Permalänk
Medlem

Blue Breeze

Chassi: Corsair carbide air 540
Moderkort: Asus crosshair formula-z V
Ram: Corsair vengeance 2x4GB 1600mhz LP
cpu: Amd FX-8150 8 core klockad till 4.4GHz
gpu: Gtx 770 Gainward
Nätagg: Corsair HX1000
ssd: random kingston 120gb
hdd 1: samsung 1TB 7200rpm
hdd2: seagate 2TB 7200rpm

Har lackat mitt chassi med baby/himmel blå sprayfärg då jag tycker att det svarta är för originellt och vill därför testa något annorlunda. fler bilder kommer att komma med tiden då jag sätter ihop chassit.

Ljuset får färgen att skilja sig på alla bilder men kan försäkra er om att det ser likadant ut!

UPDATE: ny sleeve samt att nytt chassi ska införskaffas och lackas om

Blue Breeze

Permalänk

"då jag tycker att det svarta är för originellt och vill därför testa något annorlunda" Förstår vad du menar men jag tror du har blandat ihop betydelserna lite

Permalänk
Medlem

Snyggt! Riktigt kul att se lite andra färger på chassin än svart och vitt.
Ska bli spännande att se hur det blir i slutändan.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus B450i Strix | Trident Z Neo 3600mhz cl16 | EVGA 3080 | Lian Li TU150 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Persienner:

"då jag tycker att det svarta är för originellt och vill därför testa något annorlunda" Förstår vad du menar men jag tror du har blandat ihop betydelserna lite

är väl inget fel med att säga så?

OnT: ska bli spännande o se ifall det blir någon bra lackning av detta

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

är väl inget fel med att säga så?

OnT: ska bli spännande o se ifall det blir någon bra lackning av detta

Synonymer till originell:

  • ursprunglig

  • nyskapande

  • egenartad

  • olik alla andra

  • besynnerlig

Med andra ord är det faktiskt lite fel att säga så, även om man förstår vad han menar.

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D | ASUS Maximus V Gene | i5-3570k
Palit RTX3060 Dual OC | 4x4GB 1600Mhz Vengeance LP | 2x256GB SSB | TX950W | W10
Ducky Shine3 MX (Red Switches) | Mionix Naos 8200 | DT990+Schiit Modi2/Magni2

Permalänk
Medlem

Jag hade nog hållt gallret svart.Så det blir lite mer... Ja, vad ska man kalla det. Mer varierande och inte så plant.

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem

gallret blev blått först då jag inte hade tänkt att lacka chassit från början men det ska faktiskt bli svart igen. dock hade jag missat på ens sido plåten och ena plastbiten på sidan blev fel så den måste göras om. Men annars blev det riktigt bra faktiskt! bilder kommer senare som "prov montering"