Permalänk

Skapa kundlogin i Wordpress 4.0

Jag är förvisso helt ny när det kommer till Wordpress eller något kodande över huvud taget. För att göra en lång story kost så blev jag precis ansvarig för att färdigställa en ny hemsida. Vad jag behöver är en sida där man kan logga in och komma åt produkter etc med rabatterade priser. Vår sida säljer produkter (snart) till random Svensson men återförsäljare och vissa andra klienter har egna rabatter. Jag vill då att de ska se alla priser med deras rabatt om de bara loggar in på sidan med sitt login.

Det är Wordpress 4.0 och för försäljning används något som heter Woocommerce 2.1.12.

Jag vet att andra inom samma bransch har det på det här viset. T.ex Nishiki - http://www.nishiki.se/om-nishiki/aterforsaljare

Någon som vet om man använder ett visst plugin för en medlemsportal/kundloginsida eller något annat?

Tack på förhand hälsar en nykomling inom detta område

// Tommy
www.umarasports.com

Permalänk

Hej!
Vi använder det här pluginet som gör precis det du säger.
Fungerar bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insulinus:

... Någon som vet om man använder ett visst plugin för en medlemsportal/kundloginsida eller något annat? ...

Slå ett öga på länken som du fick av Magnetize. Du kan läsa mer här om du är intresserad av att sätta ett unikt pris per produkt för era återförsäljare.

Permalänk

Just det ja, tack båda två. Installerat och klart, efter lite justeringar etc så tror jag att jag fått det till att lira precis så som jag vill.