AMD Freesync i handeln till årsskiftet

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon179444:

Du behöver ju inte bli otrevlig. Och jag vet eftersom Emil var där, tittade på demon, pratade med AMD och skrev det i tråden.
Om en respekterad teknikjournalists ord inte räcker så har du ju AMDs.
De säger ju själva att Freesync bara kommer funka med kompatibla (Hårdvaruanpassade) skärmar och speciella drivrutiner.
Tror du demoskärmarna fungerade på något annat sätt?

Nej jag behöver inte bli otrevlig (jag skyller på att grannens katt spelade basfiol hela natten ).. men det enda jag blev nyfiken på var om detta med moddningen (sönderhaxxade) mm. osv. var ett officiellt uttalande eller inte.. huruvida freesyncs fungerande eller inte var jag inte intresserad av för det kommer det att göra såklart.. enda jag blev nyfiken på & med betoning på just nyfiken..

Edit: Sorry!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Avstängd
Skrivet av skruvis:

Nej jag behöver inte bli otrevlig (jag skyller på att grannens katt spelade basfiol hela natten ).. men det enda jag blev nyfiken på var om detta med moddningen (sönderhaxxade) mm. osv. var ett officiellt uttalande eller inte.. huruvida freesyncs fungerande eller inte var jag inte intresserad av för det kommer det att göra såklart.. enda jag blev nyfiken på & med betoning på just nyfiken..

Edit: Sorry!

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av skruvis:

Nej jag behöver inte bli otrevlig (jag skyller på att grannens katt spelade basfiol hela natten ).. men det enda jag blev nyfiken på var om detta med moddningen (sönderhaxxade) mm. osv. var ett officiellt uttalande eller inte.. huruvida freesyncs fungerande eller inte var jag inte intresserad av för det kommer det att göra såklart.. enda jag blev nyfiken på & med betoning på just nyfiken..

Edit: Sorry!

Det är inte "officiellt" som att det finns i en intervju eller på pränt, men informationen kommer från AMD förmedlad via en vanlig diskussion (över en fika faktiskt) utan hemligstämplar. Skärmarna (eller skärmen) på Computex var helt enkelt i labbstadie, långt ifrån konsumentprodukt, för att ha något att visa upp. Det var också anledningen till att själva demonstrationen var såpass begränsad. Inga konstigheter, ingen hemlighet.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Det är inte "officiellt" som att det finns i en intervju eller på pränt, men informationen kommer från AMD förmedlad via en vanlig diskussion (över en fika faktiskt) utan hemligstämplar. Skärmarna (eller skärmen) på Computex var helt enkelt i labbstadie, långt ifrån konsumentprodukt, för att ha något att visa upp. Det var också anledningen till att själva demonstrationen var såpass begränsad. Inga konstigheter, ingen hemlighet.

Tack.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Freesync låter otroligt likt något annat som jag har hört talas om hmmm.... :/ JUSET! så va det G-SYNC...

Visa signatur

GPU : 2x EVGA GTX 780 Classified (1163/7008 MHz 1.125v) MB : EVGA x79 DARK CPU : 3930k ( 4.7 GHz ) RAM : Kingston HyperX Beast 2400MHz 16 GB (CL 11-13-13-30) PSU : EVGA supernova G2 1000 Chassi : 800D Monitor : Asus vg248qe 144Hz 1920x1080p SSD/HDD : OS: Samsung EVO 840 250 GB | WD 500 GB BLACK | WD 2T BLACK Cooling : Alphacool 360 Rad D5 Vario EK Blocks Nateman_doo blocks BitsPower Fittings PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT 19/13 Onyx Black.