16gb verisionen av nexus 5 hur mycket minne kvar ?

Permalänk

16gb verisionen av nexus 5 hur mycket minne kvar ?

hur mycket av det utlovade 16gb minnet har man kvar till appar mm efter att os har tagit sitt ? är det hela 16gb kvar eller mindre om ni förstår vad jag menar?
Sen undrar jag om någon kan tala om vad man får betala i frakt om man köper från svenska google play butiken är det fraktfritt eller ?

Permalänk
Medlem

På min Nexus 5a är det ca 13GB kvar av det utlovade 16 GB minnet. Vet inte fraktkostnaderna men det borde väl stå någonstans?

Permalänk

Om du är intresserad av ett abonnemang tillsammans med en nexus 5 så har tre väldigt bra erbjudanden. Just sayin...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldata: i7 10700KF | 32GB DDR4 | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG
NAS: OMV 6 + 9TB

Permalänk
Medlem

Hittade det här: Den beräknade fraktkostnaden baseras på vikten för artiklarna i din varukorg och vilket leveransalternativ du väljer i kassan. Innan du skickar beställningen väljer du önskad leveransmetod. Då visas den totala leveranskostnaden.
https://support.google.com/googleplay/answer/2411789

Permalänk

Har inget google konto än så därför frågar jag här hur mycket det brukar kosta i ca pengar inom sverige för frakten på en nexus 5 hoppas på svar då jag inte vill skapa ett konto än sen har jag hört att man måste uppge kredikortsnummer mm för att få fram frakten så kan någon spara mig detta Tack!

Permalänk
Medlem

Frakten för Nexus 5 från Google Play är 90kr.
Ledigt minne på 16GB är runt 12.5GB