Permalänk
Medlem

Flytta på Grafikkort

Hej ska sätta in en ny kylare till processorn.... Då det inte finns något hål bakom processorn så måste jag lyfta ur moderkortet. Då undrar jag kommer man behöva installera om hela datorn om man tar ut grafikkorten.. Eller funkar allt som det ska om man sätter in allt igen?

Tack för svaren

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 3200 MHz RAM: Corsair Vengence 2X4 Gb GPU: Gigabyte Geforce GTX 660 SLI Mobo:Gigabyte G1.Sniper 3 :Corsair GS 800w Chassi: Cooler Master HAF X HDD: WD Black 2tb 7200 rpm

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Frondaim:

Hej ska sätta in en ny kylare till processorn.... Då det inte finns något hål bakom processorn så måste jag lyfta ur moderkortet. Då undrar jag kommer man behöva installera om hela datorn om man tar ut grafikkorten.. Eller funkar allt som det ska om man sätter in allt igen?

Tack för svaren

Nej du ska inte behöva ominstallera något. Glöm bara inte att koppla in alla strömkablar igen.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Allt kommer fungera exakt som innan. Ingen ominstallation kommer krävas.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Tack för svaren så skönt o slippa ominstallera:)

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 3200 MHz RAM: Corsair Vengence 2X4 Gb GPU: Gigabyte Geforce GTX 660 SLI Mobo:Gigabyte G1.Sniper 3 :Corsair GS 800w Chassi: Cooler Master HAF X HDD: WD Black 2tb 7200 rpm