COD AW: Hör inte folk som springer

Permalänk

COD AW: Hör inte folk som springer

Är det fler som har problem med att man inte hör folk som springer. Blir knivad rätt ofta och det tack vare att jag inte hör när de kommer.

Hör vissa frekvenser dåligt så tänkte mest om det bara är jag eller om det gäller alla så jag inte köper nya lurar i onödan. Sjukt trist att bli knivad, man inte har en chans då man inte hör dem. Kör med sennheiser pc 360 lurar och har inte direkt haft problem i andra spel med att höra vart de är.

Permalänk
Medlem

Vad jag hört finns det inget fotstegsljud i spelet. Det är inget fel på din hörlurar.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P CPU: Intel Core i5 10600K CPU-kylare: Noctua NH-U12A Moderkort: Gigabyte Z490I Aorus Ultra RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3600MHz 2x8GB Disk: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB GPU: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master PSU: Corsair SF600 Platinum 600W Skärm: Acer Nitro XV282KKV Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Logitech G Pro Wireless

Permalänk

Ok :/ Trist då kommer man aldrig få situationsmedvetenhet i detta spelet...

Permalänk
Medlem

Oj lät väldigt dåligt att dom tagit bort ljudet?
har inte det där spelet typ "en wallhack radar" där man ser alla hela tiden?

Permalänk
Medlem

- skill

+ 360noscopeDoritos

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Skrivet av Nivius:

- skill

+ 360noscopeDoritos

Vart vill du komma Nivius ? Förstår inte ditt inlägg

Permalänk
Medlem

Säker på att det inte finns ljud för det? Isåfall känns det ju knepigt med denna Exo Ability:

"Exo Mute Device is an Exo Ability available at Level 1 in Advanced Warfare's Multiplayer. This ability allows users to temporarily silence their footsteps. The battery power will drain immediately after activating this ability. "

http://www.ign.com/wikis/call-of-duty-advanced-warfare/Exo_Mu...

Visa signatur

Intel i5 4690k, MSI GTX 970, 16GB DDR3, 2x250GB SSD, EVGA 750 W, Fractal Design R4, Win 10, General Lös

Permalänk
Medlem

Man hör fotsteg av någon som sprintar, men går/springer man i vanlig hastighet, utan sprint, så hör man inga fotsteg. Det är väl det som jag lagt märkte till iallafall.

Sprintar jag så hör jag mina fotsteg, vanlig hastighet så.. Nothing!