PC, Skärm, tillbehör och mjukvarurelaterade frågor

Permalänk
Medlem

hej ! köpte en laptop från er torsdags och den krånglade från dag ett(vägrar gå i viloläge ), kan man lämna in den på ångersrätt ? känner inte för lämna in en helt ny laptop på reparation :/

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Webhallen
Skrivet av nickhe:

hej ! köpte en laptop från er torsdags och den krånglade från dag ett(vägrar gå i viloläge ), kan man lämna in den på ångersrätt ? känner inte för lämna in en helt ny laptop på reparation :/

Ångerrätten är lagstadgad vid distansköp så visst kan du göra det.
Mörka dock inte att det är problem med den utan säg det men att du vill utnyttja ångerrätten.

Har du köpt i butik gäller inte ångerrätten men många tillverkare har utbytesgaranti de första 7-30 dagarna efter köpet.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Ångerrätten är lagstadgad vid distansköp så visst kan du göra det.
Mörka dock inte att det är problem med den utan säg det men att du vill utnyttja ångerrätten.

Har du köpt i butik gäller inte ångerrätten men många tillverkare har utbytesgaranti de första 7-30 dagarna efter köpet.

självklart inte ! men vad finns det för alternativ ifall dator är köpt i butik ?
köpte en s301 och problemet ska vara fixat i bios 205 men dator jag fick hade 206 och går varken nedgradera eller uppgradera till högre , då asus inte har de bioset på deras sida ringde asus imorse och dem så får man lämna in den men de känns lite segt (ifall han inte kunde få tag på ett nyare bios)

tog den på delbetalning ifall de hjälper

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem

Hej!

Är sugen på en 17" webhallen config dator.
Är ni i färd med att uppdatera de datorer med GeForce 700m serie till 800m serie i närliggande framtid?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av thexps:

Hej!

Är sugen på en 17" webhallen config dator.
Är ni i färd med att uppdatera de datorer med GeForce 700m serie till 800m serie i närliggande framtid?

Jadå, det är på gång. Om cirka en månad bör de landa.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Tjena!

Jag förbeställde "Final Fantasy XIV (14) - A Realm Reborn inkl Early Access" till PS4 och jag undrar lite när koderna för Early Access kommer. Vad jag hört så skall den dra igång den 11:e...

C

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Suxeeder:

Tjena!

Jag förbeställde "Final Fantasy XIV (14) - A Realm Reborn inkl Early Access" till PS4 och jag undrar lite när koderna för Early Access kommer. Vad jag hört så skall den dra igång den 11:e...

C

Koderna ska skickas ut direkt vid beställning. Om du inte fått din kod bör du höra av dig till vår kundtjänst (med ordernr) så ser de till att den skickas om det missats på något sätt.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag skickade in en defekt Steelseries Rival till er den 31:e Mars efter att er support bad mig att göra det. Jag har dock inte fått något svar sedan dess, varken från personen som bad mig eller någon annan, trots att jag skickade ett mail tillbaka den 4:e April och sa att paketet har blivit skickat.

Bör jag vänta längre? Är lite rädd att paketet inte kommit fram för jag fick inget kvitto utav postombudet.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Fire_Ice:

Hej!

Jag skickade in en defekt Steelseries Rival till er den 31:e Mars efter att er support bad mig att göra det. Jag har dock inte fått något svar sedan dess, varken från personen som bad mig eller någon annan, trots att jag skickade ett mail tillbaka den 4:e April och sa att paketet har blivit skickat.

Bör jag vänta längre? Är lite rädd att paketet inte kommit fram för jag fick inget kvitto utav postombudet.

Pma mig ditt ordernummer så kan jag kolla.
Dåligt att vi inte återkopplat. Ska försöka luska i det. Har du mailat från samma adress som är angivet i din order (om inte så pma gärna vilket adress du mailat från också).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hejsan,

Några planer på att ta in Lian-Li modellerna PC-D600WB samt PC-D600WA i ert sortiment ?

Permalänk
Medlem

Hej webhallen!

Ni säljer ju produkter från Dragon war (köpte en musmatta hos er av detta märket och kan säga att de är den goaste jag någonsin använt. link: http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/181179-d... )

Finns det någon chans på att ni kommer att ta in Tangentbord från dom? jag har tittat på dessa: http://www.dragonwarassociation.co.uk/Catalogue/ViewProd/DW-G...

men då jag inte kan hitta dom i Sverige, frågar jag er om ni har planer på att ta in dom? och isf om man kommer att kunna förhandsboka dom vid det om ni skulle göra det?

Med vänlig hälsning Pierre "Dragone" Andersson

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Dragone:

Hej webhallen!

Ni säljer ju produkter från Dragon war (köpte en musmatta hos er av detta märket och kan säga att de är den goaste jag någonsin använt. link: http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/181179-d... )

Finns det någon chans på att ni kommer att ta in Tangentbord från dom? jag har tittat på dessa: http://www.dragonwarassociation.co.uk/Catalogue/ViewProd/DW-G...

men då jag inte kan hitta dom i Sverige, frågar jag er om ni har planer på att ta in dom? och isf om man kommer att kunna förhandsboka dom vid det om ni skulle göra det?

Med vänlig hälsning Pierre "Dragone" Andersson

Hej, vi kan kolla på det men deras produkter har varit svåra att få tag i på senaste.
Jag tror också bara vi kommer få tag på engelska tangentbord tyvärr.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragone:

Hej webhallen!

Ni säljer ju produkter från Dragon war (köpte en musmatta hos er av detta märket och kan säga att de är den goaste jag någonsin använt. link: http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/181179-d... )

Finns det någon chans på att ni kommer att ta in Tangentbord från dom? jag har tittat på dessa: http://www.dragonwarassociation.co.uk/Catalogue/ViewProd/DW-G...

men då jag inte kan hitta dom i Sverige, frågar jag er om ni har planer på att ta in dom? och isf om man kommer att kunna förhandsboka dom vid det om ni skulle göra det?

Med vänlig hälsning Pierre "Dragone" Andersson

Skrivet av Webhallen:

Hej, vi kan kolla på det men deras produkter har varit svåra att få tag i på senaste.
Jag tror också bara vi kommer få tag på engelska tangentbord tyvärr.

Skulle uppskatta om ni kollade det, även om det på något vis går att få nordisk keys på det

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Medlem

Kommer ni satsa på att fylla ut kategorin "Vattenkylning" ?

Den är idag...lite tom!

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Webhallen
Skrivet av EyeNEye:

Kommer ni satsa på att fylla ut kategorin "Vattenkylning" ?

Den är idag...lite tom!

Tyvärr ser det nog lite dystert ut på den fronten.
Vattenkylning är ganska dyrt att försöka sälja i Sverige för oss. Många småleverantörer, dyra frakter, tar mycket tid från vår personal och i slutändan så säljer det inte särskilt bra ändå.

Det drogs igång lite som ett sidoprojekt av en anställd som hade lite dötid att fylla, den dötiden är nu upptagen av andra sysslor så därför har det här fallit lite mellan stolar.

Får vi rätt förutsättningar och tillfälle så vill vi definitivt fortsätta med det men just nu kommer det nog vara ganska tomt framöver.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Tyvärr ser det nog lite dystert ut på den fronten.
Vattenkylning är ganska dyrt att försöka sälja i Sverige för oss. Många småleverantörer, dyra frakter, tar mycket tid från vår personal och i slutändan så säljer det inte särskilt bra ändå.

Det drogs igång lite som ett sidoprojekt av en anställd som hade lite dötid att fylla, den dötiden är nu upptagen av andra sysslor så därför har det här fallit lite mellan stolar.

Får vi rätt förutsättningar och tillfälle så vill vi definitivt fortsätta med det men just nu kommer det nog vara ganska tomt framöver.

Okej Jo det är givetvis dyrt och tidskrävande. Era konkurrenter köpte ju upp ett "vattenkylningsföretag" för inte allt för länge sedan, just a heads up!

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Väntar fortfarande på någon form av svar angående min frågeställning i mitt tidigare inlägg #160.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av DeepBlue:

Hejsan,

Några planer på att ta in Lian-Li modellerna PC-D600WB samt PC-D600WA i ert sortiment ?

Skrivet av DeepBlue:

Väntar fortfarande på någon form av svar angående min frågeställning i mitt tidigare inlägg #160.

Ursäkta sent svar.
Båda modellerna ser ut att vara utgående och finns inte i lager hos de distributörer vi handlar av (vilket är i princip alla stora i europa).

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Ursäkta sent svar.
Båda modellerna ser ut att vara utgående och finns inte i lager hos de distributörer vi handlar av (vilket är i princip alla stora i europa).

Hur kan dom vara utgående om de introducerades för konsument hösten 2013? Vet att dom är tillfälligt slut och kommer att komma in igen under april-maj månad, men utgående lär dom väl knappast vara ?

Caseking har för tillfället slut på båda men väntar in modellen i silver 16/4 och modellen i svart 16/5 , så de måste ju onekligen tillverkas fortfarande.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av DeepBlue:

Hur kan dom vara utgående om de introducerades för konsument hösten 2013? Vet att dom är tillfälligt slut och kommer att komma in igen under april-maj månad, men utgående lär dom väl knappast vara ?

Caseking har för tillfället slut på båda men väntar in modellen i silver 16/4 och modellen i svart 16/5 , så de måste ju onekligen tillverkas fortfarande.

Av de sex-sju distributörer som för produkterna i EU så har hälften markerat dem som end of life.
Det är inget solklart tecken på att det tvunget behöver vara det, kan ovkså betyda att de kommer med en ny revision eller något.
Men just nu är det inget vi kan få tag på i alla fall.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Av de sex-sju distributörer som för produkterna i EU så har hälften markerat dem som end of life.
Det är inget solklart tecken på att det tvunget behöver vara det, kan ovkså betyda att de kommer med en ny revision eller något.
Men just nu är det inget vi kan få tag på i alla fall.

Ok, tackar för informationen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Av de sex-sju distributörer som för produkterna i EU så har hälften markerat dem som end of life.
Det är inget solklart tecken på att det tvunget behöver vara det, kan ovkså betyda att de kommer med en ny revision eller något.
Men just nu är det inget vi kan få tag på i alla fall.

Har du lust att undersöka hur det ser med den större modellen ifrån Lian-Li, PC-D8000 ?

Sweclockers gjorde en recension den 1 Juli 2013 , men sedan hände ingenting i Sverige och den har aldrig ens lagts upp i sortiment i någon av de etablerade butikerna på svensk mark, om man bortser ifrån oseriösa Liontech som lägger upp allting oavsett om de har eller kan ta in det på lager.

Självfallet förstår jag att Chassin som kostar 3K+ inte går som smör i solsken, men nog borde det väl åtminstone gå att lägga upp det i sortiment som beställningsvara ?

Tyvärr verkar det vara ett återkommande mönster när det gäller de dyrare modeller från Lian-Li , det ges aldrig ens en chans för konsument att kunna beställa det från mera seriösa aktörer inom Sverige, och då är det väl inte så märkligt att distributörerna till slut tar bort dessa produkter ur sitt sortiment när de inte säljer?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av DeepBlue:

Har du lust att undersöka hur det ser med den större modellen ifrån Lian-Li, PC-D8000 ?

Sweclockers gjorde en recension den 1 Juli 2013 , men sedan hände ingenting i Sverige och den har aldrig ens lagts upp i sortiment i någon av de etablerade butikerna på svensk mark, om man bortser ifrån oseriösa Liontech som lägger upp allting oavsett om de har eller kan ta in det på lager.

Självfallet förstår jag att Chassin som kostar 3K+ inte går som smör i solsken, men nog borde det väl åtminstone gå att lägga upp det i sortiment som beställningsvara ?

Tyvärr verkar det vara ett återkommande mönster när det gäller de dyrare modeller från Lian-Li , det ges aldrig ens en chans för konsument att kunna beställa det från mera seriösa aktörer inom Sverige, och då är det väl inte så märkligt att distributörerna till slut tar bort dessa produkter ur sitt sortiment när de inte säljer?

Tror det blir lite hönan eller ägget situation.
Lian Li verkar inte själva särskilt intresserade av nordiska marknaden längre, de har inte något bra stöd från distributörerna (distributören i singular snarast) här så vi får inte information om nya produkter från varken Lian Li eller distributörer utan måste själva snoka reda på grejer.
I sin tur verkar de främst säljas av Caseking i tyskland, vilka många svenska återförsäljare (inklusive Webhallen) iofs handlar från men inte ens Caseking lagerhåller produkterna i någon nämnvärd utsträckning.
Och i slutändan så är också förfrågningarna från kunder ganska få.

Då blir det rätt mycket meckande och dyra kringkostnader som krävs av oss för vad som i alla fall i dagsläget ser ut att bli ett ganska döfött "projekt".

Med det sagt: PC-D8000 har (och har hela tiden haft) vi faktiskt i sortimentet:
http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/162473-lian_l...

Kostar ju dock en bra slant.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Tror det blir lite hönan eller ägget situation.
Lian Li verkar inte själva särskilt intresserade av nordiska marknaden längre, de har inte något bra stöd från distributörerna (distributören i singular snarast) här så vi får inte information om nya produkter från varken Lian Li eller distributörer utan måste själva snoka reda på grejer.
I sin tur verkar de främst säljas av Caseking i tyskland, vilka många svenska återförsäljare (inklusive Webhallen) iofs handlar från men inte ens Caseking lagerhåller produkterna i någon nämnvärd utsträckning.
Och i slutändan så är också förfrågningarna från kunder ganska få.

Då blir det rätt mycket meckande och dyra kringkostnader som krävs av oss för vad som i alla fall i dagsläget ser ut att bli ett ganska döfött "projekt".

Med det sagt: PC-D8000 har (och har hela tiden haft) vi faktiskt i sortimentet:
http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/162473-lian_l...

Kostar ju dock en bra slant.

Tackar för ett utmärkt svar, då är jag mera införstådd i den knepiga situation som råder. Tyvärr är det ju som du säger en något svag efterfrågan ifrån konsument här i Sverige på grund utav prisbilden. Själv tycker jag det kan vara värt att lägga en slant på ett gediget chassi, men är medveten om att jag befinner mig i en minoritet.

Ser till min förvåning när jag följer din länk att det mycket riktigt existerar PC-D8000 i ert sortiment, märkligt att eran butik inte är representerad när man gör en sökning via prisjakt på denna modell. Vad beror det på ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

I sin tur verkar de främst säljas av Caseking i tyskland, vilka många svenska återförsäljare (inklusive Webhallen) iofs handlar från men inte ens Caseking lagerhåller produkterna i någon nämnvärd utsträckning.

Caseking har ju 102 olika artiklar under Chassin ifrån Lian-Li, om man räknar in de olika färgerna som erbjuds. Merparten av dessa finns ju även i lager för kund att beställa. Menar du att de inte själva lagerför produkterna utan hänvisar till distributörssaldon ?

Permalänk

Hej, jag fick en QPAD MK-50 Keyboard med röda brytare för några månader sen köpt från Webhallen. Idag skulle jag byta från USB till ps/2 för att se den magiska skillnaden som alla snackar om. Jag kan ha 'missat' första gången men den andra gången åkte den in. Problemet var bara att ingenting hände, tangentbordet var inte connectat. Det visade sig att någonting i ps/2 connectorn är trasigt. Undrar bara om det här går på garantin? Det har inte gått 1 år ännu.

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED

Permalänk
Webhallen
Skrivet av 420GBGlass:

Hej, jag fick en QPAD MK-50 Keyboard med röda brytare för några månader sen köpt från Webhallen. Idag skulle jag byta från USB till ps/2 för att se den magiska skillnaden som alla snackar om. Jag kan ha 'missat' första gången men den andra gången åkte den in. Problemet var bara att ingenting hände, tangentbordet var inte connectat. Det visade sig att någonting i ps/2 connectorn är trasigt. Undrar bara om det här går på garantin? Det har inte gått 1 år ännu.

Hej, jag kan inte svara generellt på om det går på garantin eller ej. För att avgöra det måste vi ha in adaptern. (Därav informationstexten i alla våra trådar att vi inte kan besvara enskilda fall här.)

Antar att det är motsvarande den här du menar?
http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/32347-de...

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hej!

Undrar om det är möjligt att köpa era Webhallen Config laptops utan OS? Är nämligen inte alls intresserad av Windows 8, och har ett par 7-liscenser liggandes hemma. Lite småsugen på att byta ut nuvarande som börjar bli rätt slö.

Hur ser det föresten ut på mobila GPU fronten, kommer det nya AMD GPUer eller ligger det kvar på till exempel 8970m i samma prisklasser?

Passar även på att frågs hur ångersrätten och så ligger till på laptops hos er? De lite snabbare modellerna kostar en slant, så jag vill gärna kunna pröva mig fram till om jag verkligen tycker om modellen eller ej.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Hej Webhallen
Hur länge brukar en beställningorder ta innan den skickas? Jag har en som jag beställde den 9 april men står under behandling.
Mvh Alex

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Atlas Tasume:

Hej!

Undrar om det är möjligt att köpa era Webhallen Config laptops utan OS? Är nämligen inte alls intresserad av Windows 8, och har ett par 7-liscenser liggandes hemma. Lite småsugen på att byta ut nuvarande som börjar bli rätt slö.

Hur ser det föresten ut på mobila GPU fronten, kommer det nya AMD GPUer eller ligger det kvar på till exempel 8970m i samma prisklasser?

Passar även på att frågs hur ångersrätten och så ligger till på laptops hos er? De lite snabbare modellerna kostar en slant, så jag vill gärna kunna pröva mig fram till om jag verkligen tycker om modellen eller ej.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej, i dagsläget erbjuder vi dem bara med Windows 8.1 och det är inget vi tänkt ändra på just nu.

M290X är på ingång och kommer snart dyka upp på vår hemsida. Dock är det ju bara ett rebrandat 8970M så det är väl kanske inte så mycket att gå och vänta på.

Angående ångerrätten så är den ju lagstadgad och vi har inga speciella regler som rör våra egna laptops gällande det.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch