ASUS UX303LA till Sverige?

Permalänk
Medlem

ASUS UX303LA till Sverige?

Hej!
Jag skulle gärna vilja veta om Asus UX303LA kommer till Sverige och i sådana fall vilka konfigurationer? Det finns ingen uppgift om detta vad jag finna och inte heller för Europa för den delen.

Visa signatur

| AMD Phenom II X4 965 BE | Noctua NH-U12P SE2 | PowerColor HD7970 3GB | Corsair XMS3 8GB (2x4GB) | Asus M4A88TD-V EVO/USB3 | Corsair Force GT 120 GB | 500GB Samsung Spinpoint F3 | FD Newton R2 650W | FD Define R2 | BenQ TFT 21.5" G2220HD |

--> Fraktfritt hos Inet vid köp över 500kr

Permalänk

Asus ux303la

Kolla på amazon.de där det visas flera konfigurationer av ux303la med priser och allt. Dock anges där att man väntar fortfarande och vet inte när de kommer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leon_Sthlm:

Kolla på amazon.de där det visas flera konfigurationer av ux303la med priser och allt. Dock anges där att man väntar fortfarande och vet inte när de kommer.

Nämen se där! Var inne på Amazon.de för någon dag sedan och då fanns det inte vad jag kunde se. Tack för infon!

Jag är dock fortfarande intresserad av att veta om svenska återförsäljare får in denna dator, Asus?

Visa signatur

| AMD Phenom II X4 965 BE | Noctua NH-U12P SE2 | PowerColor HD7970 3GB | Corsair XMS3 8GB (2x4GB) | Asus M4A88TD-V EVO/USB3 | Corsair Force GT 120 GB | 500GB Samsung Spinpoint F3 | FD Newton R2 650W | FD Define R2 | BenQ TFT 21.5" G2220HD |

--> Fraktfritt hos Inet vid köp över 500kr

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Cottus:

Hej!
Jag skulle gärna vilja veta om Asus UX303LA kommer till Sverige och i sådana fall vilka konfigurationer? Det finns ingen uppgift om detta vad jag finna och inte heller för Europa för den delen.

Hej,

UX303LA kommer att dröja tills början på nästa år, om inget annat bättre kommer innan dess. Annars finns UX303LN: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2740727

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ASUS_Caroline:

Hej,

UX303LA kommer att dröja tills början på nästa år, om inget annat bättre kommer innan dess. Annars finns UX303LN: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2740727

Okej, det var ju tråkigt att höra att det är så långt kvar...

Då har jag några följdfrågor:

  • Vet du om batteritiden skiljer sig avsevärt mellan LA- och LN-versionerna?

  • Kommer LN att finnas i fler konfigurationer än den för 10k+? Vill gärna ha ett alternativ för under 10k.

  • Kan man byta HDD/SSD utan att bryta garantin?

Visa signatur

| AMD Phenom II X4 965 BE | Noctua NH-U12P SE2 | PowerColor HD7970 3GB | Corsair XMS3 8GB (2x4GB) | Asus M4A88TD-V EVO/USB3 | Corsair Force GT 120 GB | 500GB Samsung Spinpoint F3 | FD Newton R2 650W | FD Define R2 | BenQ TFT 21.5" G2220HD |

--> Fraktfritt hos Inet vid köp över 500kr

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Cottus:

Okej, det var ju tråkigt att höra att det är så långt kvar...

Då har jag några följdfrågor:

  • Vet du om batteritiden skiljer sig avsevärt mellan LA- och LN-versionerna?

  • Kommer LN att finnas i fler konfigurationer än den för 10k+? Vill gärna ha ett alternativ för under 10k.

  • Kan man byta HDD/SSD utan att bryta garantin?

  • LN-versionen har Nvidia-grafik, så mer kräm = mindre batteritid.

  • Den LN-konfig som finns nu kommer vara den enda under Q4.

  • Garantin finns kvar förutsatt att ingen skada är orsakad av diskbytet.

Visa signatur