Vägrar installera drivrutiner!!

Permalänk
Medlem

Vägrar installera drivrutiner!!

Jag har nu testat att uppdatera drivrutiner till mitt grafikkort men det fungerar ju inte... varför då?

och jag har markerat allt, kör alltid "anpassad installation" så jag vet att jag få med allt jag vill ha -.-

Visa signatur

Main-Burk: Intel Core i7 7700k || 32gb Corsair || RTX 3080|| Benq XL2720Z x3 |
Server-Burk: Intel Xeon E-3 1270v2 || 32gb RAM || 2xQuad Intel NIC || Quardo P400 |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av fredde89:

Jag har nu testat att uppdatera drivrutiner till mitt grafikkort men det fungerar ju inte... varför då?

och jag har markerat allt, kör alltid "anpassad installation" så jag vet att jag få med allt jag vill ha -.-

http://i60.tinypic.com/2lmm0i1.png

Vilken verson av Experience har du? Har du testat direkt efter omstart? Prova att ta hem drivrutinen manuellt.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

ny installerad direkt från nvidias hemsida, ja, testade att installera manuelt och efter om start.

Visa signatur

Main-Burk: Intel Core i7 7700k || 32gb Corsair || RTX 3080|| Benq XL2720Z x3 |
Server-Burk: Intel Xeon E-3 1270v2 || 32gb RAM || 2xQuad Intel NIC || Quardo P400 |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av fredde89:

ny installerad direkt från nvidias hemsida, ja, testade att installera manuelt och efter om start.

Hur gick det?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Har du tillräckligt med fritt utrymme på dina diskar?
Är dom tvärfulla så får man felmeddelande att installationen inte kan fortsätta.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem

Ursäkta att jag lånar tråden lite. Va fan är Miracast egentligen? Säkert att avinstallera?

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av lassekongo83:

Ursäkta att jag lånar tråden lite. Va fan är Miracast egentligen? Säkert att avinstallera?

Här är lite infolänkar om det på du vet den där söksidan: https://www.google.se/?gfe_rd=cr&ei=eehlVNXJArGr8we2uIFg#q=mi...

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)