Permalänk

Blacklight Retribution

För bara någon vecka sen så släpptes Blacklight Retribution, som är en F2P-shooter av Perfect World.

Första intrycket:

  • Otroligt bra hit-detection, framför allt i jämförelse med tex BF3

  • Det verkar inte som att betalspelare har en enormt stor fördel gentemot gratisspelare

  • Ljudet kan behöva en del förbättringar, framför allt directional

  • Bra grafik för ett gratisspel

  • Intressant system att sätta ihop ett vapen

Någon annan som testar det för tillfället?

Permalänk
Medlem

En länk eller liknande hade nog varit bra!

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Permalänk
Medlem

Kan rekommendera starkt, var riktigt kul spel med en del justeringar man kan göra på olika vapen för att hitta det man tycker är bäst. Vill man ha mer damage, så pröjsar recoilen elr spreaden eller vill man ha ett vapen som inte sprider sig så mycket o inte recoilar, får man sänka damagen t ex. De ja kan klaga på i tillfället är banorna, det är synd att det inte är lite mer öppna banor, alla är i princip inomhusmiljöer, där det är trångt eller lite större lokaler.

Permalänk
Medlem

Kändes väldigt "b" enligt mig. Grafiken var också väldigt tråkig. Nä, inte min kopp te.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Testade det,inge vidare om man inte betalar samt blir drygt i längden att spamma den där ''Wallhacken'' man får.

Hade dom skippat Cash item shop samt Wallhacken så hade det vart ett rätt roligt spel.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Har provat det och det är väldigt bra för ett gratis spel men det har dålig FOV då jag får väldigt ont i huvudet och något illamående. Så jag spelar det inte .

Visa signatur

i5 3570K 3.8 Ghz / AGG 650 W / Msi Nvidia GTX 970 / 8 GB DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Testade det,inge vidare om man inte betalar samt blir drygt i längden att spamma den där ''Wallhacken'' man får.

Hade dom skippat Cash item shop samt Wallhacken så hade det vart ett rätt roligt spel.

Tänkte precis samma sak, det är lite störande. Men annars tycker jag det var ett okej spel speciellt med tanke på att man inte behöver betala.

Permalänk
Medlem

Riktigt roligt spel. Rolig funktion att man kan se motståndarspelare och sitt lag genom väggar under en kort tid. Härligt F2P-spel
Vet någon hur man skippar pop-up rutan där man laddar ner patchar så spelet startar direkt (om det nu inte finns bågot att uppdatera)? Så som man kan göta i Tribes: Ascend.

Permalänk
Medlem

Kom spela med mig adda - Grapmecca @ EU! bästa F2P FPS spelet.
Har spelat det i ett par månader.

Visa signatur

ASUS Z97-A | Palit GeForce Jetstream GTX 770 4Gb | Intel Core i5 4690K | Corsair Vengeance CL9 16GB | EVGA Supernova G2 750W | SilverStone Argon AR03 | 500GB Toshiba | 1TB WD Blue | Kingston SSD 120GB | NZXT H440W | Windows 8.1 | 2st Samsung 23" | Ducky Mini | ( つ◕ل͜◕)つ ᕙ༼◕ل͜◕༽ᕗ (ง ͠° ͟ل͜ ͡°)ง