iPhone 6 - Förhoppningar om denna?

Permalänk
Medlem

Sjukt att man är redo att hoppa in i kön vid utsatt tid och så har den öppnat 15 minuter innan. Herrejävlar så idiotiskt.

Då är nog chansen körd. Lär ju inte få in 1000 mobiler första dagen.

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lndv:

Sjukt att man är redo att hoppa in i kön vid utsatt tid och så har den öppnat 15 minuter innan. Herrejävlar så idiotiskt.

Då är nog chansen körd. Lär ju inte få in 1000 mobiler första dagen.

Totalt till en hel kedjas webshop? Med råge!

Permalänk
Medlem

haha tre är stendött. Både websida och deras telefonnummer

Permalänk
Medlem

Alla sidor är nere...

Den telefonen jag var sugen på iPhone 6+ 64gb var på tok för dyr. 600kr+ i månaden. Så jag avvaktar och det kanske blir en Sony Z3:a eller liknande istället.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

iPhone brukar verkligen inte vara riktigt så här dyr, Tele2's abonnemang låg rejält högt.

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att Iphone-6 spec´s på prisjakt.nu är ett skämt.
Speciellt om man jämför med Samsung LG och Sonys specifikationer på deras flaggskepp.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk

Priset på telefonen är den samma som för 5s. Bara kolla prisjakt och gå tillbaka ett år. Abonnemang däremot vet jag inte hur det såg ut då Skulle vara kul och se hur mycket det skulle gå för på tele2, men deras sida är helt nere

Permalänk
Medlem

Abonnemangen är bra mycket dyrare men telefonen i sig kostar som den brukar.

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem

Suck, Tele2 hemsidan funkar aldrig.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Kom fram som första samtal till tre.

Ville ha en 6+ med 64gb samt en 6 med 64gb. Skulle landat på nästan 30k efter 2 år med de abonnemang de erbjöd. Värt?

Blev inget köp iaf.

Permalänk
Avstängd

ska man välja 6 eller 6+ ??

Permalänk

Kul med så långa du är placerad i köer (25min nu), hälsosamt för nattsömnen hehe

Det får bli 6:an behöver få plats med 5:an i fickan också...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lndv:

iPhone brukar verkligen inte vara riktigt så här dyr, Tele2's abonnemang låg rejält högt.

Lika dyrt som när jag köpte min Iphone 5 iaf så det var ingen skillnad alls jämfört med för två år sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sitrus:

Kom fram som första samtal till tre.

Ville ha en 6+ med 64gb samt en 6 med 64gb. Skulle landat på nästan 30k efter 2 år med de abonnemang de erbjöd. Värt?

Blev inget köp iaf.

Ja det kostar att ligga på topp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lndv:

Abonnemangen är bra mycket dyrare men telefonen i sig kostar som den brukar.

Lika dyrt som för två år sedan iaf.

Permalänk
Medlem

Beställde iphone 6 silver 64gb på comviq för 445kr i månaden i 24 månader. Känns väldigt billigt om man jämför med andra. Comviq hade även 5s och den kostade med 32gb 495kr i månaden i 24 månader. Nu pratar jag om 3gb surf också.

Känns som något blivit fel eller hur kan comviq ligga 100kr lägre i månaden än alla andra?!

Permalänk
Avstängd

Jävla idioter som inte kan ordna med servrar är såhär varje gång.

Permalänk
Medlem

Jag tog iPhone 6 plus 128GB silver 3GB surf för 495kr i månaden från comviq kändes bäst så då de skilde 40kr eller något mellan 64 och 128GB

Visa signatur

Grafikkort: RTX 3080 TI RAM: Corsair vengeance 16GB 3200Mhz
Nätagg: Corsair RM750 Moderkort: Asus prime Z370-A
SSD: Intel 660P 1TB CPU: Intel 8700k

Permalänk
Medlem

Samma visa överallt, sidorna har ingen kapacitet för anstormningen!

Satt både hos 3 & Telia, 3 erbjöd inget kontantköp och efter 45min kom ja in hos Telia och kunde beställa för att hämta i affär nästa fredag! Blev en I6 16gb Spacegrey

Permalänk
Medlem

Det här är ju helt knäppt. Bara 16gb-modellen som finns kvar och servrarna har inte ens fungerat? Var det otroligt få 64/128 (alla färger borta) eller är trycket så stort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elitist:

Det här är ju helt knäppt. Bara 16gb-modellen som finns kvar och servrarna har inte ens fungerat? Var det otroligt få 64/128 (alla färger borta) eller är trycket så stort?

Var är du då? Jag var nyss inne hos Telia och där verkar allt finnas kvar!? Dock misstänker jag en bugg och att det inte finns så där många telefoner kvar egentligen! Klicka på Hämta i butik så förstår du/ni vad jag menar !

Edit: Nu menar jag kontantköp

Permalänk
Avstängd

Telia är nog dom saom har flest kvar följt av telenor, dom dyraste.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peckham:

Var är du då? Jag var nyss inne hos Telia och där verkar allt finnas kvar!? Dock misstänker jag en bugg och att det inte finns så där många telefoner kvar egentligen! Klicka på Hämta i butik så förstår du/ni vad jag menar !

Edit: Nu menar jag kontantköp

Fanns och finns 0 kvar på Telias "reservera/hämta i butik", endast 16gb-varianten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elitist:

Fanns och finns 0 kvar på Telias "reservera/hämta i butik", endast 16gb-varianten.

Aha, de e 16Gb jag köper kontant å där är det grönt rakt genom!

Permalänk
Medlem

Är de telefoner man köper utan abonnemang hos Telia operatörslåsta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matheeeew:

Är de telefoner man köper utan abonnemang hos Telia operatörslåsta?

De går att köpa utan operatörslåsning.

Permalänk

Någon som lyckas beställa på Tele2?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matheeeew:

Är de telefoner man köper utan abonnemang hos Telia operatörslåsta?

Nej de är olåsta enligt Telia.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kortleken:

Någon som lyckas beställa på Tele2?

Nope

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Iphone 6+ 64gb för 449kr hos halebop tycker jag är hel ok, visst bara 1gb surf, men jag har tillgång till wifi så pass ofta att det inte bör bli något problem..