Iphone 5s så får den gärna säga till. Då det är det som syrran är ute efter.

/Arvid

Permalänk

Varken du eller syrran kan ha ett abonnemang, du måste vara över 18, vilket jag gissar påatt du inte är.

Visa signatur

Intel 4440, Gigabyte Radeon R9 270x, 8GB RAM(2x4), Fractal Design Core 1000, 1TB HDD, Corsair CX 500M, Asus B85M-G mATX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattsson1997:

Varken du eller syrran kan ha ett abonnemang, du måste vara över 18, vilket jag gissar påatt du inte är.

Klart man kan ha abonnemang under 18 år jag fick ett hos tele2 när jag var 17år men det var ju för 2007 så det var ju ett tag sen

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattsson1997:

Varken du eller syrran kan ha ett abonnemang, du måste vara över 18, vilket jag gissar påatt du inte är.

Skrivet av Bärrich:

Klart man kan ha abonnemang under 18 år jag fick ett hos tele2 när jag var 17år men det var ju för 2007 så det var ju ett tag sen

Är du under 18 år?
Inga problem, du kan också ta del av vårt Studentabonnemang med hjälp av din målsmans godkännande.

Så stor det på mecenats hemsida.

Permalänk
Medlem

Jag fick reklam direkt från Comviq att jag kunde skaffa Fastprisab till studentpris till min 12-åriga dotter. Det behövdes inget speciellt studentkort. Men då måste förstås målsman stå för abonnemanget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inze:

Jag fick reklam direkt från Comviq att jag kunde skaffa Fastprisab till studentpris till min 12-åriga dotter. Det behövdes inget speciellt studentkort. Men då måste förstås målsman stå för abonnemanget.

Alltså att det räckte med att vara ungdom för att ta del av studentpriset?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arre..:

Alltså att det räckte med att vara ungdom för att ta del av studentpriset?

Jag det låter i alla fall så här:
https://www.comviq.se/student

Permalänk
Medlem
Skrivet av inze:

Jag det låter i alla fall så här:
https://www.comviq.se/student

Ja det gör det faktiskt, antog att det bar var för de med studentkort eller mecenat kort då det var via deras hemsida som jag hittade det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattsson1997:

Varken du eller syrran kan ha ett abonnemang, du måste vara över 18, vilket jag gissar påatt du inte är.

Går utmärkt, dock blir målsman betalningsansvarig.

Visa signatur

NZXT H440W||Rog Strix X470-4 Gaming || 2700X+Noctua NHD15-SE-AM4||G.Skill Flare X 16GB 3200Mhz||GTX 1080Ti Strix OC||MX100 512gb||3.5TB HDD||Corsair 750W||Steelseries Arctis Pro Wireless||Samsung 49" NEO||Windows 10 Pro||
Bärbar: Samsung Galaxy Book Pro 13.3" i7 & LTE || Mob: Samsung S22 Ultra||