Watch Dogs "unreleased"

Permalänk

Watch Dogs "unreleased"

Tjena

Har förbokat Watch Dogs på steam men kan inte spela spelet än. Klockan är nu 07:44 på morgonen.
Undrar om det är någon som kan spela spelet eller om det kommer ut senare på dagen.
Kan inte se något på steam om att det släpps en viss tid.

Tack!

Permalänk
Medlem

Även jag har fixat det via Uplay. Syns dock inte där ännu.
Stod 03.00 CDT vad det nu innebär,,,,

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk

Hoppas inte det är klockan 3 i eftermiddag. Jag kunde fan sova till 9 idag. Gick upp tidigare för att köra watch dogs

Permalänk
Medlem

Klockan 10 är det sagt.

Visa signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Permalänk

FAAN! Min buss till skolan går 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av SSGS:

Även jag har fixat det via Uplay. Syns dock inte där ännu.
Stod 03.00 CDT vad det nu innebär,,,,

CDT är Central Daylight Time, dvs Central Standard Time korrigerad för sommartid. Kontinentala USA består av fyra tidzoner:

http://www.timetemperature.com/tzus/united-states-time-zone-m...

Jämfört med vår sommartid är CDT 7 timmar efter oss, så 03.00 am CDT blir således kl 10 här.

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk
Medlem

Står ~3 timmar 2 timmar kvar om man tittar på steam store page.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk

Nu går de att spela:)

Visa signatur

CPU:i7 5960X@4,7Ghz MB: Asus Rampage 5 Extreme RAM:HyperX 16GB@2800Mhz GPU:4Way 980Ti@1447Mhz PSU:Corsair AXi 1500 Chassi:Corsair 900D Cooling:Water

Permalänk
Medlem

Mitt har fortfarande inte dykt upp i Uplay :/ (Aktiverat genom Nvidia-kod)

Visa signatur

Dator: Phanteks Enthoo EVOLV, MSI MPG B550 Gaming Plus, Ryzen 5 5600X, 32GB RAM, Radeon 6800XT

Permalänk

Inget i Uplay än

Permalänk
Medlem
Skrivet av xeRoos:

Mitt har fortfarande inte dykt upp i Uplay :/ (Aktiverat genom Nvidia-kod)

Samma för mig och i bekräftelse mailet jag fick ifrån ubisoft när jag aktiverade koden stod det att det släpps 21 Nov 2014. :S

Permalänk
Medlem

Jag har inte fått watch dogs via uplay än... skulle köpt det via steam istället.

Permalänk
Medlem

Verkar som att de har press på sina servrar, går inte ens att komma in på deras hemsida.

De har dock ändrar PC Download-versionen till "Download Now" istället för "Pre-order" som det stod förut (I Uplay alltså).

Visa signatur

Dator: Phanteks Enthoo EVOLV, MSI MPG B550 Gaming Plus, Ryzen 5 5600X, 32GB RAM, Radeon 6800XT

Permalänk
Medlem

Inget på upaly än! :/

Permalänk
Medlem

Det ligger inte med under Account Information på Uplay för er heller? (kugghjulet i högra hörnet, account information), där kan man få ut nycklar.

*edit*
Nvmind! nu fick jag ett mail och spelet lades till!:)
Känns ju lite sådär att det kom exakt en halvtimme efter release, verkar inte vara något specifikt tryck på deras servrar heller då jag kan ladda ned i ungefär 10-11MB/s.

Permalänk
Skrivet av Salleee:

Inget på upaly än! :/

Spelar genom uplay just nu, så visst fungerar de:)

Visa signatur

CPU:i7 5960X@4,7Ghz MB: Asus Rampage 5 Extreme RAM:HyperX 16GB@2800Mhz GPU:4Way 980Ti@1447Mhz PSU:Corsair AXi 1500 Chassi:Corsair 900D Cooling:Water

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Det ligger inte med under Account Information på Uplay för er heller? (kugghjulet i högra hörnet, account information), där kan man få ut nycklar.

*edit*
Nvmind! nu fick jag ett mail och spelet lades till!:)
Känns ju lite sådär att det kom exakt en halvtimme efter release, verkar inte vara något specifikt tryck på deras servrar heller då jag kan ladda ned i ungefär 10-11MB/s.

Måste säga att jag är avis! Klev upp tidigt för att hinna spela innan jobbet (11.45). Härligt att det går fort att ladda hem, hoppas jag i alla fall hinner göra det innan man ska jobba

Visa signatur

Dator: Phanteks Enthoo EVOLV, MSI MPG B550 Gaming Plus, Ryzen 5 5600X, 32GB RAM, Radeon 6800XT

Permalänk
Medlem

Jag har inte fått mitt spel än!!!! Köpte Watch dogs special edition på uplay och har inte kommit upp i spellistan!!!! >:C

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlidaGorthon:

Spelar genom uplay just nu, så visst fungerar de:)

Yes, nu kom det upp

Permalänk
Medlem
Skrivet av xeRoos:

Måste säga att jag är avis! Klev upp tidigt för att hinna spela innan jobbet (11.45). Härligt att det går fort att ladda hem, hoppas jag i alla fall hinner göra det innan man ska jobba

Fick mitt nu! Ladda ner i 30 MB/s

Visa signatur

Dator: Phanteks Enthoo EVOLV, MSI MPG B550 Gaming Plus, Ryzen 5 5600X, 32GB RAM, Radeon 6800XT

Permalänk
Hjälpsam

Fick precis mail om det från Uplay... Men sitter på jobbet och skall käka middag ute ikväll.. No game 4 me 2day

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

Kom nu :=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av xeRoos:

Fick mitt nu! Ladda ner i 30 MB/s

1.7 MB/s hos mig, med ett 24/1 ADSL

Skrivet av Psychadaelic:

Dyker det upp i games eller ligget det å gömmer sig någon annanstans?

Du kommer få ett mail från Ubisoft först sedan dycker spelet upp i uplay. Ubisoft – Produkt nu tillgänglig (order nr xxxxxxxxxxx)‏!

Permalänk
Medlem

JA!!!! Fick mitt nu!:P

Permalänk
Medlem

Fastnat i nedladdningen på 14269 / 14270 MB... 99% varit så i 10 min nu.

Startade om uPlay och nu funkar det

Visa signatur

ASUS ROG Strix X570-E - Ryzen 5900X - ASUS ROG STRIX RTX 3090 - G.Skill 4x8GB 3600 CL16 - Seagate Firecuda 520 2TB - Corsair 750D - Corsair H850i - NZXT Kraken Z73

Permalänk

watch dogs

hej! jag kommer inte in på uplay, det står att jag har problem med internetanslutningen ? vet någon vad de kan bero på ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av herrstedt:

hej! jag kommer inte in på uplay, det står att jag har problem med internetanslutningen ? vet någon vad de kan bero på ?

Servrarna låg nere nästan hela kvällen igår. Jag kom in runt 00:20 dock.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9