Permalänk
Medlem

Backpacking genom Europa.

Hade tänkt att göra det om något år. Jag ska minst besöka EU28, Scheiwz samt Norge. Möjligtvis Ryssland om situationen lugnar ner sig tills dess. Vad i de olika länderna borde man besöka? Skulle gärna uppskatta lite mindre kända saker. Det blir ju så lätt att man bara åker till de stora resmålen, man vet ju vad som rekommenderas när någon frågar om vad som finns att se i Sverige. Något som gör mig som Bollnäsbo väldigt upprörd

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

islay i skottland, var där på våran tält resa i europa för nått år sedan.

Om du gillar whisky,natur och bara allmänt lugn är det för dig.
Otroligt fint, test hästridning och besök och köp en stickad slips av han som designa och sydde kostymerna till bravehart. sjukt trevlig man.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragganof:

islay i skottland, var där på våran tält resa i europa för nått år sedan.

Om du gillar whisky,natur och bara allmänt lugn är det för dig.
Otroligt fint, test hästridning och besök och köp en stickad slips av han som designa och sydde kostymerna till bravehart. sjukt trevlig man.

Det låter intressant. Var där förut. Besökte Loch Ness (såklart), Glenfiddich och ett till destilleri som jag ej minns namnet på.

Är det någon som har varit på Black Sail i Wales?

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

Stutthof, Polen.

Stutthof: ett koncentrationsläger från andra världskriget. Väldigt läskigt och lärorikt att besöka. Jag var där 2001, och minns det än idag.

Polen: Trevligt land att vara i, och vackert. Städerna är inte mycket att hurra för om du inte håller dig till de större, såsom t.ex. Gdansk.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig